• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 03-10-2025
Niet helemaal on-topic maar wel met Assassins Creed te maken....

Ik kom er net achter dat mijn plasma scherm ingebrand is. De health-bar van Syndicate heeft zijn sporen nagelaten op mijn scherm (LG, 2012).

Valt hier iets aan te doen?

Vind dit trouwens ook echt slecht......moet toch niet kunnen met een game? Met andere games, die ik net zo intensief (sessie van 3 uur max) speel heb ik er geen last van.

• Who Am I?
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-01 17:23
ArnoldSmiley schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 15:04:

Ik kom er net achter dat mijn plasma scherm ingebrand is. De health-bar van Syndicate heeft zijn sporen nagelaten op mijn scherm (LG, 2012).

Vind dit trouwens ook echt slecht......moet toch niet kunnen met een game? Met andere games, die ik net zo intensief (sessie van 3 uur max) speel heb ik er geen last van.
Ingebrande plasmaschermen zijn naar mijn weten niet meer te herstellen. Al dacht ik wel dat ze bij modernere plasma's, dus ook die uit 2012, al technieken hadden bedacht om dit te voorkomen. Het gaat om dingen die constant op de zelfde plek in het scherm te zien zijn. Een bekend probleem bij de logo's van tv zenders. Ik heb foto's gezien van plasma's waar de logo's van NL1,2,3, RTL4,5, SBS6 en Veronica over elkaar heen ingebrand waren. Maar dan hebben we het over het jaar 2005 ofzo. Het is ook niet de schuld van de game. Misschien hebben andere game's meer cutscenes enzo waarbij je dus geen health-bar in beeld hebt.

Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5

• gamerboy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 22:54
ArnoldSmiley schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 15:04:

ik snap dat je probleem klote irritant is maar dit is niet de plek om dat op te lossen. maak even een forum post aan bij het juiste forum.

het klopt trouwens wel dat het niet zou moeten je kunt dat vaak nog wel bij de winkel van aankoop terug roepen. als hun service een beetje goed is kunnen ze vaak wel tot een compromie komen ;)

"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier