Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Flexibele VGA-kabel met audio van 3-5 meter lang

Pagina: 1
Acties:

• mikekiwi
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:59
Ik ben voor mijn vrouw op zoek naar een dunne flexibele VGA-kabel met audio-kabeltje, waarbij het audio-kabeltje ook nog zo'n 30-40cm uit moet steken aan 1 kant (ivm vga aan 1 kant laptop, audio aan andere kant).

Is verkrijgbaar en kan ik ook vinden, zie bijvoorbeeld deze link

Afbeeldingslocatie: https://www.bis.nl/shop/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/V/G/VGA__stereo_minijack_flexibele_kabel_2.jpg.jpg

Ik zoek echter een wat goedkopere variant, er zijn er wellicht uiteindelijk meerdere nodig. Ik kom zat vergelijkbaars tegen, maar de flexibiliteit is wat me nekt elke keer. Ik hoef geen 6-voudig afgeschermde kabel met ferrietkernen, maar wil een kabel die makkelijk in een rugzak past en mee te nemen is (is voor gebruik op school waar elke leraar zijn eigen kabel heeft en moet meenemen naar andere lokalen).

Nu heb ik me al avonden suf gegoogled, maar de juiste kabel heb ik nog niet gevonden. Heeft iemand hier misschien een luminuminumineus idee?

Dank!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11 23:18
Aangezien het voor werk is, waarom laat je het de school niet aanschaffen?

The devil is in the details.

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-11 13:11
Twee losse kabels die je eventueel aan elkaar vast maakt met tie-wraps?
Alhoewel ik het eigenlijk een taak vind voor de werkgever om voor fatsoenlijk materiaal te zorgen....
En zijn tegenwoordig de meeste beamers/schermen niet gewoon met hdmi?

[ Voor 16% gewijzigd door FoxLenny op 30-09-2017 21:10 ]

• mikekiwi
Hahn schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 21:08:
Aangezien het voor werk is, waarom laat je het de school niet aanschaffen?
Terechte opmerking: gebeurt wellicht ook wel, maar gaat wat traag. Zie dit als een pilot. Hebben wij de goede kabel gevonden, volgen er meer vanuit school...

• mikekiwi
FoxLenny schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 21:09:
Twee losse kabels die je eventueel aan elkaar vast maakt met tie-wraps?
Alhoewel ik het eigenlijk een taak vind voor de werkgever om voor fatsoenlijk materiaal te zorgen....
En zijn tegenwoordig de meeste beamers/schermen niet gewoon met hdmi?
2 kabels zou kunnen, maar is in praktijk niet ideaal (heb ik al een beetje getest), afgeknipte randjes van de tie-wraps zijn niet echt comfortabel en bevorderlijk voor de levensduur van de tas waar het in moet.

Taak werkgever: zie eerdere opmerking, komt ook wel.

HDMI: neen; in de muur zit een kastje met vga+audio, dat loopt ingebouwd naar de beamer. Is niet zomaar aan te passen in alle lokalen. Laptop heeft het wel allemaal al gelukkig, maar het eerdere traject is nog wat lastiger (al hebben sommige beamers al wel hdmi)

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:17

TommieW

Numa numa.

HDMI kabel + http://www.ebay.com/itm/H...m:mMTIVcMq0fiLnNgRjI4uP_g (HDMI TO VGA converter)?

[ Voor 5% gewijzigd door TommieW op 01-10-2017 11:28 ]

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:44

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Gewoon bij kabeltje.com of allekabels.nl bestellen en declareren. Je zult een NL factuur in euro's nodig hebben anders kan de boekhouding er niks mee (trust me, I know, ik heb de boekhouding van een ROC ondersteund).

En als het lang mee moet gaan wil je juist een fatsoenlijke kabel hebben, en geen prut. 3 kabels van een tientje verslijten in 3 maanden is uiteindelijk duurder dan een kabel van 3 tientjes die een jaar mee gaat. Bovendien zal je vrouw niet zonder willen zitten lijkt me ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• mikekiwi
Natuurlijk snap ik dat ik daar kan bestellen en kan declareren, maar er staat daar nergens welke kabels flexibel zijn en bij een lengte van 5 meter nog wel makkelijk in een rugzak te transporteren zijn en welke hard, stug en veel ruimte-innemend zijn.
Ik hoop op ervaring van mensen hier welke daar wel voor geschikt is en inderdaad een goede kwaliteit is, ze zit nu met een kapotte kabel en alleen een groen/roze beeld en dat is niet fijn
Pagina: 1