Weet iemand hoe ik mijn fingerprint reader/ biometrics reader aan de gang krijg op mij nieuwe Dell Latitude E7470 ?
Het probleem met instellen Windows Hello bij inloggen is dat ik mijn vinger heel lang op de reader moet leggen voordat deze reageert, soms reageert deze uiteindelijk en kom ik een stapje verder om mijn vinger in te stellen.
Uiteindelijk is het heel frustrerend zo lang duurt het en kap ik de installatie maar af...
Heb een clean Windows 10 pro 64 bit installatie gedaan met USB stick vie UEFA.
Vervolgens alle drivers van de Dell website geplukt.
Windows 10 is ook up to date met updates.
Geen vraagtekens in harware onderdelen dus alle drivers schijnen geïnstalleerd te zijn.
Vooral de Biometrics en ControlVault hardware waar het volgens mij om gaat.
Ook heb ik de Biometrics en ControlVault drivers verwijderd en opnieuw geïnstalleerd naar helaas ...
Zal verder niet weten hoe ik dit functioneel krijg ...?
(PS Google uiteraard ook uitgebreid geraadpleegd voordat ik die naar mijn hoofd krijg geslingerd 😉)
Het probleem met instellen Windows Hello bij inloggen is dat ik mijn vinger heel lang op de reader moet leggen voordat deze reageert, soms reageert deze uiteindelijk en kom ik een stapje verder om mijn vinger in te stellen.
Uiteindelijk is het heel frustrerend zo lang duurt het en kap ik de installatie maar af...
Heb een clean Windows 10 pro 64 bit installatie gedaan met USB stick vie UEFA.
Vervolgens alle drivers van de Dell website geplukt.
Windows 10 is ook up to date met updates.
Geen vraagtekens in harware onderdelen dus alle drivers schijnen geïnstalleerd te zijn.
Vooral de Biometrics en ControlVault hardware waar het volgens mij om gaat.
Ook heb ik de Biometrics en ControlVault drivers verwijderd en opnieuw geïnstalleerd naar helaas ...
Zal verder niet weten hoe ik dit functioneel krijg ...?
(PS Google uiteraard ook uitgebreid geraadpleegd voordat ik die naar mijn hoofd krijg geslingerd 😉)