Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Mijn huidige videokaart is op het moment nog steeds in top conditie en werkt nog prima maar ik merk steeds meer en meer dat de nieuwe games toch net meer vragendan ik op het moment heb om te kunnen gamen,
bijv. de Assasins creed Syndicate kan mijn huidige videokaart al niet meer aan zonder het scherm kleiner te maken.

Relevante software en hardware die ik gebruik
OS - Windows 10 Home 64-bit
Moederbord: MSI - 7917
Cpu: Intel I7 -4790 3.60GHZ (8cpu's)
Videokaart: radeon HD7850
Ram: 16 GB over ik geloof 2 bankjes maar kunnen ook 4x4 zijn
Harde schijf: samsung SSD ong 240GB
Voeding: Corsair 750W

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Al rond gekeken op tweakers zelf voor videokaarten maar ben niet helemaal zeker voor welke goed kunnen passen of uberhaubt compatibel zijn mijn huidige componenten
de wens is om gwn voorlopig de games op weer een lekkere FPS te kunnen draaien en het liefst fulscreen mode zoals ik nu doe op 1920x1080

Huidige videokaarten gevonden
pricewatch: MSI GeForce GTX 1060 6GT OC

https://tweakers.net/pric...tx-1060-windforce-6g.html

Zoiets had ik in mijn hoofd maar alle advies is welkom, en ik hoef niet perse 6gb ik denk dat voorlopig 4gb ook wel goed is want ik zoek het nooit ech in games om alles op ultra te hebben.
Maar iets wat mij voorlopig kan vooruit gaan zou helpen :),

budget is ongeveer 300 tot 350 euro.

Beste antwoord (via Verwijderd op 02-10-2017 00:27)

• Dynabi
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 27-06 13:09
Hoi hardeveld,

Van mijn ervaring zelf merk ik dat de 10x0 kaarten allemaal flink voldoende zijn voor de nieuwe games (vanaf de 1050ti).
met jou budget hou je nog geld over als je een 1060 overneemt van een mede tweaker.
als ik naar je build kijk is eigenlijk alleen de video kaart de gene die aan vernieuwing toe is de rest kan je nog wel even mee door.
een upgrade van 2 naar 4gb ddr5 zal voor de meeste games een prima upgrade zijn.
Succes met de keuze maken!

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Dynabi
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 27-06 13:09
Hoi hardeveld,

Van mijn ervaring zelf merk ik dat de 10x0 kaarten allemaal flink voldoende zijn voor de nieuwe games (vanaf de 1050ti).
met jou budget hou je nog geld over als je een 1060 overneemt van een mede tweaker.
als ik naar je build kijk is eigenlijk alleen de video kaart de gene die aan vernieuwing toe is de rest kan je nog wel even mee door.
een upgrade van 2 naar 4gb ddr5 zal voor de meeste games een prima upgrade zijn.
Succes met de keuze maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn dank Dynabi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el_Peanut
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-08 14:47
Hee Hardeveld,

Mocht je geen bezwaar hebben voor het overnemen van een kaart van een medetweaker, dan zou ik kijken naar een GTX 980ti, de performance van deze kaart doet niet onder voor een GTX 1070 en past binnen je budget.

Ik heb er laatst 1 op de kop kunnen tikken voor 300 euro en speel alles wat ik speel op ultra settings met redelijke tot goede FPS (60-100)