Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Cardwizard
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 19-01 22:05
Hey

Ik heb bij Belsimpel een contract verlengd en daarbij een iPhone 8 Plus gekocht, toen ik deze uit de doos haalde bleek direct dat er schade aan het toestel was, dus gebeld met hun en kreeg direct eigenlijk weinig medewerking, het kwam er op neer dat het toestel retour moest en dat ze dan gingen onderzoeken hoe en wat.

Schade:
https://tweakers.net/ext/f/ALwsjkrrJTtSJYokZhPvQHBN/thumb.jpg

Toen ik de retour wou aanmelden op hun site, kwam er na wat geklik na voren: "zou jij je toestel willen houden als we een korting aanbieden?" ik moest een mail sturen voor info en dat heb ik gedaan, ik kon een waardebon van 25 euro krijgen. uiteraard lijkt me dat wel een heel slecht idee dus retour met het toestel, met het verzoek een vervangend toestel te leveren.

2 dagen later kreeg ik de bevestiging uw retourzending is ontvangen en dat was het, dus nog even via Facebook contact opgenomen, "gezien de schade willen we nog even telefonisch contact met u opnemen, het betreffende team is na het weekend weer aanwezig"

Tot zo ver is er nog niet heel veel aan de hand (behalve dat het mij veel te lang duurt op deze manier) maar ik krijg heel erg het gevoel dat ze mij de schuld in de schoenen proberen te schuiven. Misschien ook niet en verbeeld ik me het allemaal, maar het zit me niet lekker dit.

Hopelijk hoor ik maandag nu wat er gaat gebeuren, en meld ik het weer hier

Iemand ervaring met zulke gevallen ?

**edit Maandag 2 Oktober, Belsimpel heeft zojuist telefonisch contact opgenomen en ik krijg een nieuw toestel, erg fijn natuurlijk en uiteindelijk lijkt het allemaal goed opgelost te worden, al blijf ik er bij dat 6 dagen wachten op definitief antwoord niet echt iets van deze tijd is en al helemaal niet voor een winkel die zelfs een levering op zondag niet schuwt

**edit 2 Woensdag 4 Oktober, En opgelost!! zojuist een nieuwe iPhone in ontvangst genomen, zoals het hoort zonder beschadigingen

Cardwizard wijzigde deze reactie 04-10-2017 15:33 (13%)

What is this internet? is it a techno utopia or is it a digital dictatorship...

Acties:
  • +13Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 28-01 14:15
Ik zou zeggen; loop niet op de feiten vooruit? Er lijkt nog weinig aan de hand te zijn toch.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AntonyterHorst
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 28-01 21:09

AntonyterHorst

Apple Maniak

quote:
eric.1 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 02:43:
Ik zou zeggen; loop niet op de feiten vooruit? Er lijkt nog weinig aan de hand te zijn toch.
Wacht inderdaad even de reactie van de winkel af na het weekend. Waarschijnlijk konden ze je op dat moment weinig bieden en verwachte jij direct een oplossing?

Man man man

• Yucon
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 07:50

Yucon

*broem*

Mogelijk proberen ze je gewoon nog een keer over te halen toch korting te accepteren. Irritant, maar niet zo'n heel groot probleem. Even afwachten dus.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• m-vw
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 28-01 19:47

m-vw

GEZOCHT: De Kluts

Ik vind dat je wel erg snel bent met het trekken van conclusies.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 11:29

LankHoar

Professionele amateur

Inderdaad nog geen conclusies trekken. Echter zou het wellicht van pas komen om een call recorder app te installeren, en het gedprek op te nemen. Mochten ze wel gekke dingen zeggen dan heb je bewijslast.

En ja, dat mag gewoon wanneer je zelf bij het gesprek aanwezig bent ;)

• virtualite
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 27-01 11:34
quote:
LankHoar schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:43:
Inderdaad nog geen conclusies trekken. Echter zou het wellicht van pas komen om een call recorder app te installeren, en het gedprek op te nemen. Mochten ze wel gekke dingen zeggen dan heb je bewijslast.

Geef het dan voor het gesprek wel even aan.

• evilution
  • Registratie: maart 2012
  • Niet online
quote:
virtualite schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:50:
[...]

Geef het dan voor het gesprek wel even aan.
Waarom?

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

• migchiell
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 28-01 13:07
quote:
Dat is wel zo netjes.

• evilution
  • Niet online
quote:
Waarom?

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • +6Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 28-01 13:07
quote:
Het demonstreert eerlijkheid en is beter voor de vertrouwensrelatie.

Bizar eigenlijk dat ik dit moet uitleggen 8)7

• M.l.
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 26-01 23:08
quote:
Je moet dit wel doen als je iets wil kunnen bewijzen. Natuurlijk is het netjes om dit te doen maar je kan het pas gebruiken als bewijs als de 'tegenpartij' weet dat er een opname is.

disclaimer: voor echt juridisch advies ga je naar een advocaat

Edit: Zelf heb ik wel ervaring met het opnemen van gesprekken en dit ook netjes van te voren melden. Het werkt niet altijd zoals je hoopt. Sommige bedrijven zeggen gewoon "daar geef ik geen toestemming voor" maar die heb je niet nodig. Alsnog weigeren ze je dan te woord te staan.

Ook heb ik ervaring met het geleverd krijgen van een defect product en toen kon ik een e-mail sturen. Zonder het product te retourneren (koop ongedaan) of gebruik te maken van garantie heb ik een semi-boze e-mail gestuurd en daarin uitgelegd dat er in feite niet is geleverd wat is afgesproken en dat ik wil dat er alsnog geleverd wordt. Ik heb dit zo gedaan omdat je als je de koop terugdraait je eigenlijk niets meer hebt maar als je gebruik maakt van garantie dan heb je gelijk niet meer de mogelijkheid om het product nog binnen de twee weken terug te sturen.

