intel hd graphics 520 genoeg voor films kijken en school?

Pagina: 1
Acties:
  • 5.620 views

Vraag

Anoniem: 977151

Topicstarter
Mijn vraag:

Is de Intel HD graphics 520 genoeg om films en series te kijken zonder dat het laggt of dat het vastloopt? En kan ik zonder problemen powerpoint gebruiken?

Alle reacties

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Misschien handig om erbij te vertellen welke resolutie je gaat gebruiken?

Topicstarter
1920x1080 . Het is een IPS-scherm.
pricewatch: Peaq PNB C 2015-I5N2

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:00

Umbrah

The Incredible MapMan

Ik weet niet wat voor school je doet, maar voor 99% van de gebruikescenario's is het voldoende. En qua video: https://en.wikichip.org/wiki/intel/hd_graphics/520 vertelt eigenlijk een hoop.

Topicstarter
Dus ik kan films en series kijken op 1080P?

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Anoniem: 977151 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 20:45:
Dus ik kan films en series kijken op 1080P?
HD doet ie met twee vingers in z'n neus. 4K zal ook wel lukken.

Topicstarter
wat zijn dan de minpunten van intel hd graphics 520? met wat voor soort taken zou mijn laptop het dan niet kunnen halen? en zal deze gpu sterk genoeg zijn om computerspelletjes te spelen zoals bomberman of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kameleleon
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:50
Anoniem: 977151 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 21:17:
wat zijn dan de minpunten van intel hd graphics 520? met wat voor soort taken zou mijn laptop het dan niet kunnen halen? en zal deze gpu sterk genoeg zijn om computerspelletjes te spelen zoals bomberman of iets dergelijks?
Alle normale zaken zal hij goed kunnen doen, denk aan mail, internet, filmpje kijken, simpele spelletjes wat je op speeleiland.nl o.d. ziet. De zwaardere applicaties worden een probleem, je hoeft geen game als Battlefield van de afgelopen 5 jaar te kopen, dan zal hij gewoon op zwart scherm blijven staan. Maar dat zijn dan ook geen schooltaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:39

br00ky

Moderator Harde Waren
Welkom op Tweakers,

Graag je aandacht voor het volgende.
Anoniem: 977151 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 20:31:
Mijn vraag:

Is de Intel HD graphics 520 genoeg om films en series te kijken zonder dat het laggt of dat het vastloopt? En kan ik zonder problemen powerpoint gebruiken?
Een oneliner als openingspost is nooit een topicstart die lang open blijft. Je krijgt nota bene een template voorgeschoteld met o.a. de vraag wat je zelf gevonden hebt.

Dicht bij gebrek aan eigen inzet en onderzoek. Zie ook Het algemeen beleid #quickstart.

[ Voor 11% gewijzigd door br00ky op 01-10-2017 10:59 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.