Ik ben op zoek naar iemand met een creatieve oplossing voor mijn uitdaging 
Primair gebruik ik een pricewatch: LG 34UM95-P Zilver als monitor. Recentelijk heb ik een pricewatch: Asus MB169C+ Grijs, Zwart aangeschaft, omdat deze - als je het scherm 90 graden draait - nagenoeg even hoog is als mijn primaire monitor.
Je komt dan uit op onderstaande opstelling: (
mad paint skillz alert
)

De LG monitor staat op zijn voet op mijn bureau. Graag zou ik het Asus scherm er naast willen krijgen, Ik kan alleen zelf geen oplossing verzinnen over hoe ik zo iets aanpak:
Primair gebruik ik een pricewatch: LG 34UM95-P Zilver als monitor. Recentelijk heb ik een pricewatch: Asus MB169C+ Grijs, Zwart aangeschaft, omdat deze - als je het scherm 90 graden draait - nagenoeg even hoog is als mijn primaire monitor.
Je komt dan uit op onderstaande opstelling: (

De LG monitor staat op zijn voet op mijn bureau. Graag zou ik het Asus scherm er naast willen krijgen, Ik kan alleen zelf geen oplossing verzinnen over hoe ik zo iets aanpak:
- of het Asus scherm hangt, of met een poot/verhoging op het bureau komt te staan, doet er niet toe.
- het Asus scherm heeft geen vesa-mount
- het Asus scherm zal dus 90 graden gedraaid worden - of eigenlijk meer +- 95 graden, waardoor het zwaartepunt anders wordt.
- het Asus scherm moet ongeveer 7,5 cm in de hoogte.
- ik heb twee linkerhanden
- Een standaard 3d-printen. Maar ik heb absoluut niet de vereiste design-skills, en daarnaast zal dat ook wel een duur grapje worden.
- Een stapel boeken/papier. Hiermee overbrug ik de hoogte, maar het scherm dan stabiel rechtop krijgen is mij nog niet gelukt.