Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

twee schermen aansluiten op laptop met 1 HDMI-output

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
,

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2019 21:58 ]

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11 12:42
Misschien dat dit iets voor je is
http://www.dell.com/en-us...d/452-bcyt/pc-accessories

Kan 3x 4K scherm aansturen maar, ja, de vraag is wat wil je er precies op doen? Gamen zal niet echt lekker gaan ;)

Alles is terug te redeneren naar 4

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat wil je met die dingen gaan doen? USB3.0 adapters zijn leuk, maar verwacht geen hoge prestaties als je gaat gamen oid.

Verwijderd

Topicstarter
.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2020 23:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2020 23:10 ]

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

https://www.google.nl/sea...j0i10i203k1.0.s9mo0w73nvY

maar euh als de refresh niet hoog hoeft te zijn kun je met gemak met usb monitor werken.

oh als je iets mist in een bericht graag de wijzig knop gebruiken

Iperf

• Steefph
  • Laatst online: 18-11 12:42
Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2017 @ 18:21:
[...]

Ik ben niet van plan om te gamen. Voornamelijk school en programmeren. Ik heb al gekeken naar docking stations alleen zijn deze vrij prijzig. Ik vroeg me daarom af of deze adapters misschien een goedkopere oplossing zijn.
Ik werk zelf met een D3000 van Dell en je moet iets lag voor lief nemen. De goedkopere zullen waarschijnlijk alleen maar meer vertraging hebben. De "videokaart" zit dus in dat ding gebakken en snelheid is niet altijd het eerste waar ze aan denken.

Als ik jou was, zou ik het gewoon proberen. Als je je laptop veel meeneemt, zal je misschien blijer zijn met 1 kabel van een dock dat je erin moet steken dan steeds een hoop draden maar, dat is een keuze :)

Alles is terug te redeneren naar 4

Pagina: 1