Welke kaart heeft een goede TV-out om dvd's af te spelen? Heeft de lengte van de kabel van pc --> TV nog beperkingen?
Verwijderd
Ik raad je de Hollywood+ aan, das echt een toppertje!! (als je videokaart bedoelt, asus is ook wel goed). Wat betreft lengte, tja hoe korter hoe beter, maar ik zie er geen fuck van als mijn kabel 1 meter is of 10 meter (tulp). Ik ga bdw van de week een SVHS kabel kopen. Is die trouwens echt zoveel beter??? En de max daar ligt op 10 meter??
Verwijderd
Heb zelf ook de Hollywood+ met een A-open DVD (regio vrij), bevalt me zeer goed. Er is kwaliteit verschil tussen de tulp en de S-VHS aansluitingen, hoewel ik deze minimaal vind. Wat mij verteld is, dat de Maximale lengte voor S-VHS kabel (was bij de Hollywood+ inbegrepen)5 meter is.
Gegroet.
Bert
Gegroet.
Bert
Verwijderd
Ik heb zelf de 3D Prophet (GeForce) en dat werkte perfect icm een creative DVD (regiovry). Dus opzich een aanrader. Ik kan alleen nu de optie "TV-out" niet meer aanklikken. Ik heb ook al de kaart uit het systeem verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar het werkt nog niet
Iemand een idee wat ik kan proberen??
Iemand een idee wat ik kan proberen??