Een vriend van mij heeft een SSD gekocht en nu had die gevraagd aan mij of ik even windows 10 erop kon zetten voor hem. Ik dacht naja simpel al tientallen keren gedaan ook bij mezelf. Nooit fout gegaan altijd dezelfde USB gebruikt. Nu heb ik bij hem dus windows geinstalleerd en nadat die geinstalleerd is een tijdje in het bureablad te zitten loopt ineens heel het scherm vast word zwart en daarna niks meer.
Wat zou de oorzaak van dit kunnen zijn en hoe los ik het op?
...
Het is windows 10 pro versie. Word geinstalleerd op een samsung 850 EVO 250 GB SSD.
...
Ik heb al geprobeerd de SSD in een andere sata aansluiting te stoppen en windows aantal keren opnieuw geprobeerd te installeren. Voorderest ben ik eigenlijk radeloos en heb ik geen idee wat het moet zijn. Ik heb in de bios gekeken en al zijn onderdelen worden daar weergeven zonder errors dus ga ervan uit dat het aan de windows installatie ligt.
Alvast bedankt,
mvg Ryan
...
Wat zou de oorzaak van dit kunnen zijn en hoe los ik het op?
...
Het is windows 10 pro versie. Word geinstalleerd op een samsung 850 EVO 250 GB SSD.
...
Ik heb al geprobeerd de SSD in een andere sata aansluiting te stoppen en windows aantal keren opnieuw geprobeerd te installeren. Voorderest ben ik eigenlijk radeloos en heb ik geen idee wat het moet zijn. Ik heb in de bios gekeken en al zijn onderdelen worden daar weergeven zonder errors dus ga ervan uit dat het aan de windows installatie ligt.
Alvast bedankt,
mvg Ryan
...