Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Dag Allen!

Het is bijna zover. Ik moet mijn Microsoft examen MB6-892 behalen. Nu heb ik onwijs had gestudeerd en veel cursussen gevolgd. Ik ben benieuwd of mijn kennis goed op pijl is. Ik hoor van meerdere mensen dat de vraagstelling van het examen erg pittig is. Ik vroeg me dus af of iemand mij verder kan helpen met oefenvragen. Zodoende kan ik de vraagstelling oefenen en mijn kennis toetsen.

Alvast bedankt :*) !

Groet,
Richard

Alle reacties

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je zoekt dus naar 'MB6-892 oefenexamens' of 'MB6-892 practice test' ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Room42 op 30-09-2017 21:35 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• huarru
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-09 22:33
Of de MeasureUp examens, dat zijn de officiele oefen examens. Helaas zijn die er niet voor de MB6-892. Het beste is dan eigenlijk gewoon een examen te doen in combinatie met een replay pakket erbij. Dan kun je hem voor goedkoper/gratis herkansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Welkom op GoT! Hier verwachten we enige inzet (naast dat je studeert ;) ) omtrent je vraag. Dit zou je moeten kunnen vinden met Google. Dit topic gaat daarom dicht.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Dit topic is gesloten.