Ik ben van plan een nieuwe monitor te gaan kopen, nu twijfel ik tussen de Iiyama 502 (21", niet flatscreen) en de 510 pro (22", wel flatscreen). Prijs scheelt 250 piek (510 is duurder, duh.
) Het zichtbare oppervlak is gelijk (vreemd genoeg eigenlijk....) dus ik zou 250 gulden uitgeven voor een platte beeldbuis, nu vraag ik mij af, is een platte beeldbuis ECHT zo fijn, of eigenlijk niet (ik kan me goed voorstellen dat ik andere monitoren en mijn TV dan als heel erg 'bol' ga ervaren...
Wie heeft er ervaringen mee, en wat vind je dan fijner, een platte of een bolle beeldbuis.
ps. die 250 piek boeit natuurlijk niet zo erg veel, anders zou ik wel naar een 19" zitten te kijken, maar ik zou het gewoon rot vinden als na aanschaf blijkt dat ik eigenlijk veel liever een bolle monitor had willen hebben.
ps2. weet iemand of comptechworld (daar wil ik hem kopen) ook een 'tevredenheidsgarantie' heeft, dat als ie niet bevalt ik hem om kan ruilen voor die andere?
Alvast bedankt, Alexander
Wie heeft er ervaringen mee, en wat vind je dan fijner, een platte of een bolle beeldbuis.
ps. die 250 piek boeit natuurlijk niet zo erg veel, anders zou ik wel naar een 19" zitten te kijken, maar ik zou het gewoon rot vinden als na aanschaf blijkt dat ik eigenlijk veel liever een bolle monitor had willen hebben.
ps2. weet iemand of comptechworld (daar wil ik hem kopen) ook een 'tevredenheidsgarantie' heeft, dat als ie niet bevalt ik hem om kan ruilen voor die andere?
Alvast bedankt, Alexander