Hi
Ik zoek een?
Tower Casing die op de grond komt te staan. Het allerbelangrijkste is dat er geen tot weinig stof in komt. Daarnaast zou het fijn zijn als hij zo stil mogelijk is en kabel management aanwezig is.
Wat is je budget?
100,- evt. iets meer als er extra fans gekocht moeten worden om de airflow te verbeteren t.o.v de fans die meegeleverd worden.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
NZXT, Phanteks , Fractal Design & Coolermaster
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb nu een ITX mobo in deze casing, verder prima ding en was prima op mijn oude bureau maar mijn nieuwe bureau neemt die teveel ruimte in.
pricewatch: Thermaltake Core V1 Zwart
Gezien hier toch wel wat mensen tussen zitten die meerdere casings hebben gehad en ervaring hebben is mijn vraag dus ook welke casing voldoet aan de beschrijving.
Ik snap dat uiterlijk ook een rol speelt maar voor mij gaat het meer om de functionaliteit dan het oog op dit moment.
De volgende had ik al gevonden:
pricewatch: Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass Zwart/Wit
Dat glas ziet er gelikt uit, heeft een rooster alleen is de vraag is die stil?
pricewatch: Fractal Design Define C
ook netjes, alleen gesloten dus ga ervan uit dat die dan stiller is?
pricewatch: NZXT H440 New Edition Zwart/Zwart Closed
Groter dan beide volgens mij, maar bied wel de beschikbaarheid om een ATX mobo erin te doen en heeft veel ruimte.
Graag jullie feedback en aanvullingen mochten die er zijn, alvast bedankt!
Ik zoek een?
Tower Casing die op de grond komt te staan. Het allerbelangrijkste is dat er geen tot weinig stof in komt. Daarnaast zou het fijn zijn als hij zo stil mogelijk is en kabel management aanwezig is.
Wat is je budget?
100,- evt. iets meer als er extra fans gekocht moeten worden om de airflow te verbeteren t.o.v de fans die meegeleverd worden.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
NZXT, Phanteks , Fractal Design & Coolermaster
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb nu een ITX mobo in deze casing, verder prima ding en was prima op mijn oude bureau maar mijn nieuwe bureau neemt die teveel ruimte in.
pricewatch: Thermaltake Core V1 Zwart
Gezien hier toch wel wat mensen tussen zitten die meerdere casings hebben gehad en ervaring hebben is mijn vraag dus ook welke casing voldoet aan de beschrijving.
Ik snap dat uiterlijk ook een rol speelt maar voor mij gaat het meer om de functionaliteit dan het oog op dit moment.
De volgende had ik al gevonden:
pricewatch: Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass Zwart/Wit
Dat glas ziet er gelikt uit, heeft een rooster alleen is de vraag is die stil?
pricewatch: Fractal Design Define C
ook netjes, alleen gesloten dus ga ervan uit dat die dan stiller is?
pricewatch: NZXT H440 New Edition Zwart/Zwart Closed
Groter dan beide volgens mij, maar bied wel de beschikbaarheid om een ATX mobo erin te doen en heeft veel ruimte.
Graag jullie feedback en aanvullingen mochten die er zijn, alvast bedankt!
PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279