Hoop dat je er iets aan hebt zo.

M.l. wijzigde deze reactie 01-10-2017 10:49 (53%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• evilution
  • Niet online
quote:
M.l. schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:44:
[...]

Je moet dit wel doen als je iets wil kunnen bewijzen. Natuurlijk is het netjes om dit te doen maar je kan het pas gebruiken als bewijs als de 'tegenpartij' weet dat er een opname is.

disclaimer: voor echt juridisch advies ga je naar een advocaat
Eh, nee.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• M.l.
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 26-01 23:08
quote:
Zou kunnen dat je gelijk hebt maar waar baseer je je op?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 28-01 16:04
quote:
M.l. schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:51:
[...]
http://www.rechtblog.nl/2...pnemen-hoe-zit-juridisch/

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • +2Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 28-01 14:15
quote:
M.l. schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:51:
[...]

Omdat we allen groot fan zijn van Arnoud; https://blog.iusmentis.co...bruikt-worden-als-bewijs/ (incl een gerechtelijke uitspraak)

• PilatuS
  • Registratie: september 2002
  • Niet online
Als het toestel verder helemaal netjes is en het alleen dat putje is. Persoonlijk zou ik de telefoon gewoon lekker houden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 12:24
quote:
PilatuS schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:52:
Als het toestel verder helemaal netjes is en het alleen dat putje is. Persoonlijk zou ik de telefoon gewoon lekker houden.
Heb jij enig idee wat zon putje met de restwaarde van een iPhone doet? Haal er maar meteen 100-150 Euro vanaf!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
quote:
BasvanS schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:14:
[...]

Heb jij enig idee wat zon putje met de restwaarde van een iPhone doet? Haal er maar meteen 100-150 Euro vanaf!
Daarom zeg ik persoonlijk. Omdat ik het onzin vind om een telefoon om die reden terug te sturen. Dat jij hier anders over denkt is prima.

Los van dat, ik plak altijd een D-Brand sticker op de achterkant van mijn telefoons. Meer grip, geen vette vingers op de de achterkant die normaal een spiegel is. Geen krassen op de achterkant als ik de telefoon verkoop. Zie ik dat putje van 1mm ook gelijk niet meer :P

Heb hier een 38 inch Dell scherm van weet ik hoeveel euro staan. Ding heeft 1 stuck pixel. Had ik natuurlijk terug kunnen sturen en een nieuwe kunnen krijgen, maar hij staat hier nog steeds. Kost mij vast ook 150 euro als ik het scherm verkoop, lekker belangrijk.

Heb er zelf gewoon een hekel aan om een product terug te sturen als het niet volledig perfect is. Ik snap het wel dat mensen het wel doen hoor, maar als je gaat kijken wat er dan allemaal gedaan moet worden qua verzenden, inpakken en bij de mensen van Dell zelf. Meh, ik hou het scherm wel gewoon lekker hoor. De pixel is trouwens groen en alleen zichtbaar op wit. Word de achtergrond zwart gaat ie netjes uit. Verder is ie pixel-perfect. Kwam er ruim binnen de 14 dagen achter, maar had geen zin in het gezeik van het omruilen, dus maar lekker gehouden. Tuurlijk wil je een mooi, net en nieuw product, maar overdrijven kan ook hoor.

Nogmaals iedereen moet het voor zichzelf weten, maar af en toe word er wel erg overdreven gedaan over hele kleine dingen en dat voor een paar euro. Laat de telefoon 1x vallen en hij ziet er een stuk lelijker uit, als het glas nog heel is. Mijn punt is, soms lopen mensen enorm te zeiken over niets. NOFI tegen de TS hoor.

• Steefph
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 09:44
quote:
PilatuS schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:34:
[...]

Daarom zeg ik persoonlijk. Omdat ik het onzin vind om een telefoon om die reden terug te sturen. Dat jij hier anders over denkt is prima.

Los van dat, ik plak altijd een D-Brand sticker op de achterkant van mijn telefoons. Meer grip, geen vette vingers op de de achterkant die normaal een spiegel is. Geen krassen op de achterkant als ik de telefoon verkoop. Zie ik dat putje van 1mm ook gelijk niet meer :P

Heb hier een 38 inch Dell scherm van weet ik hoeveel euro staan. Ding heeft 1 stuck pixel. Had ik natuurlijk terug kunnen sturen en een nieuwe kunnen krijgen, maar hij staat hier nog steeds. Kost mij vast ook 150 euro als ik het scherm verkoop, lekker belangrijk.

Heb er zelf gewoon een hekel aan om een product terug te sturen als het niet volledig perfect is. Ik snap het wel dat mensen het wel doen hoor, maar als je gaat kijken wat er dan allemaal gedaan moet worden qua verzenden, inpakken en bij de mensen van Dell zelf. Meh, ik hou het scherm wel gewoon lekker hoor. De pixel is trouwens groen en alleen zichtbaar op wit. Word de achtergrond zwart gaat ie netjes uit. Verder is ie pixel-perfect. Kwam er ruim binnen de 14 dagen achter, maar had geen zin in het gezeik van het omruilen, dus maar lekker gehouden. Tuurlijk wil je een mooi, net en nieuw product, maar overdrijven kan ook hoor.

Nogmaals iedereen moet het voor zichzelf weten, maar af en toe word er wel erg overdreven gedaan over hele kleine dingen en dat voor een paar euro. Laat de telefoon 1x vallen en hij ziet er een stuk lelijker uit, als het glas nog heel is. Mijn punt is, soms lopen mensen enorm te zeiken over niets. NOFI tegen de TS hoor.
Dus als jij een nieuwe auto aanschaft, vind je het ook niet erg als er putjes in de lak zitten of een ster in de voorruit? :P

Van een nieuw product verwacht je dat deze nieuw is. Anders koop je wel tweedehands. Dat jij er vrede mee hebt, fijn voor de bedrijven waar je bij koopt. Dat dit niet de normale manier van werken is, is wat anders ;)
Ik zou me helemaal kapot gaan ergeren aan een kapotte pixel. Gewoon omdat als je het eenmaal hebt gezien, je het blijft zien ;)

Dat TS iets te hard van stapel loopt is wat anders, gewoon wachten tot morgen :)

Steefph wijzigde deze reactie 01-10-2017 11:46 (4%)

Alles is terug te redeneren naar 4

• loki504
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 10:13
quote:
Steefph schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:44:
[...]

