Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Dell E7470 biometrics/ fingerprint reader werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 746 views

Vraag

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-10 10:53
Weet iemand hoe ik mijn fingerprint reader/ biometrics reader aan de gang krijg op mij nieuwe Dell Latitude E7470 ?

Het probleem met instellen Windows Hello bij inloggen is dat ik mijn vinger heel lang op de reader moet leggen voordat deze reageert, soms reageert deze uiteindelijk en kom ik een stapje verder om mijn vinger in te stellen.
Uiteindelijk is het heel frustrerend zo lang duurt het en kap ik de installatie maar af...

Heb een clean Windows 10 pro 64 bit installatie gedaan met USB stick vie UEFA.

Vervolgens alle drivers van de Dell website geplukt.
Windows 10 is ook up to date met updates.

Geen vraagtekens in harware onderdelen dus alle drivers schijnen geïnstalleerd te zijn.

Vooral de Biometrics en ControlVault hardware waar het volgens mij om gaat.
Ook heb ik de Biometrics en ControlVault drivers verwijderd en opnieuw geïnstalleerd naar helaas ...

Zal verder niet weten hoe ik dit functioneel krijg ...?
(PS Google uiteraard ook uitgebreid geraadpleegd voordat ik die naar mijn hoofd krijg geslingerd 😉)

Alle reacties

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Brabso schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 08:15:
...Heb een clean Windows 10 pro 74 bit installatie gedaan met USB stick vie UEFA...
inkoppertje ;o)

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• Brabso
Ok bedankt voor je opmerking, heb je ook nog wat nuttige informatie voor me of wou je gewoon even sneu doen 👍

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:50

Detmer

Professioneel prutser

Je zou eens een topic op het Dell forum kunnen openen met de vraag. Met een beetje geluk pakt een medewerker het dan op. Je kunt natuurlijk ook proberen telefonisch contact op te nemen voor support (de laptop is immers nieuw geef je aan), alhoewel ik hier zelf geen ervaring mee heb.

[ Voor 7% gewijzigd door Detmer op 01-10-2017 22:56 ]

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

• Brahiewahiewa

Brahiewahiewa

boelkloedig

Brabso schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 22:49:
[...]
Ok bedankt voor je opmerking, heb je ook nog wat nuttige informatie voor me of wou je gewoon even sneu doen 👍
Uhm, volges mijn ben jij degene die vergeet met nuttige informatie te komen

Wat is het hardware-id van die fingerprint scanner?
Welke versie van Win10 draai je? (dat-ie 74 bits is geloof ik niet; dat je'm van de voetbalclub hebt gekregen, OK)
(PS Google uiteraard ook uitgebreid geraadpleegd voordat ik die naar mijn hoofd krijg geslingerd 😉)
Geloof ik ook; meteen. Maar WAT heb je daar gevonden en waarom was dat voor jou geen oplossing?
En hoe lang is "heel lang"? 30 seconden? 17 dagen?

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• Brabso
Brahiewahiewa schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 02:07:
[...]

Uhm, volges mijn ben jij degene die vergeet met nuttige informatie te komen

Wat is het hardware-id van die fingerprint scanner?
Welke versie van Win10 draai je? (dat-ie 74 bits is geloof ik niet; dat je'm van de voetbalclub hebt gekregen, OK)

[...]

Geloof ik ook; meteen. Maar WAT heb je daar gevonden en waarom was dat voor jou geen oplossing?
En hoe lang is "heel lang"? 30 seconden? 17 dagen?
Zucht 🙈
Werkelijk geen idee wat je in dit topic wilt bereiken...

Excuses dat ik per ongeluk Windows 74 bit ipv 64 heb geschreven en bedankt dat je mij daar even op wijst met je bijdehante opmerking 👍( vervolgens schrijf je VOLGES ipv VOLGENS in je reactie 😉).

• Brahiewahiewa

Brahiewahiewa

boelkloedig

Brabso schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 12:27:
[...]Zucht 🙈
Werkelijk geen idee wat je in dit topic wilt bereiken...
Dat geldt omgekeerd ook
Laten we even de zaken op een rijtje zetten:
Jij hebt een probleem met de software van je fingerprint reader.
Je hebt geen zin om er zelf verder onderzoek naar te doen, want dat duurt te lang.
Dus je opent een topic op twiekers.

De topic start staat vol met typo's (staat lekker geïnteresseerd),
d'r staat een omschrijving van je probleem ('t duurt me te lang dus ik stop er mee)
de enige technische informatie die je geeft is het typenummer van je Latitude
(kennelijk verwacht je dat elke lezer even naar de website van Dell gaat om de details op te sporen)
Je negeert alle concrete vragen over versienummers
Je weigert te vertellen wat je zelf allemaal op google hebt gevonden over dit onderwerp
(dus als iemand een link post naar een soort gelijk issue, antwoord jij: "had ik ook al gevonden; werkt niet")

Om op je verzuchting terug te komen: ik probeer jou aan je verstand te peuteren hoe een goede topicstart op twiekers er uit moet zien, maar jij houdt je kennelijk liever bezig met het afkraken van andermans posts

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• Brabso
Brahiewahiewa schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 16:38:
[...]

Dat geldt omgekeerd ook
Laten we even de zaken op een rijtje zetten:
Jij hebt een probleem met de software van je fingerprint reader.
Je hebt geen zin om er zelf verder onderzoek naar te doen, want dat duurt te lang.
Dus je opent een topic op twiekers.

De topic start staat vol met typo's (staat lekker geïnteresseerd),
d'r staat een omschrijving van je probleem ('t duurt me te lang dus ik stop er mee)
de enige technische informatie die je geeft is het typenummer van je Latitude
(kennelijk verwacht je dat elke lezer even naar de website van Dell gaat om de details op te sporen)
Je negeert alle concrete vragen over versienummers
Je weigert te vertellen wat je zelf allemaal op google hebt gevonden over dit onderwerp
(dus als iemand een link post naar een soort gelijk issue, antwoord jij: "had ik ook al gevonden; werkt niet")

Om op je verzuchting terug te komen: ik probeer jou aan je verstand te peuteren hoe een goede topicstart op twiekers er uit moet zien, maar jij houdt je kennelijk liever bezig met het afkraken van andermans posts
Wat een leuk leven zul je toch hebben om altijd maar kritiek te uiten naar andere mensen, je wordt vast ook erg gewaardeerd in je omgeving 8)7
We zijn niet allemaal zo fantastisch geweldig als jou in deze wereld en helaas ben ik ook niet perfect anders had ik dit probleem waarschijnlijk ook niet gehad ;)

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

En ik maar denken dat tweakers een computergerelateerd forum is. Ik laat dit topic maar even in de openbaarheid. Misschien heeft een communicatietrainer er nog iets aan als voorbeeldmateriaal hoe het niet moet of voor een snelcursus 'hoe laat ik een topic in korte tijd ontsporen' :(

[ Voor 4% gewijzigd door Lustucru op 02-10-2017 22:44 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.