---
[ Voor 99% gewijzigd door Berlinetta op 08-12-2017 15:06 ]
Niets...
Ik zei het verkeerd, ik ga systeembeheer niveau 4 doen.Ahrnuld schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 12:41:
Welke ICT variant gaat het om? Er zijn er meerdere voor niveau 4, en hoe goed de opleiding is kan verschillen per variant.
Daarnaast vraag ik me af waarom je precies wilt dat een leraar langskomt op stage. Bij ons is dat sowieso het geval voor een tussen- en eindbeoordeling, maar er moet wel echt iets aan de hand zijn wil je intensievere begeleiding krijgen.
Nee, klopt maar in iedergeval de begeleider langskomt voor de opdrachten die je op stage doet en hoe het gaat.BatmanNL schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 12:57:
Ik weet niet waar je woont, en iedereen heeft zijn eigen definitie van een goede school. Zit zelf nu ook op een ICT niveau 4 opleiding in Hengelo, vind het zelf een prima school, maar de mensen die voor wat voor reden dan naar Almelo gingen, en de zelfde opleiding deden, vinden Almelo toch beter.
Waarom is het van belang dat je stagebegeleider langs komt op je stageplek? Ze doen het bij mij ook wel, maar dat definieert toch niet of het een goede school is of niet?
Meestal is er voor stagebezoeken maar een bepaald aantal momenten ingepland vanwege tijd en de daaraan verbonden kosten.Berlinetta schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 13:49:
[...]
Nee, klopt maar in iedergeval de begeleider langskomt voor de opdrachten die je op stage doet en hoe het gaat.
[ Voor 103% gewijzigd door Berlinetta op 08-12-2017 15:06 ]
Vraag dan geen advies.. jeetje.Berlinetta schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 18:25:
[...]
Initiatief en enthousiast me heb ik zeker, ik wil gewoon dat het goed gaat en dat ik gewoon mijn ding kan doen.
(Je kan niet in mijn situatie en leven kijken)
Juist, zie de quote hierboven en hoe die geld voor deze statement.Berlinetta schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 18:25:
[...]
Maar ik heb redelijk wat meegemaakt en graag zou ik willen dat ik mijn ding kan doen.
Ik ben bij een gerenommeerd bedrijf geweest voor een meeloop dag, om daar te waarschijnlijk te komen werken.
Eerste indrukken waren magertjes, vooral omdat de persoon in kwestie vroeg naar een HBO denkniveau.
Het probleem in mijn ogen was, dat het de kennis wel mee viel en dat er problemen waren waar 5 man voor nodig was om het op te lossen.
Je hangt teveel waarde aan het diploma. En aan je eigen perspectief.Berlinetta schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 18:25:
[...]
Als je meer ervaring hebt (op papier) dan wil ik dat wel kunnen zien en dat was dus niet het geval.
Kennis viel op enkele vlakken gewoon tegen, terwijl ik een niveau 3 student ben en de personen in kwestie (op papier) veel hoger waren.
Natuurlijk zegt de eerste indruk niet alles, maar ja, als ik dat doe, dan wordt ik ook afgeschoten.
Dit soort dingen kan je echt niet laten zien bij een bedrijf die meerdere systemen beheerd.
Dit is een account.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards
Wat bedoel je precies?Grvy schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 18:34:
Je hangt teveel waarde aan het diploma. En aan je eigen perspectief.
Nee, daar schieten we niks mee op.F_J_K schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 18:43:
Maastricht, Delfzijl, Middelburg of Texel?
Of wil je vooral je hart luchten over je eigen school en ervaring daarop?
[ Voor 14% gewijzigd door Berlinetta op 01-10-2017 19:09 ]
Even flauw doen hoor, maar dat zijn wij ookBerlinetta schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 19:06:
ik ben met veel dingen tegelijkertijd bezig.
[ Voor 6% gewijzigd door Richh op 02-10-2017 00:23 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
[ Voor 99% gewijzigd door Berlinetta op 08-12-2017 15:07 ]
I have stability. The ability to stab.
Mooie stad, heb zelf aan de Hanze gestudeerd. Kan het je van harte aanbevelen.Berlinetta schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 12:53:
[...]
Dankjewel voor je reactie, om eerlijk te zijn heb ik mij al ingechreven in Groningen.
...Richh schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 13:24:
[...]
Mooie stad, heb zelf aan de Hanze gestudeerd. Kan het je van harte aanbevelen.
Maar als je nu verwacht dat het daar beter gaat dan bij een random ROC bij jou 'om de hoek'? Nee, dat gaat echt het geval niet zijn. Het niveau zal vergelijkbaar zijn.
Als je puur naar Groningen gaat omdat er een ander ROC staat, verspeel je een paar hoop geld op deze manier. Maargoed dat is jouw keuze
[ Voor 8% gewijzigd door Berlinetta op 18-10-2017 11:02 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq