Tower Case Advies

Pagina: 1
Acties:

• Headblast
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-01 20:19
Hi _/-\o_

Ik zoek een?
Tower Casing die op de grond komt te staan. Het allerbelangrijkste is dat er geen tot weinig stof in komt. Daarnaast zou het fijn zijn als hij zo stil mogelijk is en kabel management aanwezig is.

Wat is je budget?
100,- evt. iets meer als er extra fans gekocht moeten worden om de airflow te verbeteren t.o.v de fans die meegeleverd worden.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
NZXT, Phanteks , Fractal Design & Coolermaster

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?

Ik heb nu een ITX mobo in deze casing, verder prima ding en was prima op mijn oude bureau maar mijn nieuwe bureau neemt die teveel ruimte in.

pricewatch: Thermaltake Core V1 Zwart

Gezien hier toch wel wat mensen tussen zitten die meerdere casings hebben gehad en ervaring hebben is mijn vraag dus ook welke casing voldoet aan de beschrijving.

Ik snap dat uiterlijk ook een rol speelt maar voor mij gaat het meer om de functionaliteit dan het oog op dit moment.

De volgende had ik al gevonden:

pricewatch: Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass Zwart/Wit
Dat glas ziet er gelikt uit, heeft een rooster alleen is de vraag is die stil?

pricewatch: Fractal Design Define C
ook netjes, alleen gesloten dus ga ervan uit dat die dan stiller is?

pricewatch: NZXT H440 New Edition Zwart/Zwart Closed
Groter dan beide volgens mij, maar bied wel de beschikbaarheid om een ATX mobo erin te doen en heeft veel ruimte.

Graag jullie feedback en aanvullingen mochten die er zijn, alvast bedankt! :)

PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02 13:22

The Chosen One

Zie signature!

Natuurlijk is er nog niet veel officieels in die zin bekend, want nog niet uit, maar ik gooi hem er ff bij.

Cooler Master H500P: YouTube: Cooler Master H500P & Cosmos C700P Case Hands-On | Computex

Grote 200mm fans, volgende case van de oude HAF serie, (High AirFlow)
Of er veel stof bijv in komt? Geen idee, ieg stoffilers e.d.

Prijs zit als het goed is rond de €130-150,-. ($140) Is wat hoger maar zit er zelf ook naar te kijken. Ff wachten op reviewtjes. Kwam hem van de week zelf tegen.

[ Voor 11% gewijzigd door The Chosen One op 30-09-2017 17:12 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Allemaal kunnen ze stil werken, maar het is wel handig als je je build even deelt zodat we kunnen inschatten of dat voor jouw beestje ook op gaat.

Je noemt overigens geen slechte kast, maar gewoon concurrerende units. Grote vraag is dan 'welke features zoek of waardeer je' (stock fan setup, fancontroller, opslagopties (stoffilters hebben ze allemaal) en vooral ook 'welke vind jij mooi' :p

• Headblast
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-01 20:19
Raar kreeg helemaal geen alert dat jullie beide hadden gereageerd, excuses voor de late reactie!

Hierbij mijn build:

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-6600K Tray€ 209,50€ 209,50
1Gigabyte GA-Z170N-Gaming 5€ 0,-€ 0,-
1EVGA GeForce GTX 1070 SC GAMING ACX 3.0€ 493,87€ 493,87
1WD Red WD30EFRX, 3TB€ 103,95€ 103,95
1Thermaltake Core V1 Zwart€ 42,88€ 42,88
1Thermalright True Spirit 90M Rev.A€ 29,95€ 29,95
1Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16€ 123,95€ 123,95
1Cooler Master GM G450M€ 48,50€ 48,50
1Samsung 850 EVO 500GB€ 155,-€ 155,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.207,60
Foritain schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 21:26:
Allemaal kunnen ze stil werken, maar het is wel handig als je je build even deelt zodat we kunnen inschatten of dat voor jouw beestje ook op gaat.

Je noemt overigens geen slechte kast, maar gewoon concurrerende units. Grote vraag is dan 'welke features zoek of waardeer je' (stock fan setup, fancontroller, opslagopties (stoffilters hebben ze allemaal) en vooral ook 'welke vind jij mooi' :p
Waar ik straks niet heel wil is een discobol in m'n kast, zeker gezien mijn werkplek ook in de slaapkamer staat. De bedoeling is dan ook dat de kast op de grond komt te staan dus de stoffilters moeten ook goed zijn en makkelijk eruit te halen zijn om schoon te maken.

Best lastig verhaal dus 8)7

Raden jullie dan aan om de standaard fans te vervangen voor stillere fans?

PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279

• ETHART
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-01 08:19
En deze?

pricewatch: Fractal Design Meshify C

Je kan altijd extra fans toevoegen, de fans van fractal zijn al van goede kwaliteit.