Dus als jij een nieuwe auto aanschaft, vind je het ook niet erg als er putjes in de lak zitten?

Van een nieuw product verwacht je dat deze nieuw is. Anders koop je wel tweedehands. Dat jij er vrede mee hebt, fijn voor de bedrijven waar je bij koopt. Dat dit niet de normale manier van werken is, is wat anders ;)
Ik zou me helemaal kapot gaan ergeren aan een kapotte pixel. Gewoon omdat als je het eenmaal hebt gezien, je het blijft zien ;)

Dat TS iets te hard van stapel loopt is wat anders, gewoon wachten tot morgen :)
Dan lost de garage dit op. Maar dan krijg je ook geen nieuwe auto van de garage. Winkel gaf compensatie. Je kan dan natuurlijk ook onderhandelen over de compensatie.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 28-01 16:04
quote:
loki504 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:47:
[...]
Dan lost de garage dit op. Maar dan krijg je ook geen nieuwe auto van de garage. Winkel gaf compensatie. Je kan dan natuurlijk ook onderhandelen over de compensatie.
Een waardebon van €25 is geen reële compensatie maar eerder een belediging. Dit is uiteraard imho :)

Nickname does not reflect reality

• Steefph
quote:
loki504 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:47:
[...]

Dat de garage het oplost, is prima ;) Het gaat erom dat je niet zomaar akkoord hoeft te gaan met een reeds beschadigd artikel :)
En onderhandelen is iedereen vrij in. TS gaf aan dat 25 niet genoeg is en gaat nu dus onderhandelen met de juiste afdeling (de garage) (die mogelijk meer kan bieden).
quote:
Brad Pitt schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:50:
[...]

Een waardebon van €25 is geen reële compensatie maar eerder een belediging. Dit is uiteraard imho :)
Belediging is weer een groot woord maar, je hebt ,vind ik, gelijk dat het niet in verhouding staat tot de aanschafwaarde.

Steefph wijzigde deze reactie 01-10-2017 11:53 (24%)

• ronaldm3
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 12:07

ronaldm3

Apple Watch :)

quote:
[...]

Tsja, je ertoe laten verleiden is ook niet goed.

Wat had men dan verwacht, €100 korting?

Ik zeg retour product en niet ingaan op kortingen of wat dan ook.

Anders Apple store proberen en dan daar een nieuwe halen of is dat nu niet meer?

Power to the beat.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
quote:
Steefph schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:44:
[...]

Dus als jij een nieuwe auto aanschaft, vind je het ook niet erg als er putjes in de lak zitten of een ster in de voorruit? :P
Ik heb mijn mening gegeven en ga hier niet nog 23.324 berichten over plaatsen. Het is mijn mening, meer niet. Het voorbeeld van de auto vind ik trouwens nogal bullshit want je maakt de situatie compleet anders. Nee, ik vind het niet erg als er ergens in de lak een putje zit van dit formaat. Nee, ook niet bij een nieuwe auto. Dat putje komt er toch wel, tenzij je de auto in de garage zet met een doek en de auto nooit gaat gebruiken, en dat is mijn punt hier, klaar.

Nou begin je over een ster in de voorruit waarbij je de situatie compleet veranderd. Je gaat van iets wat totaal niet boeit naar iets veel groters. Tenzij de ster in de ruit alleen te zien is met een elektronenmicroscoop. Als je het hier hebt over een ster van een halve meter ben ik nu klaar met deze discussie over niets. Pfffffff...... Later :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sinus_rhythm
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 28-01 23:36
@Treevium
Ik heb ooit het zelfde foutje in mijn toestel gehad (een iPhone 6 zelfde putje onder het glas naast de thuisknop). Destijds besteld bij Coolblue met abonnement. Kreeg toen te horen dat het niet voldoet aan Apple's standaard en had de fabriek niet mogen verlaten. Heb het toestel omgeruild via Coolbue maar direct via de Apple Store was het ook mogelijk (en wellicht sneller).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Steefph
quote:
PilatuS schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:56:
[...]

Ik heb mijn mening gegeven en ga hier niet nog 23.324 berichten over plaatsen. Het is mijn mening, meer niet. Het voorbeeld van de auto vind ik trouwens nogal bullshit want je maakt de situatie compleet anders. Nee, ik vind het niet erg als er ergens in de lak een putje zit van dit formaat. Nee, ook niet bij een nieuwe auto. Dat putje komt er toch wel, tenzij je de auto in de garage zet met een doek en de auto nooit gaat gebruiken, en dat is mijn punt hier, klaar.

