Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gaming/Video laptop circa € 1.000

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Jashhh
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 03-12-2022
Goedendag allen, voor jullie gemak geen uitgebreide intro, omdat er dan dubbelzinnigheden komen te staan die ook in de vragenlijst worden beantwoord:

Wat ga je met je laptop doen?
Graag op een Windows laptop, naast normaal administratief werk, wil ik ook een beetje kunnen gamen, voor zover in het hieronder genoemde budget valt. Ik heb ook een desktop die (zeker op den duur) nog meer aan zal kunnen dan de aan te schaffen laptop.

Ook wil ik op de laptop lichtelijk foto/video bewerking kunnen, maar nog geen concrete plannen. Maar ook hiervoor geldt dat er al een desktop is en ik alleen het beste hoef voor zover het hieronder genoemde budget toereikend is, rekening houdend met mijn voorkeuren/wensen.

Wat is je budget?
Circa € 1.000

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Niet veel, dikte en gewicht is geen probleem, als het maar niet te gek wordt.
Batterijduur liefst aan de hogere kant dan gemiddeld, maar is geen prioriteit.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
https://tweakers.net/pricewatch/861851/msi-gl62m-7rex-1448nl/specificaties/

Overige wensen
- SSD
- Minimaal 8GB DDR4, liefst uitbreidbaar maar geen prioriteit nr1
- (of minimaal 5 a 6GB maar dan zeker uitbreidbaar)
- i7 processor, maar geen prioriteit nr1 (ik begrijp dat batterijcap. dan ook belangrijk is)
- Liefst batterijcapaciteit aan de hogere kant dan gemiddeld
- Kan zo een laptop trouwens 4K video's zonder problemen afspelen? (ook als het scherm niet tot 4k gaat, maar bijvoorbeeld om af en toe aan te sluiten op de tv)?

Zulke laptops als die ik noemde hebben vaak een 2e schijf met extra opslag. Ik heb dat niet nodig. 1 SSD met maar 128GB vind ik zelfs al genoeg. Is er een laptop waarmee ik, daardoor, wel beter kan voldoen aan bijvoorbeeld de wens van een hoge batterijduur? Of uitbreidbaarheid van het RAM geheugen?

Alle reacties

• TheUninvited
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05:28
Voor 4K video voldoet een integrated GPU van de laatste paar generaties Intel al wel. Dus dan hou je nog gaming over, ga je intensief gamen naast je desktop anders is het zonde natuurlijk om een dedicated GPU erin te stoppen.

• Jashhh
Het voorbeeld dat ik noemde is de richtlijn:

https://tweakers.net/pric...rex-1448nl/specificaties/

Wat ik eigenlijk alleen nog wilde weten is dus of ik, door te besparen op de 2e harddisk, iets beters kan krijgen.

Ik heb echt alleen minimaal 128gb ssd nodig. Oke 160/256 als het even kan. Alles richting die 1TB 2e schijf is onnodig. Ik heb alles op me desktop en een backup externe schijf.

Verwijderd

Jashhh schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 12:57:

Wat ik eigenlijk alleen nog wilde weten is dus of ik, door te besparen op de 2e harddisk, iets beters kan krijgen.
Nee.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2017 13:26 ]

• Jashhh
Ik heb em besteld. Zag gisteren dat die t/m 2 okt (dus vandaag) nog alleen voor zo een lage prijs bij Wehkamp was. Dus na nog wat extra brainstorm en onderzoek de beslissing genomen. Dank.

• Jashhh
Natuurlijk... krijg een mail dat die toch niet meer leverbaar blijkt te zijn.

Een goed alternatief? Komen deze of vergelijkbare vaker in de aanbieding? Dan zou ook weten of ik liever even kan wachten.

PS: Er blijkt nog hoop te zijn. Hij is niet geannuleerd omdat er gewoon een andere levertijd komt, maar dan krijg ik er nog bericht over. Afwachten dus.

[ Voor 88% gewijzigd door Jashhh op 03-10-2017 11:54 ]

• DTwice
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-11 15:13
Dit is ook een leuke deal bij Dell

Normaal €1199,-

Nu €100,- korting bij het invullen van de Code SAVE100

dus €1099,-

Specs:

Processor
7e generatie Intel® Core™ i7-7700HQ Quad Core (6 MB cache, tot 3,8 GHz)

Geheugen
16 GB DDR4 2.400 MHz, tot 32 GB (extra geheugen apart verkrijgbaar)

Harde schijf
Dubbele schijven met 128 GB Solid State-schijf + 1 TB harde schijf (5.400 rpm)

Grafische kaart
NVIDIA® GeForce® GTX 1050 Ti met 4 GB GDDR5 grafisch geheugen

LCD-scherm
15,6 inch Full HD (1920 x 1080) IPS-beeldscherm met antireflectiecoating en led-achtergrondverlichting
Ontvang nu tot € 150 korting op alle pc's. Bekijk de producten voor meer informatie.
Aanbieding eindigt op 11 oktober.
Hoe hoger de prijs, hoe hoger de korting!

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-11 12:39
pricewatch: Acer Aspire A715-71G-70GD

Deze krijgt bij de buren een excellent award.. Voldoet volgens mij volledig aan je eisen en ook binnen budget..
Pagina: 1