Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Wat ik vooral met m'n nieuwe systeem wil gaan doen is natuurlijk ook de nieuwere games gaan spelen of goeden prestaties, zonder dat je aan het haperen bent. en voor sommige games bouw ik mods en ook die programma's vragen ook het nodige van je pc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil ongeveer tot 4000 euro gaan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
componenten wordt allemaal vervangen , en randapparatuur zijn (OA) externe harde schijven en 2 USB cd/dvd lezers
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Moederboard en de Videokaarten van ASUS , en de rest maakt mij niet zoveel uit als het maar werkt .
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
NVT.
Ga je overklokken?
Misschien wel , Misschien niet . ben ik nog niet over uit
Wat verwacht je van ons?
Wat ik eigenlijk nu nog wil weten , en ik hoop dat jullie mij misschien er verder mee kunnen helpen , is eigenlijk dat wat ik tot nu in het lijstje heb staan of dat allemaal wel met elkaar kan , zoals de geheugen die is gekozen heb goed is , de processor wel samen met het moederboard gaat , en of ik een crossfire kan maken tussen de 2 videokaarten en welke bridge ik daar voor nodig heb.
Wat ik vooral met m'n nieuwe systeem wil gaan doen is natuurlijk ook de nieuwere games gaan spelen of goeden prestaties, zonder dat je aan het haperen bent. en voor sommige games bouw ik mods en ook die programma's vragen ook het nodige van je pc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil ongeveer tot 4000 euro gaan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
componenten wordt allemaal vervangen , en randapparatuur zijn (OA) externe harde schijven en 2 USB cd/dvd lezers
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Moederboard en de Videokaarten van ASUS , en de rest maakt mij niet zoveel uit als het maar werkt .
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
NVT.
Ga je overklokken?
Misschien wel , Misschien niet . ben ik nog niet over uit
Wat verwacht je van ons?
Wat ik eigenlijk nu nog wil weten , en ik hoop dat jullie mij misschien er verder mee kunnen helpen , is eigenlijk dat wat ik tot nu in het lijstje heb staan of dat allemaal wel met elkaar kan , zoals de geheugen die is gekozen heb goed is , de processor wel samen met het moederboard gaat , en of ik een crossfire kan maken tussen de 2 videokaarten en welke bridge ik daar voor nodig heb.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 313,50 | € 313,50 |
| 1 | Asus Maximus VIII Extreme/Assembly | € 721,85 | € 721,85 |
| 2 | Asus ROG STRIX-GTX1080-8G-GAMING | € 601,50 | € 1.203,- |
| 1 | WD Blue WD40EZRZ, 4TB | € 112,51 | € 112,51 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Home (alle talen) 32/64bit, Retail | € 85,16 | € 85,16 |
| 1 | Cooler Master V8 | € 80,95 | € 80,95 |
| 1 | Cooler Master MasterFan Pro140 Air Flow 3 In 1 RGB | € 75,97 | € 75,97 |
| 1 | Corsair Vengeance LED CMU64GX4M4A2666C16R | € 518,57 | € 518,57 |
| 1 | Asus BC-12D2HT Retail Zwart | € 60,- | € 60,- |
| 1 | Corsair AX1200i | € 319,- | € 319,- |
| 1 | WD Blue SSD 2,5" (TLC) 250GB | € 88,95 | € 88,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 3.579,46 | |