Nou begin je over een ster in de voorruit waarbij je de situatie compleet veranderd. Je gaat van iets wat totaal niet boeit naar iets veel groters. Tenzij de ster in de ruit alleen te zien is met een elektronenmicroscoop. Als je het hier hebt over een ster van een halve meter ben ik nu klaar met deze discussie over niets. Pfffffff...... Later :+
Kijk, prima jouw mening en NOFI maar, de TS is blijkbaar niet blij met z'n beschadigde telefoon en daar voegt jouw mening niets aan toe. Geen zin in ruzie/discussie, klaar O+

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Cardwizard
quote:
eric.1 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 02:43:
klopt! normaal doe ik ook niet moeilijk maar ik heb er echt een zure smaak van, als men nou zegt : goh vervelend maar we gaan het voor je oplossen, prima dan wacht ik het rustig af, hier deed men meteen al alsof ik er wat aan kon doen.
quote:
Yucon schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 08:06:
Mogelijk proberen ze je gewoon nog een keer over te halen toch korting te accepteren. Irritant, maar niet zo'n heel groot probleem. Even afwachten dus.
Korting is prima maar een waardebon van 25 euro staat niet echt in verhouding lijkt me, dan liever een nieuw toestel
quote:
LankHoar schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:43:

Goeie tip! die heb ik geïnstalleerd en is up and running (dat is dan weer een voordeel als je een paar dagen een Android toestel hebt)
quote:
PilatuS schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:52:
Ik zou best kunnen "leven" met zoiets, maar vergeet niet dat het een glazen achterkant is en met dat stukje er uit heb je meteen al een hele zwakke plek, over een paar weken leg ik de iPhone iets te hard op tafel en voilà een barst, probeer dan nog maar eens iets voor elkaar te krijgen
quote:
BasvanS schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:14:
[...]

En dit ook inderdaad
quote:
[...]

Ik heb bijna hetzelfde gezegd als antwoord op die mail :9
quote:
Sinus_rhythm schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:59:
@Treevium
Ik heb ooit het zelfde foutje in mijn toestel gehad (een iPhone 5 zelfde putje onder het glas naast de thuisknop). Destijds besteld bij Coolblue met abonnement. Kreeg toen te horen dat het niet voldoet aan Apple's standaard en had de fabriek niet mogen verlaten. Heb het toestel omgeruild via Coolbue maar direct via de Apple Store was het ook mogelijk (en wellicht sneller).
Apple kon niks voor mij doen aangezien ik het toestel niet bij hun heb gekocht, die tijden zijn blijkbaar voorbij. Ik snap ook niet dat de verkopende partij moeilijk doet (of die klantenservice kan en mag niks) het is gewoon een fout van Apple

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Steefph
quote:
Treevium schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 12:02:
[...]

Ik zou best kunnen "leven" met zoiets, maar vergeet niet dat het een glazen achterkant is en met dat stukje er uit heb je meteen al een hele zwakke plek, over een paar weken leg ik de iPhone iets te hard op tafel en voilà een barst, probeer dan nog maar eens iets voor elkaar te krijgen
Dus m'n vergelijking met een ster in de ruit is nog niet eens zo ver gezocht :+

Acties:
  • +2Henk 'm!

• RJC82
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 28-01 12:52

RJC82

What's the rumpus?

@Treevium Kun je deze tijd niet beter gebruiken om aan te voelen waar je wel tevreden mee bent? Als jij denkt dat een korting van €100,- je wel overhaalt, dan ben je die stap al verder. Als je denkt dat dit een schade is die snel erger kan worden, kun je dat misschien erbij vermelden en daar afspraken over maken. Anders gewoon niet akkoord gaan met een aanbod van compensatie en de telefoon retour sturen.

Probeer in ieder geval met een open houding erin te gaan. Als je nu al denkt dat het een zuur einde gaat worden, heb je ook de kans dat jouw eigen houding dit ook in de hand werkt. Mensen die problemen verwachten zetten zichzelf meestal schrap en zien al snel alleen maar de negatieve resultaten.

Nobody knows anybody. Not that well.

• loki504
@Steefph het staat hem vrij een andere oplossing te zoeken. Dat zegt hij ook nergens. Maar heeft gaf aan dat hij er geen problemen mee had. Meer was het niet.

@Treevium dat is nogal een claim dat hier fout zit.. dus als er in het verzenden iets mis gaat is de fabrikant de schuldige? Er kunnen duizend en 1 redenen zijn waarom er een deukje in komt. En 9/10 keer zal je er ook nooit achter komen. En op het moment dat jij al van begin aangaf dat er een deukje in zat en dit gewoon zwart op wit hebt. Vervalt natuurlijk je garantie niet. Doom denken is ook een kunst.

• Cardwizard
@RJC82 even lezen he! Het toestel ligt alweer ergens bij hun

@loki504 met de doos was niets mis, de doos van de iPhone ook niet, de achterkant raakt ook niks in de doos, dus het lijkt me echt een foutief toestel wat er in is gekomen maar goed dat maakt me vrij weinig uit, als je akkoord gaat met de schade en later zou er een barst ontstaan door dat putje dan krijg je dat nooit meer onder garantie gerepareerd, ook niet bij Apple

Cardwizard wijzigde deze reactie 01-10-2017 12:14 (75%)

• loki504
quote:
Treevium schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 12:10:
Dus ze helpen je maar toch probeer je belsimpel en Apple in een slecht daglicht te zetten? WoW lijkt mij echt klote om winkel dan wel fabrikant te zijn vandaag de dag...

• RJC82
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 28-01 12:52

RJC82

What's the rumpus?

quote:
Treevium schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 12:10:
Kennelijk overheen gelezen idd. Ik denk niet dat je veel te vrezen hebt. Zij zullen moeten aantonen dat jij dit veroorzaakt hebt, niet andersom. Dus daar hoef jij je iig niet druk om te maken.

Voor hun zou het dus ook weinig uitmaken op dit moment, qua tijd en moeite, wat voor toestel er terug gaat. Rustig afwachten is dan alles wat je kan doen, lijkt mij. Waar maak jij je op dit moment dan zorgen over, als ik vragen mag?

Nobody knows anybody. Not that well.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
quote:
Treevium schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 12:02:
[...]

