Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prabhjot.Singh
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 13-10-2023
Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil hem niet echt gebruiken voor programmeren/editten (daarvoor gebruik ik mijn pc), maar ik wil hem gebruiken voor schoolwerk.

Wat is je budget?
Ben wel in staat ongeveer 2000 euro uit te geven.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Jazeker! Ik moet hem meenemen naar school. Ook wil ik er films op kijken voor onderweg.

Ik ben langs geweest en heb alle Surface apparaten gezien. Ik ben van plan dit te kopen maar ik weet niet welk apparaat precies.
De Surface Pro vind ik handig door de stand. Je hebt geen cover nodig om hem te laten staan. Het enigste nadeel is dat het niet zo lekker op je schoot zit.
De Surface book is ook super gaaf. Het zit wel lekker op je schoot. Je kunt hem ook als een stand leggen (Als je de scherm eraf haalt, draait en op de toetsenbord plaatst). Maar het scherm kan niet helemaal naar achter. Dat vond ik niet zo gaaf.
De Surface Laptop is echt SUPER top. Toetsenbord is echt ongelooflijk lekker te typen. Maar je kunt de scherm er niet vanaf halen.
Een normaal laptop
Het is wel goedkoper in vergelijking met de Surface, maar het heeft geen afneembaar scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rino
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-06 09:51
Ik kan je niet helpen, want ik zit in hetzelfde dilemma.
Ik had tot voor kort mijn zinnen gezet op de Surface Book 2 (13”), met name ook omdat ik lapability erg fijn vind. Scherm kan niet helemaal plat inderdaad, dat spreekt mij meer bij de pro aan. Heb nu zelf de Surface pro 3, deze wordt nu na 3 jaar wel wat traag.

Ben bereid rond de 2200€ uit te geven. Mijn gebruik is vooral zakelijk en ben veel onderweg. Ik teken veel situaties uit, dus touch met een stylus is een must.

Daarnaast wil ik zelf ook wat ook 4K video’s bewerken, of op een desktop of op Book2.

Heb je zelf inmiddels al een keuze gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ochhanz
  • Registratie: Augustus 2017
  • Niet online
Surface Pro is met name handig als je ook een grote tablet nodig hebt/wilt, of een goede pen voor notities of tekenen nodig hebt of vanwege het 3/2 scherm verhouding. Surface Laptop zou ik behalve in sale persoonlijk nooit kopen, iets als een Dell XPS 13 inch of Zenbook of HP Spectre of andere premium 2-1 laptops zijn denk ik dan betere deals. Surface Book is daarentegen dan weer wel uniek; ik zou dan wel voor de 2de/nieuwe generatie gaan gezien de eerste meer problemen heeft geloof ik.
Ik zou wel een goed garantieplan erbij kopen gezien de Surface producten niet de beste betrouwbaarheids cijfers krijgen en icm het niet zelf kunnen vervangen van bijv de harddisk/ssd etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prabhjot.Singh
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 13-10-2023
Ik denk dat ik toch voor de Surface Book ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-06 16:29
Er zijn momenteel heel scherpe acties met Surface Book 1. Die zou je ook kunnen overwegen..