Toon posts:

Computer Hardware Duitsland

Pagina: 1
Acties:
  • 953 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik wil een game computer samenstellen en zie dat onderdelen in Duitsland vele goedkoper zijn. Mijn vraag is kan ik er problemen mee krijgen als ik die onderdelen bestel en laat verzenden naar Nederland. Ik heb rekening gehouden met de verzendkosten €25 + €7,-

Ik woon zo'n 70 km van de Duitse grens dus een local shop vinden zou misschien ook een optie zijn?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 21:57

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nee, je mag vrij kopen in Duitsland. Enige issue wat je mogelijk kan hebben is garantieafwikkeling, alles terug sturen of weer terug rijden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

En wat wil je met dit topic bereiken? Aankoopadvies is neit de bedoeling buiten de daarvoor bestemde fora en shopervaringen vragen is ook niet de bedoeling.

Je vraagt je af of je problemen kan krijgen met verzenden vanuit Duitsland richting Nederland. Wat heb je hier zelf al over gevonden? Gezien de weinige inzet en ik hier geen discussiewaarde inzie, gaat hier een slotje op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.