If it aint dutch,it aint much
damn,niemand weet het
Verwijderd
Too Bad, Ik weet wat je bedoeld met dat auto. rebooten in WinXP. Ik had een Whistler beta (2464 geloof ik) Okee, het ziet er tof uit, maar je kunt beter wachten tot hij een X echt uit is. Het zijn allemaal nog Beta errors. Je hebt het OS vast ook niet legaal, nog een reden om er minder van te verwachten. '(
hmmmmm
mja,zal dan wel weer win 98 erop moetuh zettuh ofso
damn,da sux
misschien dat iemadn anders nog iets weet?
we hopen het maar
cya
koetje_boe
mja,zal dan wel weer win 98 erop moetuh zettuh ofso
damn,da sux
misschien dat iemadn anders nog iets weet?
we hopen het maar
cya
koetje_boe
Ik heb de foutmelding even opgeschreven. (klein stukje ervan dan he
)
Page fault in nonpaged area
word veroorzaakt door vsdatant.sys
en dan moet ik rebooten.
Hij zegt:
dumping memory ofso en dan gaat er een tellertje lopen
hopelijk kunnen jullie hiermee wat meer
cya laters
Boetje koe
Page fault in nonpaged area
word veroorzaakt door vsdatant.sys
en dan moet ik rebooten.
Hij zegt:
dumping memory ofso en dan gaat er een tellertje lopen
hopelijk kunnen jullie hiermee wat meer
cya laters
Boetje koe
het is trouwens vaak bij programma's die iets moeten downloaden.
Dan gaat he mis
spellen enzo niet
Dan gaat he mis
spellen enzo niet
Dat kan je wel eens hebben he met beta producten gewoon niet gebruiken dus 
Maar ja dat moet je ook zelf weten he.....
Maar ja dat moet je ook zelf weten he.....
mja mja
WIn XP ziet er heel mooi uit en loopt als een tiet maar dit probleem is toch wel erg irri
WIn XP ziet er heel mooi uit en loopt als een tiet maar dit probleem is toch wel erg irri
probeer eens opnieuw te installeren
Verwijderd
Je voeding kan het niet aan. Je hebt waarschijnlijk te veel hardware in je PC zitten.
Ik heb deze problemen ook gehad na het aanschaffen van een nieuwe brander en HD+cooler ging mijn PC spontaan rebooten.
Je kan een paar aansluitingen van je CD-rom/brander/HD Cooler eruit halen (voeding alleen) en verder kijken of je pc nog gaat rebooten.
Succes!
Ik heb deze problemen ook gehad na het aanschaffen van een nieuwe brander en HD+cooler ging mijn PC spontaan rebooten.
Je kan een paar aansluitingen van je CD-rom/brander/HD Cooler eruit halen (voeding alleen) en verder kijken of je pc nog gaat rebooten.
Succes!
waarom is het dan alleen als ik iets ga downloaden en niet als ik ga gamen...
hmmm,ik zal eens kijkuh
hmmm,ik zal eens kijkuh
dan zou het bij andere OS'en ook zo moeten zijn...Op dinsdag 10 juli 2001 14:56 schreef Terayonnetje het volgende:
Je voeding kan het niet aan. Je hebt waarschijnlijk te veel hardware in je PC zitten.
Succes!
draai je er nog een ander OS naast? als die goed werkt, ligt het vast aan de software, doet die ook vreemd, kan het ook goed een HW-probleem zijn namelijk...
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
ik ga morgen denk ik formatteren
alleen,hoe ken ik win XP eraf gooien,want dos is eruit
alleen,hoe ken ik win XP eraf gooien,want dos is eruit
beta ..dat zegt het al: mogelijk veel problemen
Pagina: 1