Mijn conrad LCD'tje doet et niet. Ik heb hem gewoon volgens het schema aangesloten. Ik draai onder Win2k. Weet iemand hier een goed "test" programmatje voor?
Op maandag 09 juli 2001 19:59 schreef KixAss456 het volgende:
Mijn conrad LCD'tje doet et niet. Ik heb hem gewoon volgens het schema aangesloten. Ik draai onder Win2k. Weet iemand hier een goed "test" programmatje voor?
P.s. de backlight doet et wel
Ik heb er gaan verstand van maar in Soft Algemeen las ik net over een nieuw LCD proggie genaamd smartie 2.0 Misschien dat je daar wat aan hebt
Op maandag 09 juli 2001 19:59 schreef KixAss456 het volgende:
P.s. de backlight doet et wel
Dan doe je echt wat verkeerd, want ik heb hem hier aan het draaien behalve met SMARTIE. Heb je verder alles goed staan.
*Prt.poort op 378
*Goed type LCD geselecteerd.
*PORT95NT Geinstalleerd
Hij zou moeten doen...
[b] Asus Rog X16 Notebook / Asus Rog Strix RTX4070 / i9-13900H | Oxize Photography: www.Oxize.nl
Lcdinf doet het vrijwel altijd, en weet je zeker dat je 'm goed gesoldeerd hebt?, als je op je stekker kijkt moet je naast de pinnetjes heeeeel klein de getalletjes van de pinnrs zien staan..(als je aan de kant van de draden kijkt zit pin 1 rechts boven)
De meeste LCD stuurprogramma's sturen de parallelle poort direct aan. Dit werkt echter alleen in Win95/98(se)/ME. Win2k laat dit niet toe. Dus zul je op zoek moeten gaan naar een stuurprogramma die win2k ook ondersteunt