Toon posts:

Welke tv is qua specificaties beter?

Pagina: 1
Acties:
  • 360 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
...

[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2017 22:13 ]

Alle reacties

• Superhuuper
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-01 20:21
Samsung.
Philips is een mooi toestel met Ambilight maar de software / firmware is om te janken.
Samsung is daarnaast nieuwer en sub-high end model van afgelopen jaar.

Verwijderd

Topicstarter
Cx

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2017 22:45 ]

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:00
@zaalspeler
Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 21:48:
Maar het gaat puur om specificaties. De Philips heeft bijvoorbeeld 3D en ambilight wat de Samsung niet heeft.
Nou vraag je hier welke tv we qua specificaties beter vinden (N.B. afgezien van persoonlijke voorkeuren!!!) iinclusief motivatie en dan probeert iemand er iets over te zeggen (waar haal je de energie vandaan, @Superhuuper) en dan weet je het toch beter...

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:10
Als het je echt alleen om de specs te doen is heb je ons niet nodig. Leg ze naast elkaar, vergelijk de specificaties en je hebt je antwoord.

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Dxx

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2017 22:46 ]

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 22:09:
[...]

Hier had ik dus jullie wel voor nodig... omdat ik hierover anders denk dan het internetbedrijf. Zij zeggen dat de Samsung beter is, maar hier ben ik het niet mee eens, omdat ik 3D veel gebruik. Het ging mij dus puur om welke tv "beter" is.
De Samsung is ook beter in alles, behalve in Ambilight en 3D weergeven. Al werkt curved niet echt in het voordeel van de Samsung.

[ Voor 6% gewijzigd door stin00 op 29-09-2017 22:15 ]

🪦🪦🪦RIP Pricewatch 19-01-2026🪦🪦🪦

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:10
Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 22:09:
[...]

Hier had ik dus jullie wel voor nodig... omdat ik hierover anders denk dan het internetbedrijf. Zij zeggen dat de Samsung beter is, maar hier ben ik het niet mee eens, omdat ik 3D veel gebruik. Het ging mij dus puur om welke tv "beter" is.
Welk internetbedrijf :? En wat beter is, hangt van heel veel af, waaronder ook subjectieve zaken. Maar die wil jij niet horen, dus kunnen we je niet helpen.

The devil is in the details.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05:19

FeaR

In GoT we trust

Dus...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.