Praktijkworkshop natuur/landschap fotografie gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 331 views

Vraag

• virtualite
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:34
Ik ga in april 2018 naar Indonesië en ben op zoek naar iemand (of een bedrijf) die mij en mijn vader goed kan leren fotograferen in de categorie natuur & landschap.

Mijn voorkeur gaat uit naar een ervaren (hobby) fotograaf die gedurende de dag de tijd heeft om 2 mensen te kunnen voorzien van tips. Zowel over correct camera gebruik als dingen waar ik op moet letten. Ook een bedrijf behoort tot de mogelijkheden mits ik er goede ervaringen over terug kan vinden.

Wij hebb een klein beetje ervaring (als beginnende hobby fotograaf) met natuur, landschap en dierfotografie, echter, ik verwacht maar 1x in mijn leven zo een soort reis te gaan maken en wil daar dan ook bijzondere foto's aan over houden.

Ik ben in het bezit van een canon eos 100d met kit lens, zoomlens 75-250mm, statief en een remote control.

Ik heb al op diverse websites een aanbod gevonden, echter, vaak kan ik niet direct ervaringen terug vinden over die betreffende workshop.

Ook heb ik diverse boeken en informatie op internet gelezen, maar ik denk dat ik meer leer in de praktijk met iemand er bij.

Ben jij iemand die tegen een vergoeding mij en mijn vader e.e.a. kan bijleren of ken jij iemand (of bedrijf) die dit kan? Dan hoor ik graag van je.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

DM.

[ Voor 98% gewijzigd door Greatsword op 28-09-2017 18:53 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 12:02

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Modbreak:Hier hebben we Vraag & Aanbod voor. Dit topic gaat op slot.

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Dit topic is gesloten.