Daar heb je mogelijk gelijk in. Sowieso garantie en telefoons is de wereld op zijn kop soms. Maarja, dat krijg je van mensen die met telefoons gaan zwemmen, gooien, enz. Dan garantie proberen te claimen en gaan zeiken als ze het niet krijgen. Geloof mij ik weet er alles van. Ga maar eens 4 jaar achter de TD staan in een MyCom winkel :P

Heb nog wel een leuk verhaal over een eikel waarvan de iPad van zijn dochter er uit zag alsof er een middag mee gegooit was. Leuk zo'n vent in je winkel hoor. En dan eerst eisen dat ie naar Apple gaat. Dan bellen of het niet sneller kan. Dan terugkomen en schreeuwen dat ie geen garantie krijgt.

Ik was niet de persoon die de tablet aangenomen had voor reparatie. Ik was wel de persoon die de tablet niet wou opsturen. Ik was ook de persoon die de tablet moest opsturen van de baas. Ik was ook de persoon die deze meneer vriendelijk wou uitleggen waarom ie geen garantie had. Alleen was deze meneer zeker van het feit dat zijn dochter van 6 niets verkeerd had gedaan met de tablet. Een hoop scheldwoorden en dreigen met de Politie (Die van mij best had mogen komen hoor) krijgt die eikel van de baas eigenaar nog een deel vergoed ook. Persoonlijk had ik hem de winkel uit willen schoppen en nog heel hard ook. Maarja, ik had de tablet niet eens in reparatie willen nemen, maarja toen was ik er niet. Iemand anders nog leuke fijne verhalen uit de retail ? _O-

(Edit: Nu komt een fatsoenlijk iemand binnen met die zelfde tablet. Legt uit wat er gebeurt is. Ja, dat is erg kut, maar helaas zit er nu geen garantie meer op. Tuurlijk, snap ik, tijd voor een nieuwe tablet dus. Deze persoon krijgt dus niets omdat deze persoon redelijk is, niet met de Politie dreigt en verantwoordelijkheid neemt. Die schreeuwende eikel krijgt een halve tablet vergoed. Welcome to the World of Today....)

PilatuS wijzigde deze reactie 01-10-2017 12:22 (10%)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Steefph
quote:
loki504 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 12:12:
[...]

Dus ze helpen je maar toch probeer je belsimpel en Apple in een slecht daglicht te zetten? WoW lijkt mij echt klote om winkel dan wel fabrikant te zijn vandaag de dag...
Dit komt denk ik meer uit de 24/7 economie die we nu hebben. Men verwacht binnen een uur een passende oplossing :)

TS, gewoon even geduld hebben tot morgen en zoals eerder al genoemd is, bedenk wat jij een passende compensatie/oplossing vind en ga rustig het gesprek in :)

• Cardwizard
quote:
loki504 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 12:12:
[...]

Helemaal niet, waar doe ik dat dan? zoals je kunt lezen geef ik al aan dat ze het proberen af te schuiven op mij, er werd direct gecontroleerd hoe laat er voor de zending getekend was en kreeg dan ook de vraag waarom ik pas 2 uur later de doos had geopend :?
quote:
Steefph schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 12:17:
[...]

Dit komt denk ik meer uit de 24/7 economie die we nu hebben. Men verwacht binnen een uur een passende oplossing :)

TS, gewoon even geduld hebben tot morgen en zoals eerder al genoemd is, bedenk wat jij een passende compensatie/oplossing is en ga rustig het gesprek in :)
Nope gewoon de mededeling: "komt wel goed schatje" was voldoende geweest :+ , direct proberen af te schuiven roept nogal wat "gevoelens" op

• Steefph
quote:
PilatuS schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 12:17:
[...]

Daar heb je mogelijk gelijk in. Sowieso garantie en telefoons is de wereld op zijn kop soms. Maarja, dat krijg je van mensen die met telefoons gaan zwemmen, gooien, enz. Dan garantie proberen te claimen en gaan zeiken als ze het niet krijgen. Geloof mij ik weet er alles van. Ga maar eens 4 jaar achter de TD staan in een MyCom winkel :P

Heb nog wel een leuk verhaal over een eikel waarvan de iPad van zijn dochter er uit zag alsof er een middag mee gegooit was. Leuk zo'n vent in je winkel hoor. En dan eerst eisen dat ie naar Apple gaat. Dan bellen of het niet sneller kan. Dan terugkomen en schreeuwen dat ie geen garantie krijgt.

Ik was niet de persoon die de tablet aangenomen had voor reparatie. Ik was wel de persoon die de tablet niet wou opsturen. Ik was ook de persoon die de tablet moest opsturen van de baas. Ik was ook de persoon die deze meneer vriendelijk wou uitleggen waarom ie geen garantie had. Alleen was deze meneer zeker van het feit dat zijn dochter van 6 niets verkeerd had gedaan met de tablet. Een hoop scheldwoorden en dreigen met de Politie (Die van mij best had mogen komen hoor) krijgt die eikel van de baas eigenaar nog een deel vergoed ook. Persoonlijk had ik hem de winkel uit willen schoppen en nog heel hard ook. Maarja, ik had de tablet niet eens in reparatie willen nemen, maarja toen was ik er niet. Iemand anders nog leuke fijne verhalen uit de retail ? _O-

(Edit: Nu komt een net iemand binnen met diezelfde tabetl. Legt uit wat er gebeurt is. Ja, dat is erg kut, maar helaas zit er nu geen garantie meer op. Tuurlijk, snap ik, tijd voor een nieuwe tablet dus. Deze persoon krijgt dus niets omdat deze persoon redelijk is, niet met de Politie dreigt en verantwoordelijkheid neemt. Die schreeuwende eikel krijgt een halve tablet vergoed. Welcome to the World of Today.....)
Tsja, zo'n persoon kan ook een hoop negatieve reclame produceren. Ik snap jouw standpunt volledig maar, winkel verantwoordelijke denkt ook vanuit een imago punt. :)
quote:
Treevium schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 12:19:

Nope gewoon de mededeling: "komt wel goed schatje" was voldoende geweest :+ , direct proberen af te schuiven roept nogal wat "gevoelens" op
Tsja, het blijft de winkelmedewerker die niet veel zeggenschap heeft. Hij kan je de basis aanbieden (25euro) of je doorverwijzen naar de volgende afdeling. Zo zit het systeem nu eenmaal in elkaar en daar kan de winkelmedewerker ook niets aan doen :)

En, "'t komt wel goed schatje" O+ Net als dat ik nu 5dagen langer in Nigeria mag blijven vanwege oliepijp lekkages ;w

Steefph wijzigde deze reactie 01-10-2017 12:26 (11%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• loki504
quote:
[...]

