Acties:
  • 0 Henk 'm!

• md92
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-12-2024
Beste Tweakers,

Voor onze huiskamer hebben wij jaren met plezier gebruik gemaakt van deze 5.1 set van Herman Kardon: Herman Kardon HKTS 7

Nu is helaas de subwoofer van deze set overleden.
Als vervanging van de subwoofer hebben wij een Klipsch R-10SW besteld.
Deze subwoofer is helaas lastig leverbaar op dit moment (enkele weken geleden besteld)
De winkel waar wij het product hebben besteld heeft een voorstel gedaan om een duurdere subwoofer (meerprijs van €100,-) voor dezelfde prijs te leveren als de R-10SW.

Het gaat om de volgende subwoofer: Wharfedale D8

Ik kan geen reviews over de D8 vinden. Aan jullie de vraag of dit een geschikt alternatief is.
Andere alternatieven zijn ook welkom als suggestie (budget rond de €300,-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:26
Ik snap eigenlijk niet goed hoe ze een 8inch gesloten sub, vergelijkbaar vinden met een 10inch gepoorte sub. Kunnen ze niet de klipsch r12 leveren als vervanger?

Verder kan er geen oordeel geveld worden zonder het te beluisteren. Klipsch wordt wel gezien als veel bang-for-buck, maar staat niet bekend om een verfijnde weergave. Wharfedale hoor je niet zoveel over als het om subwoofers gaat.

• herian10
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-06 22:10
misschien is je sub nog te repareren komt vaak voor had het zelfde hij was stuk
kwam hier te recht kosten waren een paar euro
https://www.sat4all.com/f...oofer-hkts-210-weerstand/

• md92
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-12-2024
LA-384 schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 07:11:
Ik snap eigenlijk niet goed hoe ze een 8inch gesloten sub, vergelijkbaar vinden met een 10inch gepoorte sub. Kunnen ze niet de klipsch r12 leveren als vervanger?

Verder kan er geen oordeel geveld worden zonder het te beluisteren. Klipsch wordt wel gezien als veel bang-for-buck, maar staat niet bekend om een verfijnde weergave. Wharfedale hoor je niet zoveel over als het om subwoofers gaat.
De Klipsch R12 is momenteel helaas ook niet op voorraad.
Een andere optie is natuurlijk om gewoon af te wachten op levering.