Toon posts:

Marshall Bluetooth Headphone

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
Bluetooth koptelefoon

Wat is je budget?
100,- euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek te luisteren voor onderweg en thuis. Dit zal voornamelijk gebeuren in combinatie met een IPhone 6 of een Lenovo X230. De gebruikte software zal Spotify/ITunes zijn

Wat heb je zelf al gevonden?
#ProductPrijsSubtotaal
1Marshall Headphones Major II Bluetooth (Zwart)€ 94,-€ 94,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 94,-

Welke vragen heb je hier nog over?
Zijn er mede-tweakers met ervaringen en adviezen over dit product. En is de koptelefoon ook te gebruiken met slecht en regenachtig weer?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:09

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Had je al gegoole'd op reviews van dat ding dan? En wat vond je toen? En welke alternatieven overweeg je zelf en waarom?
GoT is geen opzoekdienst ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
The Eagle schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 17:45:
Had je al gegoole'd op reviews van dat ding dan? En wat vond je toen? En welke alternatieven overweeg je zelf en waarom?
GoT is geen opzoekdienst ;)
Tja. Ik ben gewoon benieuwd of er mede-tweakers zijn die ervaring hebben met bovenstaand product. Ik stel deze vraag dan ook bewust hier omdat ik van mening ben dat mede-tweakers een beter beeld kunnen schetsen van een bepaald product (+ extra info kunnen geven) dan mensen die een review schrijven op bijvoorbeeld de site van een bepaalde webwinkel.

En nee er zijn geen alternatieven die ik overweeg, dit is ook niet noodzakelijk. Ik heb bovenstaand product op het oog en met bijvoorbeeld ervaringen en adviezen van mede-tweakers hoop ik uiteindelijk de juiste keuze te maken. Alternatieven in deze prijsklasse zijn wel uiteraard altijd welkom.