Ik heb een meevaller en kan mijn Samsung S5 eindelijk vervangen.
Insteek is dus om een telefoon te kopen die zo kaal mogelijke android ervaring heeft aangezien ik helemaal kriegel wordt van de S5.
Met een verkooppunt in Nederland indien mogelijk om evt garantie afwikkelingen of reparaties makkelijker te laten verlopen.
Wat is je budget?
Ik heb geen vast omlijnd budget, maar rondom 500 a 550 is toch wel de max.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik luister graag en veel muziek, maak graag foto's, speel een aantal spelletjes en gebruik hem als navigatie.
Wat heb je zelf al gevonden?
ZTE Axon 7 (niet de nieuwste, maar de hardware audio is wel erg lekker denk ik)
Xiaomi Mi6 ("gloednieuw" en heeft weliswaar zover ik kon vinden geen hardware audio maar wel stereo speakers)
OP5 (559,- voor de 8Gb / 128Gb variant
)
Umidigi --> (Mediatek vs Qualcomm is dat nog steeds een groot verschil in processors qua kwaliteit warmte etc.)
Nokia 8 (near stock android)
Google Pixel 2 (kalere android is er niet en ik heb een weekje met de Pixel gespeeld en was daar erg verrast over de overall feel van de telefoon)(deze is helaas buiten budget)
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik wil een kaal mogelijke android ervaring. (kom van een Samsung S5)
Minimaal 4 Gb werk
Minimaal 64 Gb opslag (ervaringen met sd-kaartjes in de S5 zijn Mwaoh)
Maak graag foto's on the go
Luister muziek
Mis ik nog een merk, die voldoet aan mijn wensen
en belangrijker hoe zit het met extra apps / bloatware op de bovengenoemde apparaten
EDIT 1: blijkbaar is de OP5 via de nl website te koop voor een redelijke prijs (499 / 559).
EDIT 2: wat is het een drama om een nieuwe phone te kiezen... zoveel dingen waar je op moet letten.
Insteek is dus om een telefoon te kopen die zo kaal mogelijke android ervaring heeft aangezien ik helemaal kriegel wordt van de S5.
Met een verkooppunt in Nederland indien mogelijk om evt garantie afwikkelingen of reparaties makkelijker te laten verlopen.
Wat is je budget?
Ik heb geen vast omlijnd budget, maar rondom 500 a 550 is toch wel de max.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik luister graag en veel muziek, maak graag foto's, speel een aantal spelletjes en gebruik hem als navigatie.
Wat heb je zelf al gevonden?
ZTE Axon 7 (niet de nieuwste, maar de hardware audio is wel erg lekker denk ik)
Xiaomi Mi6 ("gloednieuw" en heeft weliswaar zover ik kon vinden geen hardware audio maar wel stereo speakers)
OP5 (559,- voor de 8Gb / 128Gb variant
Umidigi --> (Mediatek vs Qualcomm is dat nog steeds een groot verschil in processors qua kwaliteit warmte etc.)
Nokia 8 (near stock android)
Google Pixel 2 (kalere android is er niet en ik heb een weekje met de Pixel gespeeld en was daar erg verrast over de overall feel van de telefoon)(deze is helaas buiten budget)
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik wil een kaal mogelijke android ervaring. (kom van een Samsung S5)
Minimaal 4 Gb werk
Minimaal 64 Gb opslag (ervaringen met sd-kaartjes in de S5 zijn Mwaoh)
Maak graag foto's on the go
Luister muziek
Mis ik nog een merk, die voldoet aan mijn wensen
en belangrijker hoe zit het met extra apps / bloatware op de bovengenoemde apparaten
EDIT 1: blijkbaar is de OP5 via de nl website te koop voor een redelijke prijs (499 / 559).
EDIT 2: wat is het een drama om een nieuwe phone te kiezen... zoveel dingen waar je op moet letten.
[ Voor 13% gewijzigd door Kadeddy op 29-09-2017 11:03 ]