Goedemiddag.
Heb vandaag een review geplaatst in het profiel van: gallery: Omni
Zou graag mijn beoordeling naar hem laten verwijderen zodat ik een nieuwe correcte review kan plaatsen.
Of als dat makkelijk is mag het ook veranderd worden naar:
Beschrijving - 5 sterren, comminucatie - 5 sterren, aflevering - 5 sterren
Met deze tekst:
Van deze Tweaker heb ik een mooie set geheugen modules overgenomen, contact was vlot en goed, na het bedrag te hebben overgemaakt een Track & Trace code ontvangen, pakket de volgende dag in goede orde ontvangen, helemaal in orde dus, bedankt
Heb in het 1 op 1 gesprek met hem overlegt en het was niet mijn bedoeling om hem in mindere mate te beoordelen, dan ik heb gedaan, met de nieuwe review hoop ik dat recht te kunnen zetten
Alvast bedankt voor de correctie
Wiljan,
Heb vandaag een review geplaatst in het profiel van: gallery: Omni
Zou graag mijn beoordeling naar hem laten verwijderen zodat ik een nieuwe correcte review kan plaatsen.
Of als dat makkelijk is mag het ook veranderd worden naar:
Beschrijving - 5 sterren, comminucatie - 5 sterren, aflevering - 5 sterren
Met deze tekst:
Van deze Tweaker heb ik een mooie set geheugen modules overgenomen, contact was vlot en goed, na het bedrag te hebben overgemaakt een Track & Trace code ontvangen, pakket de volgende dag in goede orde ontvangen, helemaal in orde dus, bedankt
Heb in het 1 op 1 gesprek met hem overlegt en het was niet mijn bedoeling om hem in mindere mate te beoordelen, dan ik heb gedaan, met de nieuwe review hoop ik dat recht te kunnen zetten
Alvast bedankt voor de correctie
Wiljan,