Toon posts:

Oke, tips graag, aanbevelingen whatever! :)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ehmz, naja had vanmiddag wat gepost van nog vanalles geprobeerd maar me mobo is denk ik kapot.. AGP bus iig...

ehmz, nu vraag ik jullie:

Wat is een leuke combinatie mobo + proc voor een bedrag van rond de 800 tot 1000 gulden??

Alvast bedankt!

• hilbren
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-08 15:27
ik denk dat je het beste een amd combi kan nemen iets van abit/asus/msi en dan de rest van je buget gebruiken voor de snelste proc.

Verwijderd

AMD TB1,33
MSI K7T Turbo
totaal: 800 ofzo

Verwijderd

Op maandag 09 juli 2001 20:43 schreef n8oog het volgende:
Ehmz, naja had vanmiddag wat gepost van nog vanalles geprobeerd maar me mobo is denk ik kapot.. AGP bus iig...
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen :?
Weet je zeker dattie kaputt is? Al eens een andere AGP kaart geprobeert?

• _mARCO_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 16:46

_mARCO_

Hier staat niks

Vergeet de koeler niet!

Er zijn zat lui die 600 piek dokken voor een 1400 Mhz CPU, en er dan een standaard koelertje van 3 tientjes op zetten. Slechte zaak dunkt mij.

Aanraders qua koelers zijn de ThermoEngine (prima prestaties, redelijke prijs, behoorlijk wat kabaal) en de Silverado (ook prima prestaties, behoorlijk hoge prijs, maar fluisterstil).

sigloos

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 09 juli 2001 21:14 schreef PsyFlux het volgende:

[..]

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen :?
Weet je zeker dattie kaputt is? Al eens een andere AGP kaart geprobeert?
Ik heb zelfs een PCI videokaart geprobeerd maar hij blijft telkens rebooten bij het opstarten, alleen bij een PCI kaart dan flitsen me bios schermen wel in beeld zoals het hoort, doe ik er een AGP kaart in dan komen de beelden super langzaam in beeld

Verwijderd

1,2 tbirdje + fop38 + abit/asus/msi bordje denk zo rond de 900-1000 piekjes :)

en mischien afhankelijk van de prijs van het mobotje een 1,3 tbird

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:49

cool0

Is dat je niet zoveel geld hebt maar anders zou ik voor een P4 gaan. Maar met dat bedrag wat je wilt uitgeven zit je denk ik toch aan een AMD vast.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Pagina: 1