Mijn situatie:
Ik gebruik op dit moment een 'AOC e2470Swh Zwart', maar ik wil graag overstappen naar een wide screen monitor (21:9). Omdat ik merk dat multitasken met mijn huidige beelscher (wat ik nu een jaar heb) niet soepel loopt, als je 2 programma's naast elkaar open zet zijn ze beide net niet goed te gebruiken.
Na wat zoekwerk heb ik deze 2 opties opgesteld:
1.
2.
Mijn vraag:
Mijn probleem bij de 2e optie is dat dit beeldscherm al sinds 2013 op de markt is, ik vroeg mij af of dit qua kwaliteit veel uitmaakt. Want het was toen wel een high end monitor.
Zijn er nog andere opties met een totaal prijs van 200-230 euro (of er onder
) die gelijkwaardig/beter zijn. Hierbij vind ik het belangrijk dat ze ongeveer 700mm breed zijn en niet lager dan 300mm (excl. voet).
Relevante hardware die ik gebruik:
MSI GE62 6QD-691NL
Ik ben benieuwd naar de ideeën
Mvg. Laurens Both,
Ps. als ik belangrijke info ben vergeten hoor ik het graag.
Ik gebruik op dit moment een 'AOC e2470Swh Zwart', maar ik wil graag overstappen naar een wide screen monitor (21:9). Omdat ik merk dat multitasken met mijn huidige beelscher (wat ik nu een jaar heb) niet soepel loopt, als je 2 programma's naast elkaar open zet zijn ze beide net niet goed te gebruiken.
Na wat zoekwerk heb ik deze 2 opties opgesteld:
1.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | LG 29UM59-P Zwart | € 187,78 | € 187,78 |
1 | Arctic Z1 Monitor Arm with 4-Port USB Hub | € 42,45 | € 42,45 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 230,23 |
2.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Acer B296CL Zwart | € 217,55 | € 217,55 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 217,55 |
Mijn vraag:
Mijn probleem bij de 2e optie is dat dit beeldscherm al sinds 2013 op de markt is, ik vroeg mij af of dit qua kwaliteit veel uitmaakt. Want het was toen wel een high end monitor.
Zijn er nog andere opties met een totaal prijs van 200-230 euro (of er onder
Relevante hardware die ik gebruik:
MSI GE62 6QD-691NL
Ik ben benieuwd naar de ideeën
Mvg. Laurens Both,
Ps. als ik belangrijke info ben vergeten hoor ik het graag.