Hoofdtelefoon bluetooth en NFC aansluiten op Sony BDV-N7200

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Wie weet of je een hoofdtelefoon met bluetooth en NFC aan kunt sluiten op een homecinema set de Sony BDV-7200W.
In de handleiding kan ik niets van vinden en bij de diverse reviews kan ik er niets over vinden.
Wie heeft hier ervaring mee en kan mij hierop een antwoord geven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• martijnkoevoets
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-09 22:36
je homecinema set is geloof ik alleen een ontvangende partij; je kan er muziek heen streamen. hij kan niet muziek muziek verzenden naar een koptelefoon via bluetooth.

er zijn bluetooth "verzend" apparaten (deze bijvoorbeeld) maar volgens mij heet je surround set geen audio uitgang:
geen koptelefoon jack oid.

tldr: nee da kan nie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-08 14:49
martijnkoevoets schreef op donderdag 28 september 2017 @ 22:23:
je homecinema set is geloof ik alleen een ontvangende partij; je kan er muziek heen streamen. hij kan niet muziek muziek verzenden naar een koptelefoon via bluetooth.

er zijn bluetooth "verzend" apparaten (deze bijvoorbeeld) maar volgens mij heet je surround set geen audio uitgang:
geen koptelefoon jack oid.

tldr: nee da kan nie
Eens. Staat duidelijk in de handleiding dat BT en NFC gebruikt wordt om naar het apparaat toe te streamen.

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oké bedankt voor jullie feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik dan mij nog wel afvraag is bij het luisteren van een CD dat je dan niet via een hoofdtelefoon kan luisteren.
De streaming is logisch. Streaming naar het apparaat is een richting op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar inmiddels is het mij duidelijk. Het slechte is dat Sony dit niet communiceert want anders ik wel de BDV-9200 gekocht. Bij de volledige specificaties vermelden ze niets. Misleidend info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onka54
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-04 10:05
Het is inderdaad vreemd dat dit niet mogelijk is. Als ik dat had geweten had ik ook een andere gekocht. Ik snap het ook niet. Zoveel mensen luisteren ook met een koptelefoon. Denk dat het de laatste Sony is,
Pagina: 1