Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
90% gamen en een beetje photo/video edditing. Voor nu een 1080p scherm, maar wil ooit in de toekomst upgrade naar 1440p. Qua games alle nieuwe titels spelen op de hoogste setting.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor de computer zonder randapparatuur ~1400 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn (6 jaar oude) harde schrijf van 1TB. Maar ook de (6 jaar oude) OCZ StealthXstream II OCZ500SXS2 500W als dit genoeg watt is voor het nieuwe systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Na het lezen van wat vergelijkbare forumvragen kwam ik op deze productenlijst uit. Zie de lijst hieronder.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een computer die de komende 4-5 jaar door kan en over een jaartje goed kan overstappen op een hogere resolutie scherm (1440p).
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan over te klokken.
Wat verwacht je van ons?
Graag jullie antwoord op deze twee vragen:
- Kan ik mijn oude voeding hergebruiken?
- Is de setup goed genoeg of zien jullie verbeterpunten?
Voor de duidelijkheid ik heb zelf weinig verstand van hardware en de productlijst uit het forum geplukt.
Alvast bedankt!
*edit typo's en zinsbouw.
90% gamen en een beetje photo/video edditing. Voor nu een 1080p scherm, maar wil ooit in de toekomst upgrade naar 1440p. Qua games alle nieuwe titels spelen op de hoogste setting.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor de computer zonder randapparatuur ~1400 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn (6 jaar oude) harde schrijf van 1TB. Maar ook de (6 jaar oude) OCZ StealthXstream II OCZ500SXS2 500W als dit genoeg watt is voor het nieuwe systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Na het lezen van wat vergelijkbare forumvragen kwam ik op deze productenlijst uit. Zie de lijst hieronder.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een computer die de komende 4-5 jaar door kan en over een jaartje goed kan overstappen op een hogere resolutie scherm (1440p).
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan over te klokken.
Wat verwacht je van ons?
Graag jullie antwoord op deze twee vragen:
- Kan ik mijn oude voeding hergebruiken?
- Is de setup goed genoeg of zien jullie verbeterpunten?
Voor de duidelijkheid ik heb zelf weinig verstand van hardware en de productlijst uit het forum geplukt.
Alvast bedankt!
*edit typo's en zinsbouw.
[ Voor 9% gewijzigd door Rvjobje op 29-09-2017 19:40 ]