Helemaal niet, waar doe ik dat dan? zoals je kunt lezen geef ik al aan dat ze het proberen af te schuiven op mij, er werd direct gecontroleerd hoe laat er voor de zending getekend was en kreeg dan ook de vraag waarom ik pas 2 uur later de doos had geopend
Dit concludeer ik uit het feit dat je een topic opent en al bij Apple heb aangeklopt voor überhaupt de winkel een definitieve uitspraak had gedaan. En die mensen die jij aan de telefoon heb gehad zijn 9/10 keer mensen die net hun MBO diploma hebben(niets mis mee hoor). en gewoon een script volgen. Mocht er na het weekend iets uitkomen waar je het niet mee eens bent is het logisch dat je een topic aanmaakt. Maar nu klink je als iemand die direct geholpen wil worden en weinig geduld heeft. Maar dat is mijn observatie van die topic.

• PilatuS
  • Niet online
quote:
Steefph schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 12:22:
[...]

Tsja, zo'n persoon kan ook een hoop negatieve reclame produceren. Ik snap jouw standpunt volledig maar, winkel verantwoordelijke denkt ook vanuit een imago punt. :)
Snap ik. Ik vind het alleen heel erg dat ik die persoon achter de balie was en de volgende klant een lieve oude vrouw was. Denk je dat ik haar goed en netjes heb kunnen helpen ? Ik ben niet iemand van geweld, maar als het mijn winkel was had ik mijn collega's erbij geroepen en die vent naar buiten gegooit. Daarna was ik teruggelopen en kreeg ie zijn tablet terug. Geen idee hoe hard je met een iPad moet gooien voordat ie in 1000 stukjes ligt, maar ik had mijn best gedaan.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Steefph
quote:
PilatuS schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 12:26:
[...]

Snap ik. Ik vind het alleen heel erg dat ik die persoon achter de balie was en de volgende klant een lieve oude vrouw was. Denk je dat ik haar goed en netjes heb kunnen helpen ? Ik ben niet iemand van geweld, maar als het mijn winkel was had ik mijn collega's erbij geroepen en die vent naar buiten gegooit. Daarna was ik teruggelopen en kreeg ie zijn tablet terug. Geen idee hoe hard je met een iPad moet gooien voordat ie in 1000 stukjes ligt, maar ik had mijn best gedaan.
Lieve oude vrouwtjes trekken vaak aan het kortste eind. Behalve de oma van m'n vriendin, die gaat rustig eerste klas zitten en zegt dan lief tegen de conducteur:"Oh, is dit niet de 2e klas, ja ik word ook en dagje ouder" En dat dus elke keer :P

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
[...]

Helemaal niet, waar doe ik dat dan? zoals je kunt lezen geef ik al aan dat ze het proberen af te schuiven op mij, er werd direct gecontroleerd hoe laat er voor de zending getekend was en kreeg dan ook de vraag waarom ik pas 2 uur later de doos had geopend :?
Af te schuiven?

Ik lees: bleek direct
Dus blijkbaar niet zo direct, pas 2 uur later, winkel doet wat 'doorprik' vragen waarom je dat ding niet direct hebt geopend (zal z'n reden hebben, maar als ik een bijna 1000 euro in een doosje krijg, is dat ding open waar de bezorger nog bij staat).

kreeg direct eigenlijk weinig medewerking
Wat is er dan nog 'minder'? Ze nemen op, staan je te woord, geven oplossing.

Maar vervolgens, waarom kies jij uberhaubt voor de optie korting bij schade? In welk scenario had jij (blijkbaar) dus wel korting willen hebben op je telefoon, dat die schade dus helemaal niet zo'n probleem was bij eerste moment van openen?

Dat ze contact willen opnemen, zal waarschijnlijk vanuit die keuze zijn geweest, blijkbaar heb je dus wel de wil/intentie om korting te krijgen ipv vervanging.

Wacht gewoon de maandag af, stuur dat ding op en krijg een nieuwe, klaar.

SinergyX wijzigde deze reactie 01-10-2017 13:34 (3%)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Cardwizard
@SinergyX ik had een goede reden om hem niet te openen na ontvangst, ik was niet thuis :D

Ik kon de iPhone pas een dag later terug sturen, de korting werd me aangeboden is de tijd daar tussen, ik bedacht me later pas dat het wel eens een hele zwakke plek kan zijn met alle gevolgen en ik hem dan ook gewoon wil omruilen

• Medione1210
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 28-01 15:22
Wat is de kans bij premium sellers dat beschadigde onderdelen worden gemonteerd en daarna niet door de quality control worden opgepikt?

Als ik de foto zo zie én het verhaal van TS Lees lijkt het me onwaarschijnlijk dat de schade tijdens transport is ontstaan.

Ik denk dat ik, als ik verkoper was, vraagtekens zou hebben bij dit geval. Alleen is het inderdaad zo dat de verkoper moet kunnen bewijzen dat het de schuld van de koper is. Waarschijnlijk wordt dit een welles nietes spelletje en trekt de verkoper aan het kortste eind.

