Vraag

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 02:44
Goedemiddag,

Omdat ik sinds kort in bezit ben van een Playstation Pro, wilde ik graag een 4k televisie halen om zodoende HDR te kunnen gamen. Uiteraard ook gewoon HDR televisie te kunnen kijken, maar de playstation pro is voor mij wel het belangrijkste.

Ik had mij niet goed ingelezen en had een philips ambilight 6262 gehaald. Deze leek echter na elke optie geprobeerd te hebben veel last te hebben van input lag.

Nu heb ik mijn oog laten vallen (mede door topics op dit forum) op een Samsung KS7000. Het lijkt mij na het lezen van de topics dat deze televisie prima aankan wat ik zoek in een televisie.

Nu zag ik online bij Wehkamp een Samsung UE49MU7000 4K Ultra HD Smart LED tv. Deze is weer een slag goedkoper. Ik kon op het forum wel vinden dat mensen beweerden dat de KS7000 veel beter is, echter als ik de specs vergelijk, lijkt het aardig overeen te komen. (Voor een leek als ik)

Het budget wat ik maximaal uit wil geven is ongeveer 900-1200 euro.

Of zouden jullie mij een andere televisie aanraden voor dit budget?

B.v.d

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:14
De KS7000 serie heeft een betere paneel dan de MU7000 serie.

Als je onder de OLED prijsrange blijft is de pricewatch: Sony KD-55XE9005 Zwart of de pricewatch: Sony KD-49XE9005 Zwart de beste koop.

Allebei de modellen zijn deze week in de aanbieding bij de Mediamarkt, de 49'' komt dan met korting uit op 1270 euro en de 55'' komt met korting uit op 1311 euro.