Bug in review bewerken?

Pagina: 1
Acties:

• MathNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-01-2024
Hoi,

Eerste bericht hier op het forum, hopelijk op de juiste plek. :9

Volgens mij zit er ergens een bug in het aanpassen van je review. Ik had laatst een review achtergelaten, maar zag dat ik het verkeerde product had aangevinkt. Als ik m'n review dan wil bewerken gebeurd er niks (zie dan van die spinners). Als ik de datum aanklik en dan vervolgens m'n review wil aanpassen krijg ik deze melding te zien:
Je hebt geen rechten voor deze actie

Request ID: Pontus_115.0.14_12631_59cde7b0342602.05922176
Heb het zowel in Firefox als in Chrome geprobeerd, maar geen verschil.

• mobby1971
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-11 10:16
MathNL schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 08:40:
Hoi,

Volgens mij zit er ergens een bug in het aanpassen van je review. Ik had laatst een review achtergelaten, maar zag dat ik het verkeerde product had aangevinkt. Als ik m'n review dan wil bewerken gebeurd er niks (zie dan van die spinners). Als ik de datum aanklik en dan vervolgens m'n review wil aanpassen krijg ik deze melding te zien:

[...]

Je kunt reviews niet zelf aanpassen.

Verwijderd

MathNL schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 08:40:
Hoi,

[...]

Je kan aan een mod vragen de review te verwijderen en daarna kan je alsnog de juiste review posten.

• MathNL
Ahhh... Vandaar. Beetje verwarrend zo. Als je zelf niet een review kan aanpassen snap ik niet waarom die optie er bij staat. :S

Hoe en waar spreek ik een mod aan?
Het gaat om deze review: https://tweakers.net/aanbod/rating/496599/

Review is goed, maar het product moet zijn: V&A aangeboden: Corsair Value Select 2x4GB DDR3 1600Mhz Used

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

De mods lezen dit forum ook en zullen het regelen voor je @MathNL. :)

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

• MathNL
Markimoo schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 20:11:
De mods lezen dit forum ook en zullen het regelen voor je @MathNL. :)
Okay, toppie! :)

Verwijderd

@crisp Ik zie her en der meer mensen met problemen met aanpassen; gaat dit zoals gepland? :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 16:27:
@crisp Ik zie her en der meer mensen met problemen met aanpassen; gaat dit zoals gepland? :)
Deze bug is lokaal gefixed en komt met de volgende release mee.

Intentionally left blank

Verwijderd

TS heeft het verkeerde product aangevinkt om een beoordeling te geven en wil graag dat een mod zijn beoordeling verwijderd zodat hij een juiste beoordeling kan geven 😉 Dit is dus geen bug want je kon wanneer je een verkeerd product koos om een beoordeling te posten het niet meer verbeteren,een mod kan dat ook niet,die kan alleen de gehele beoordeling verwijderen .Daarna kan de TS dan een juiste beoordeling met het goede product plaatsen .

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2017 15:45 . Reden: Toevoeging ]

Verwijderd

Alhoewel de TS alleen een review wil laten weghalen heb ik zelf wellicht wel een klein foutje ontdekt.

Wanneer ik een extra positief punt wil toevoegen dan volgt er geen opening van een extra balkje maar gebeurd er niets. Voorheen werkte dit wel goed.

Wanneer ik nog een paar keer op de knop druk om een extra punt toe te voegen verdwijnt de knop.
De andere knop voor negatief blijft dan wel staan.

Het gaat om dit product:
pricewatch: Nokia 3 Dual Sim Wit

Mijn review is nog niet klaar en ik heb inmiddels een tweede aangemaakt maar die klikt ook geen extra positieve punten open.....

Wat nu te doen ?

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 17:42:
Alhoewel de TS alleen een review wil laten weghalen heb ik zelf wellicht wel een klein foutje ontdekt.

Wanneer ik een extra positief punt wil toevoegen dan volgt er geen opening van een extra balkje maar gebeurd er niets. Voorheen werkte dit wel goed.

Wanneer ik nog een paar keer op de knop druk om een extra punt toe te voegen verdwijnt de knop.
De andere knop voor negatief blijft dan wel staan.

Het gaat om dit product:
pricewatch: Nokia 3 Dual Sim Wit

Mijn review is nog niet klaar en ik heb inmiddels een tweede aangemaakt maar die klikt ook geen extra positieve punten open.....

Wat nu te doen ?
Je kan ook niet meer dan 8 pluspunten en 8 minpunten opgeven. Dat de kop voor extra punten niet verdwijnt is een bug die ik bij deze lokaal ook gefixed heb :)

Intentionally left blank

Verwijderd

Huh :? Wanneer je toch niet meer dan 8 positieve punten of negatieve punten kan toevoegen waarom staat er dan wel een knop onder de standaard 8 regels wanneer je blijkbaar toch geen regels kan toevoegen ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/wFgmyQlXtqmzA7NdJj3t44bu/full.jpg

Uiteraard dank voor het meedenken en werken maar ik begrijp het dus niet goed.......

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:48

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

move --> SB

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Is allemaal al opgelost :)

Intentionally left blank

Pagina: 1