Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yulikara
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 10-10-2017
Ik heb een Harman Kardon soundbar en heb er veel plezier mee, alleen als ik tv aan het kijken ben dan hapert het geluid af en toe en dat is ontzettend vervelend. Ik heb geen idee wat de oorzaak hiervan zou zijn, hopelijk kunnen jullie me verder helpen. Bedankt alvast!

Beste antwoord (via yulikara op 10-10-2017 20:54)

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Welke tv, stb en soundbar? Overzicht van de aansluitterminals en hoe je kabels lopen

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Welke tv, stb en soundbar? Overzicht van de aansluitterminals en hoe je kabels lopen

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yulikara
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 10-10-2017
TV: philips pfl4606h/12
Soundbar: Harman Kardon SB20

Ik heb nu van de digitale ontvanger een HDMI naar tv lopen.
En van de tv een HDMI naar de soundbar.

Bij televisie steeds storing en bij bv. netflix via Chromecast nergens problemen mee.
Geluid valt steeds heel kort weg. Hoop dat je me kunt helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silasje1
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-10-2024
Beste,

Heb hetzelfde probleem. Ik heb alleen een Samsung TV ipv Philips. Lees dat er meer mensen zijn met dit probleem: Verwijderd in 'productreview: Harman Kardon HK SB20 review door Vixtor'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blablable
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-07 17:22
Heel vervelend, heb ook last van wegvallend geluid. Voornamelijk bij reclames, duurt ongeveer 1 tot 2 seconden maar is flink irritant. Al iemand met een oplossing? Daarnaast vind ik het vervelend dat je niet kunt zien of Harman sound aan of uit staat (geen led oid). Wel mooi geluid verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacques112
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-08 19:45
ik heb ook een Harman Kardon SB20.

ook bij mij valt deze erg vaak uit, heel storend... of ik nou van mij google home stream of via spotify naar mijn cast...

heb al google home opnieuw opgestart en mijn router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rosiertje
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20-08 17:24
Heb het ook, zowel met chromecast als met Bluetooth valt het geluid soms heel even weg tijdens muziek. Tv gaat dan wel weer goed, of iig niks gemerkt. Soms wel uur muziek zonder merkbare hapering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Topic starter is al 3,5 jaar niet meer online geweest. Verder gaan in dit topic heeft dus weinig zin. ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.