Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wat te doen met mijn veel te dure moederbord

Pagina: 1
Acties:
  • 1.121 views

Verwijderd

Topicstarter
Beetje vreemd topic, ik heb in een manische bui een over the top moederbord gekocht, te weten:

Asus eATX Moederbord ROG Rampage V Extreme Edition 10 WiFi Bluetooth

voor 620 euro...

Veel te duur natuurlijk maar goed ik heb hem en hij kan niet meer terug. Verder heb ik:

Corsair 4x4GB, DDR4, 3200MHz, CL15, Dominator

Ram gekocht en een

Intel Broadwell-E i7 6800K 3.40GHz 15MB Box Processor.

Het enige dat ik kan bedenken is hardcore overklokken. Waarschijnlijk kan dit hier wel mee :) Ga ik echt veel performance winst halen als ik waterkoeling etc ga inbouwen? Wil er best tijd in stoppen mits het wat performance gaat opleveren.

Hebben jullie tips?

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Nu online
Ik wil hem best hebben hoor ;)

Anyhow, hoezo kan deze niet meer terug?

Verwijderd

Topicstarter
Miyazono schreef op donderdag 28 september 2017 @ 22:49:
Ik wil hem best hebben hoor ;)

Anyhow, hoezo kan deze niet meer terug?
Alweer paar maanden geleden gekocht. Dus kan denk niet meer terug :)

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:09

P_Tingen

omdat het KAN

Er zijn vast hardcore overklokkers te vinden die er nog een leuk bedrag voor over hebben. Stel dat je €400 terug kan krijgen, dan koop je een normaal bord voor €250 en heb je nog €150 'over'

... en gaat over tot de orde van de dag

• aminam
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-11 16:11
2,5 maal de prijs van je cpu lol, verkopen zal vast niet zo snel gaan en de afschrijving gaat waarschijnlijk ook wel aardig zeer doen. :) je kunt:

Bord verkopen en goedkoper terugkopen, je houdt wat geld over
bord en cpu verkopen en een nieuw setje terugkopen met hogere prestaties, 1700x mss?
Het spul lekker houden en pas upgraden als de prestaties niet meer voldoen voor je, die asus borden houden hun waarde toch belachelijk goed.

Ik zou voor de laatste optie gaan.

B550 | R7 5800x3d | RX6950XT | Formd T1 | AW3423DW

• regmaster
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2017 @ 22:31:
Beetje vreemd topic, ik heb in een manische bui een over the top moederbord gekocht, te weten:

Asus eATX Moederbord ROG Rampage V Extreme Edition 10 WiFi Bluetooth

voor 620 euro...

Veel te duur natuurlijk maar goed ik heb hem en hij kan niet meer terug. Verder heb ik:

Corsair 4x4GB, DDR4, 3200MHz, CL15, Dominator

Ram gekocht en een

Intel Broadwell-E i7 6800K 3.40GHz 15MB Box Processor.

Het enige dat ik kan bedenken is hardcore overklokken. Waarschijnlijk kan dit hier wel mee :) Ga ik echt veel performance winst halen als ik waterkoeling etc ga inbouwen? Wil er best tijd in stoppen mits het wat performance gaat opleveren.

Hebben jullie tips?
Over luxe problemen gesproken :) Wat denk je ervan om gewoon te accepteren dat je belachelijk veel geld hebt uitgegeven maar dat nu eenmaal een feit is en gewoon gaan genieten van je setup? Don't cry over spilled milk. Er zijn mensen die het veel slechter hebben >:)

• itztompie
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15-11-2024
P_Tingen schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 09:44:
Er zijn vast hardcore overklokkers te vinden die er nog een leuk bedrag voor over hebben. Stel dat je €400 terug kan krijgen, dan koop je een normaal bord voor €250 en heb je nog €150 'over'
een normaal moederbord voor € 250,- yeah right. een normaal moederbord is €120,- en dan hou je € 280 over waar je misschien nog iets anders leuks mee kan doen voor je pc.

en inderdaad als je hem op v&b zou zetten voor een mooi prijsje, Interesse is er toch altijd :)

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:34

LankHoar

Langharig tuig

First world problems! Bezint eer ge begint :+

Inderdaad verkopen op V&A voor een leuke prijs, een normaal mobo kopen van 100-150E, het restant in je zak steken, en het verloren geld als lesgeld beschouwen :)

Wat ik me nog wel afvraag, hoe kom je er na een paar maanden pas achter dat het eigenlijk toch niet zo'n slimme aankoop was?

[ Voor 23% gewijzigd door LankHoar op 29-09-2017 12:04 ]

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

• Jantje2000
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 29-11 23:04
Wat ik niet snap: waarom raad iedereen hem aan dit bord te verkopen? Nu hij / zij hem toch heeft gekocht zou ik het gaan gebruiken ook. Waarom zou je 150 verlies maken als je er zelf veel leuks mee kan gaan doen?

De wet van Murphy: Alles wat fout kan gaan zal fout gaan.

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-11 20:11

Bolletje

Moderator Harde Waren
Deze vraagstelling is nogal vaag en we nemen aan als je zo'n duur moederbord koopt dat je weet wat je in huis haalt. Verkopen kan je doen via V&A, want in dit topic worden al suggesties gedaan over een eventueel verkoopprijs.

Ik sluit hierbij het topic :)

[ Voor 6% gewijzigd door Bolletje op 29-09-2017 12:47 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.