Vraag

• mellinda
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 19-10 02:32
Beste

Omdat met spijt mijn samsung galaxy express van 230€ met duo core 1.2ghz na 3.5 jaar niet meer kan functioneren naar behoren, ben ik ben op zoek naar een nieuwe smartphone, liefst met Android.

Budget rond 200-250 euro, allerhoogste 300.

• 4G en NFC + 4gb ram.
• Liefst een deftige processor (voorkeur octa).
• Redelijke batterijduur
• Foto's veel beter dan oud toestel.(voorkeur actiefotografie: bv. vogel in vlucht)
• [goede audio/li]
• mooi scherm (niet al te groot (kleine maar toch volwassen handjes ;)) [/li]
• dagelijks internet raadplegen
• Liefst een recente versie android (aangezien veel apps niet meer compatibel zijn op mijn oud toestel)

De eisen die ik momenteel heb, zijn misschien moeilijk. Ook besef ik dat 50euro op zich al een heel verschil maakt qua functies... Ik zou graag een toestelletje hebben waarmee ik best safe zit terug voor 3 tot 4 jaar.

Hoe veilig is het eigenlijk om een toestel met verouderde android nog te gebruiken op internet?

Kan iemand me wat adviseren hierin alsjeblieft? Na urenlange reviews doorgenomen te hebben zie ik het bos door de bomen niet meer.

Beste antwoord (via rens-br op 04-10-2017 09:38)

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-10 21:07
Ik denk dat je met dit budget al snel uitkomt bij een Motorola G5 (plus). Waarschijnlijk de beste keuze. Verder kan je nog kijken naar de Huawei P10 Lite bijvooreeld.

Als je in de pricewatch het schuifje op 300 euro zet dan zie je vanzelf welke modellen bovenaan verschijnen: categorie: Smartphones

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

Alle reacties

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
→ MAA

Acties:
  • Beste antwoord

• John Rambo
Ik denk dat je met dit budget al snel uitkomt bij een Motorola G5 (plus). Waarschijnlijk de beste keuze. Verder kan je nog kijken naar de Huawei P10 Lite bijvooreeld.

Als je in de pricewatch het schuifje op 300 euro zet dan zie je vanzelf welke modellen bovenaan verschijnen: categorie: Smartphones

• mellinda
Bedankt.

Vandaag de Motorola besteld na nog eens wat opzoekwerk verricht te hebben.
Lijkt me wat zinloos voor de 2 jaar garantie die je maar hebt om duurder te gaan voor mijn gebruik (zie een aanvullende verzekering voor die toestellen ook niet zitten).

Door een type insulten (aanvallen) gebeurt het vaak dat ik mijn gsm plots laat vallen...
M'n oude gti-8730 kon er goed tegen, maar ik wil niet dat dit met de nieuwe gebeurt omdat de camera mij wat lijkt uit te steken...

Zijn er ook goede hoesjes voor te verkrijgen die bestendig zijn tegen val en die de camera achteraan beschermen? Of volstaat eender welke silicone behuizing?

M.v.g.

• John Rambo
Er is blijkbaar een speciaal topic voor accessoires [Motorola Moto G5 Plus] Het grote Accessoires topic

• mellinda
Bedankt. Ik heb hem vandaag aangekregen.
5.2 inch valt een (ferm) tikje groter uit dan gedacht en lijkt voor mij reuze ten opzichte van mijn oud mobieltje maar dat is niet erg. Ergens handig: als er een over een jaar of twee een nieuw uitkomt weet ik al dat ik hem kwijt kan aan mijn wat oudere vader.
De enige tegenvaller is eigenlijk de zoom op de camera waarvan ik veel meer verwachtte.
Maar buiten dat -zonder zoom-, trekt ie wel zeer mooie foto's.

• John Rambo
Veel plezier ermee

Pagina: 1