• Cardwizard
@Medione1210 gefeliciteerd! Dit is zeker geen transport schade, zo uit de doos

De verkoper moet zo'n toestel gewoon retour Apple doen, dat was ook de reden dat ik Apple gebeld heb, die hadden het ook direct kunnen regelen

• loki504
quote:
Treevium schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 15:14:
@Medione1210 gefeliciteerd! Dit is zeker geen transport schade, zo uit de doos

De verkoper moet zo'n toestel gewoon retour Apple doen, dat was ook de reden dat ik Apple gebeld heb, die hadden het ook direct kunnen regelen
Nee Apple had het niet direct kunnen regelen. Omdat jij niet weet onder welke voorwaarde belsimpel die telefoons heeft gekocht. En wat Belsimpel er mee doet. Ik kan prima begrijpen dat Apple niet een nieuwe voor je pakt. Hoe lullig het ook klinkt je zal toch even moeten wachten.

• SuBBaSS
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 10:01

SuBBaSS

-has Ryzen

quote:
loki504 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 17:20:
[...]

Nee Apple had het niet direct kunnen regelen. Omdat jij niet weet onder welke voorwaarde belsimpel die telefoons heeft gekocht. En wat Belsimpel er mee doet. Ik kan prima begrijpen dat Apple niet een nieuwe voor je pakt. Hoe lullig het ook klinkt je zal toch even moeten wachten.
Dat was anders toch wel altijd zo (binnen het eerste jaar na aankoop): ook hiermee had de ts een afspraak bij de apple store kunnen maken en grote kans dat hij omgewisseld werd.

Nu hij het toestel niet meer in handen heeft wordt het natuurlijk een ander verhaal, maar het kan alsnog als hij hem terug laat sturen en ermee bij apple aanklopt.

| AMD Ryzen 5 2400G - MSI B450 Gaming Plus - 16GB Corsair Vengeance LPX 3,0 GHz | De track 'achter' mijn avatar. *2019 Update* | Blogn00b |

• loki504
quote:
SuBBaSS schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 17:32:
[...]

Dat was anders toch wel altijd zo (binnen het eerste jaar na aankoop): ook hiermee had de ts een afspraak bij de apple store kunnen maken en grote kans dat hij omgewisseld werd.

Nu hij het toestel niet meer in handen heeft wordt het natuurlijk een ander verhaal, maar het kan alsnog als hij hem terug laat sturen en ermee bij apple aanklopt.
Apple heeft hem al "afgewezen" en hem naar de winkel gestuurd. En Apple zal dit natuurlijk direct onder UserAbuse gooien. En heeft de TS als nog niets. Een deukje bij aankomst is natuurlijk niet je standaard garantie traject.

• Cardwizard
quote:
loki504 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 18:17:
[...]

Apple heeft hem al "afgewezen" en hem naar de winkel gestuurd. En Apple zal dit natuurlijk direct onder UserAbuse gooien. En heeft de TS als nog niets. Een deukje bij aankomst is natuurlijk niet je standaard garantie traject.
Er werd me door Apple letterlijk gezegd, als ik hem bij hun had gekocht dan werd hij meteen omgeruild voor een nieuwe, in dit geval is dat niet mogelijk voor hun.

Op dit gebied zijn er bij Apple nogal wat wijzigingen geweest, eerder kon men ook altijd gebruik maken van express replacement als er een defect was binnen de garantieperiode, je moest dan 25 euro betalen en er werd een vervangend toestel naar je opgestuurd, daarna moest je binnen een week je oude opsturen, ook dit doen ze niet meer behalve als je AppleCare hebt

• loki504
quote:
Treevium schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 18:34:
[...]

Er werd me door Apple letterlijk gezegd, als ik hem bij hun had gekocht dan werd hij meteen omgeruild voor een nieuwe, in dit geval is dat niet mogelijk voor hun.

Op dit gebied zijn er bij Apple nogal wat wijzigingen geweest, eerder kon men ook altijd gebruik maken van express replacement als er een defect was binnen de garantieperiode, je moest dan 25 euro betalen en er werd een vervangend toestel naar je opgestuurd, daarna moest je binnen een week je oude opsturen, ook dit doen ze niet meer behalve als je AppleCare hebt
Als je hem direct bij Apple had gekocht heb je bij Apple recht op een conform product. En je kan stellen dat een "nieuw" product met een deuk niet conform is. Als je als niet koper bij Apple meldt krijg je van Apple fabrieks garantie. En daar mogen alle oneerlijke kleuren van de regenboog aan vast zitten. En daar zal ook een deuk nooit onder vallen.

• Rambo008
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 14-01 20:28
Bij mij ook gebeurt nieuw besteld en na openen pakje van Telenet krasje naast uitgang oortefoon iphone 6
Terug ingeleverd bij Telenet en die stuurd het naar Dynafix waar ze zeggen u hebt het zelf gedaan
Contact opnemen met Apple de verkoper gaat het waarschijnlijk in uw schoenen schuiven dat je het zelf gedaan hebt.
Mocht ze moeilijk gaan doen bij Apple zeggen dat je dit gaat posten op meer forums zoals iCulture
Bij mij geholpen en een code gekregen en is vervangen

Rambo008 wijzigde deze reactie 01-10-2017 20:19 (12%)

• Cardwizard
Belsimpel heeft zojuist telefonisch contact opgenomen en ik krijg een nieuw toestel, erg fijn natuurlijk en uiteindelijk lijkt het allemaal goed opgelost te worden, al blijf ik er bij dat 6 dagen wachten op definitief antwoord niet echt iets van deze tijd is en al helemaal niet voor een winkel die zelfs een levering op zondag niet schuwt

• PilatuS
  • Niet online
quote:
Treevium schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 10:37:
Belsimpel heeft zojuist telefonisch contact opgenomen en ik krijg een nieuw toestel, erg fijn natuurlijk en uiteindelijk lijkt het allemaal goed opgelost te worden, al blijf ik er bij dat 6 dagen wachten op definitief antwoord niet echt iets van deze tijd is en al helemaal niet voor een winkel die zelfs een levering op zondag niet schuwt
Mooi dat het opgelost is :) Vind persoonlijk 6 dagen niet lang trouwens. Het kan natuurlijk altijd beter en sneller, maar zulke dingen kunnen ook weken of maanden duren weten we uit het verleden :)

• Cardwizard
quote:
PilatuS schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 10:44:
[...]

