Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
Dual sim gsm, liefst samsung, klein van formaat (ik heb nu de galaxy s4 mini, perfect formaat), moet wel een active dual sim zijn, moet op beide sim kaarten altijd bereikbaar zijn!.

Wat is je budget?
Rond de € 200,-

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
bereikbaar te zijn op twee simkaarten tegelijk. 1 kaart is prive, de andere voor werk. Het moet geen dual sim standby zijn, gezien je dan niet altijd bereikbaar bent op beide simkaarten.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb gekeken naar de Galaxy s4 mini duos, gezien ik nu de s4 mini heb en die mij uitermate bevalt. Maar ik kreeg de indruk dat er nogal wat nadelen aan die gsm zitten zoals ongevraagd opnieuw opstarten enzo. Ook heb ik het idee dat het geen active dual sim is maar een dual sim standby. Ik heb er helaas niet veel verstand van :F specifiek gezocht op active dual sim gsm's maar daar werd ik zeker niet wijzer van.

Welke vragen heb je hier nog over?
Welke gsm, active dual sim, klein formaat, raden jullie mij aan?

Alvast super bedankt voor de reacties!

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21:31
pricewatch: Lenovo K6 16GB Grijs

Mijn vader heeft momenteel dit toestel, hij is wat langzamer maar niet dusdanig dat hij vast loopt of niet reageerd, het duurt gewoon wat langer. De fingerprint scanner werkt goed en je kan best leuke foto's schieten. Daarnaast gaat de accu redelijk lang mee afhankelijk van gebruik natuurlijk..

Evt alternatieven
pricewatch: Motorola Moto G5S (3GB ram) Grijs
pricewatch: Motorola Moto G5 (3GB ram) Goud
pricewatch: Samsung Galaxy J5 (2017) Zwart

Tip: Als je zelf rondt kijkt. Blijf voor dit budget weg van Huawei en Honor. Die hebben een hele zware skin waardoor je toestel een stuk langzamer is helemaal op dit segment. Samsung geldt het zelfde echter is dit al wel stuken beter.