Hallo mede-tweakers,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoofdzakelijk games spelen zoals bijvoorbeeld BF1, PUBG, Destiny 2, AoE 2, ...
Wat mag het systeem gaan kosten?
Montage doe ik zelf. De richtprijs is toch zo'n 2000 euro. Als het goedkoper kan des te beter.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een muis, voor de rest heb ik altijd laptops gehad dus ik heb geen componenten die ik kan meenemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Aangezien ik graag op 1440p zou willen game denk ik dat een gtx1080 hiervoor voldoende zou moeten zijn. Ik was oorspronkelijk van plan op een custom Vega kaart te wachten maar deze blijven maar uitgesteld worden en de reviews van de kaart zelf zijn ook niet zo positief. Omdat ik nooit eerder een desktop gehad heb, ben ik van plan een nieuw scherm aan te schaffen + keyboard.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren. Zo'n goed mogelijk prijs kwaliteit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik vind het vooral belangrijk dat mijn systeem stabiel is en goed koel blijft.
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?
Ik had graag van jullie vernomen of mijn voeding goed genoeg is om heel het systeem van stroom te voorzien en of ik eventuele problemen kan verwachten ivm Ryzen 7 en het gebruik van het door mij geselecteerde RAM geheugen. Daarnaast vraag ik me ook af of Ryzen de beste keuze is of ik toch eerder kies voor een nieuwe intel coffee lake processor? En mocht er nog feedback zijn over het gekozen scherm of videokaart hoor ik het ook graag.
Alvast bedankt voor het lezen en alle hulp.
Hieronder mijn lijstje:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoofdzakelijk games spelen zoals bijvoorbeeld BF1, PUBG, Destiny 2, AoE 2, ...
Wat mag het systeem gaan kosten?
Montage doe ik zelf. De richtprijs is toch zo'n 2000 euro. Als het goedkoper kan des te beter.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een muis, voor de rest heb ik altijd laptops gehad dus ik heb geen componenten die ik kan meenemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Aangezien ik graag op 1440p zou willen game denk ik dat een gtx1080 hiervoor voldoende zou moeten zijn. Ik was oorspronkelijk van plan op een custom Vega kaart te wachten maar deze blijven maar uitgesteld worden en de reviews van de kaart zelf zijn ook niet zo positief. Omdat ik nooit eerder een desktop gehad heb, ben ik van plan een nieuw scherm aan te schaffen + keyboard.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren. Zo'n goed mogelijk prijs kwaliteit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik vind het vooral belangrijk dat mijn systeem stabiel is en goed koel blijft.
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?
Ik had graag van jullie vernomen of mijn voeding goed genoeg is om heel het systeem van stroom te voorzien en of ik eventuele problemen kan verwachten ivm Ryzen 7 en het gebruik van het door mij geselecteerde RAM geheugen. Daarnaast vraag ik me ook af of Ryzen de beste keuze is of ik toch eerder kies voor een nieuwe intel coffee lake processor? En mocht er nog feedback zijn over het gekozen scherm of videokaart hoor ik het ook graag.
Alvast bedankt voor het lezen en alle hulp.
Hieronder mijn lijstje:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 7 1700 Boxed Wraith Spire koeler | € 297,- | € 297,- |
| 1 | MSI B350 Gaming Pro Carbon | € 120,95 | € 120,95 |
| 1 | Gigabyte AORUS GeForce GTX 1080 Xtreme Edition 8G | € 600,- | € 600,- |
| 1 | Fractal Design Define S | € 77,90 | € 77,90 |
| 1 | Dell S2417DG Zwart | € 496,- | € 496,- |
| 1 | Cooler Master MasterKeys Pro L White LED Red Switch | € 87,- | € 87,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 156,- | € 156,- |
| 1 | Corsair RM550x Zwart | € 89,50 | € 89,50 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 164,50 | € 164,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.088,85 | |