PSN: Houtvlot
Yep, kan met met nero. Dan kan je instellen hoeveel seconden elke foto in beeld moet zijn. Voor de rest moet je me niets meer vragen want het is alweer een tijdje geleden. 
Maar het kan iig.
edit: smilie gefixt =]
Maar het kan iig.
edit: smilie gefixt =]
Moet je dan alleen foto's op die cd hebben staan, of mag er ook iets anders op staan?
En mogen die foto's dan ook in mappen staan?
Ben ook van plan om een foto cd te maken
En mogen die foto's dan ook in mappen staan?
Ben ook van plan om een foto cd te maken
Ik heb het zelf nooit gedaan, maar naar het schijnt kun je met de nieuwste WINONCD ook muziek erachter zetten en weet ik veel wat niet allemaal.
Heb winoncd op een cdtje gezet voor mijn baas en die was er erg blij mee, ging er thuis gelijk mee aan de slag, ook om een dergelijk cdtje voor zijn dvd te maken.
Heb winoncd op een cdtje gezet voor mijn baas en die was er erg blij mee, ging er thuis gelijk mee aan de slag, ook om een dergelijk cdtje voor zijn dvd te maken.
volgens mij zou hjet makkelijk zijn om elke foto in een apart vcd-trackje onder te brengen, zodat je kun zappen
Verwijderd
Niet zo'n plan, Arjan. Op die manier kun je namelijk maximaal 9 foto's kwijt en dat kan de bedoeling niet zijn.
Je idee is wel handig als Dinges meerdere fotosessies (max. 9) op een vcd wil gaan branden.
Je idee is wel handig als Dinges meerdere fotosessies (max. 9) op een vcd wil gaan branden.
Ik heb het geprobeerd met nero en het werkt inderdaad. Gewoon alle foto's draggen naar het vakje waar je normaal de .mpeg neerzet en klaar is het. Hij maakt er zelf tracks van, want ik kon gewoon zappen. Best wel lachen.
same hereOp dinsdag 10 juli 2001 09:52 schreef Nicap het volgende:
Ik heb het geprobeerd met nero en het werkt inderdaad. Gewoon alle foto's draggen naar het vakje waar je normaal de .mpeg neerzet en klaar is het. Hij maakt er zelf tracks van, want ik kon gewoon zappen. Best wel lachen.
best handig
PSN: Houtvlot
ik heb er 149 foto's op gezet, maar er kunnen er denk ik wel zo'n 1000 op als het er niet meer zijn.
In welk formaat moet je de foto's aanleveren? En in welke resolutie?
Pagina: 1