Hallo allemaal!
Ik ga binnenkort op verzoek van een vriend een PC voor hem bouwen.
De desbetreffende persoon heeft geen hoge eisen voor zijn PC, hier een kleine indicatie van wat programma's die hij belangrijk vindt:
Microsoft Office 2016
VMWare Workstation
Google Chrome
Daarnaast speelt meneer af en toe een spelletje (met zwaarste F1 2014 van CodeMasters, op 1080p), vandaar dat ik nog een tweedehands GPU wil kopen, deze staat daarom niet in het onderstaande lijstje.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefst zo weinig mogelijk zonder in te leveren op kwaliteit. Ideaal is iets over de €300.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alles is verder aanwezig, toetsenbord, muis, monitor en speakers.
Daarnaast heb ik ook nog een oude HDD liggen en een aantal case fans.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
In principe niet, al denk ik dat met de keuze voor een G4560 AMD geen waardig alternatief te bieden heeft in dezelfde prijsklasse.
Ga je overklokken?
Nope.
Wat verwacht je van ons?
Om even mijn lijstje door te lopen. Het zou natuurlijk vervelend zijn als ik dingen over het hoofd heb gezien, en advies van anderen is nooit verkeerd.
Daarnaast hebben jullie wellicht nog een idee voor welke videokaart ik zou kunnen kopen voor maximaal €50?
Ik zat te denken aan een GTX 660Ti.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
RemmyDZ
Ik ga binnenkort op verzoek van een vriend een PC voor hem bouwen.
De desbetreffende persoon heeft geen hoge eisen voor zijn PC, hier een kleine indicatie van wat programma's die hij belangrijk vindt:
Microsoft Office 2016
VMWare Workstation
Google Chrome
Daarnaast speelt meneer af en toe een spelletje (met zwaarste F1 2014 van CodeMasters, op 1080p), vandaar dat ik nog een tweedehands GPU wil kopen, deze staat daarom niet in het onderstaande lijstje.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefst zo weinig mogelijk zonder in te leveren op kwaliteit. Ideaal is iets over de €300.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alles is verder aanwezig, toetsenbord, muis, monitor en speakers.
Daarnaast heb ik ook nog een oude HDD liggen en een aantal case fans.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
In principe niet, al denk ik dat met de keuze voor een G4560 AMD geen waardig alternatief te bieden heeft in dezelfde prijsklasse.
Ga je overklokken?
Nope.
Wat verwacht je van ons?
Om even mijn lijstje door te lopen. Het zou natuurlijk vervelend zijn als ik dingen over het hoofd heb gezien, en advies van anderen is nooit verkeerd.
Daarnaast hebben jullie wellicht nog een idee voor welke videokaart ik zou kunnen kopen voor maximaal €50?
Ik zat te denken aan een GTX 660Ti.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G4560 Boxed | € 71,95 | € 71,95 |
| 1 | MSI B250M PRO-VD | € 55,95 | € 55,95 |
| 1 | Zalman ZM-T1 PLUS | € 28,50 | € 28,50 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 11,99 | € 11,99 |
| 1 | Crucial CT8G4RFD824A | € 61,14 | € 61,14 |
| 1 | EVGA 450B | € 44,93 | € 44,93 |
| 1 | Adata Premier SP580 (retail) 120GB | € 53,39 | € 53,39 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 327,85 | |
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,