Mooi dat het opgelost is :) Vind persoonlijk 6 dagen niet lang trouwens. Het kan natuurlijk altijd beter en sneller, maar zulke dingen kunnen ook weken of maanden duren weten we uit het verleden :)
Ik denk dat ik verwend ben met winkels zoals CoolBlue, bol.com etc. die pakken zoiets toch net wat anders aan is mijn idee, laatst voor mijn jongste zoon een Moto G5 gekocht bij CB, eerste defect, dag later een nieuwe ontvangen met een Google security lock (tweedekansje), dag nr.3 geheel nieuw toestel ontvangen

dat is snel afhandelen en eigenlijk ken ik niet anders meer tegenwoordig behalve bij fysieke winkels, weet je meteen waarom ik daar niet meer kom, laatste garantie dingetje bij de lokale Expert --> 3 maanden(!!!) heeft dat geduurd voor er een oplossing was

• loki504
quote:
Treevium schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 10:52:
[...]

Ik denk dat ik verwend ben met winkels zoals CoolBlue, bol.com etc. die pakken zoiets toch net wat anders aan is mijn idee, laatst voor mijn jongste zoon een Moto G5 gekocht bij CB, eerste defect, dag later een nieuwe ontvangen met een Google security lock (tweedekansje), dag nr.3 geheel nieuw toestel ontvangen

dat is snel afhandelen en eigenlijk ken ik niet anders meer tegenwoordig behalve bij fysieke winkels, weet je meteen waarom ik daar niet meer kom, laatste garantie dingetje bij de lokale Expert --> 3 maanden(!!!) heeft dat geduurd voor er een oplossing was
Of je hebt geluk gehad. Genoeg mensen hier die ook bij CoolBlue en Bol.com hun fair share of elenden gehad. En moest het allemaal iets langer duren als nodig zou zijn. En er zat weekend tussen. Mensen die meer te zeggen zijn meestal in het weekend vrij of hebben het druk genoeg met dringende zaken. Dan blijven er 4 over. Waar ongetwijfeld ook verzending nog bij zat. Dus al met al niet verkeerd als je het mij vraagt.

• Cardwizard
quote:
loki504 schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 11:42:
[...]

En er zat weekend tussen. Mensen die meer te zeggen zijn meestal in het weekend vrij of hebben het druk genoeg met dringende zaken. Dan blijven er 4 over. Waar ongetwijfeld ook verzending nog bij zat. Dus al met al niet verkeerd als je het mij vraagt.
Klopt dit valt allemaal nog reuze mee! Ik had al wat veel ergers verwacht, jammer dat de klantenservice niet wat duidelijker communiceert, nu maar hopen dat het toestel dat morgen komt goed is en niet opgezwollen in de doos zit >:)

• alwaysleft
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Heb helaas ook iets soortgelijks meegemaakt bij Belsimpel.
Toestel paar dagen uitgeprobeerd in case en zou een haarkrasje opzitten en moest 10% betalen van het toestel bij retour.
Eens maar nooit meer.

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online
quote:
alwaysleft schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 11:56:
Toestel paar dagen uitgeprobeerd in case en zou een haarkrasje opzitten en moest 10% betalen van het toestel bij retour.
Eens maar nooit meer.
Hier ook deze ervaring. onder het org folie zat een krasje. wij kregen een foto gestuurd, die dik ingezoomd was.
Ik kon niet zien of het wel ons ingeleverde toestel was, want foto met IMEI zat geen markering om en was globaal gemaakt. maar het toestel gaat gewoon het Refurbished circuit in. (gelukkig ging het om een 5s, wat op €27,- uitkwam)

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• alwaysleft
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
quote:
Hackus schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 12:03:
[...]

Hier ook deze ervaring. onder het org folie zat een krasje. wij kregen een foto gestuurd, die dik ingezoomd was.
Ik kon niet zien of het wel ons ingeleverde toestel was, want foto met IMEI zat geen markering om en was globaal gemaakt. maar het toestel gaat gewoon het Refurbished circuit in. (gelukkig ging het om een 5s, wat op €27,- uitkwam)
Heel veel dezelfde ervaringen op internet.
Daarom voor mij alleen nog maar Bol, Wehkamp en Coolblue.

• Sissors
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 13:08
quote:
Treevium schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 10:52:
[...]

Dat ze je een tweedehands toestel eerst hadden opgestuurd vind ik nou niet de meest geweldige garantieafhandeling.

• Saven
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 26-01 17:11

Saven

Administrator

quote:
alwaysleft schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 11:56:
Eens maar nooit meer.
Shit happens, heb ik ook gehad. Na langer dan een paar dagen, maar stof etc. (ook minuscule harde dingetjes) kruipt er toch gewoon echt tussen helaas.

• Cardwizard
quote:
Sissors schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 18:37:
[...]

Dat ze je een tweedehands toestel eerst hadden opgestuurd vind ik nou niet de meest geweldige garantieafhandeling.
Was net andersom, had een tweedekans toestel gekocht die is toen vervangen voor een tweedekans toestel, toen die ook niet goed was kreeg ik een gloednieuwe voor hetzelfde bedrag, super netjes opgelost maar hun hebben wel 1 toestel dat gerepareerd moet worden en 1 toestel dat bij het grof vuil kan

• Cardwizard
En opgelost!! zojuist een nieuwe iPhone in ontvangst genomen, zoals het hoort zonder beschadigingen

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True