Laptop onder de €650

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Daan1xD
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 19-03 18:26
Hallo allemaal,
Ik ben opzoek naar een laptop waarop goed gegamed kan worden voor onder de €650. Ik weet dat met dit bedrag je geen laptop kan kopen die de nieuwste games kan trekken, maar het gaat vooral om game League of Legends. Het merk maakt me niet uit, en ik ben van plan de laptop wel mee te nemen naar school dus ik een accuduur van 3 a 4 uur is wel minimaal. Ik hoop dat jullie een paar goede suggesties hebben _/-\o_ .
Groetjes, Daan

Alle reacties

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Stap 1: categorie: Laptops
Stap 2: Lees dit voordat je een nieuw topic opent; LAA beleid

[ Voor 22% gewijzigd door Slavy op 28-09-2017 09:39 ]

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Stap 2 3: het geluk hebben dat iemand bereid is om stap 1 verder te filteren op de meest relevante onderdelen:

categorie: Laptops

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:29

Croga

The Unreasonable Man

Switchie schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:42:
Stap 2 3: het geluk hebben dat iemand bereid is om stap 1 verder te filteren op de meest relevante onderdelen:

Helaas vergeet die persoon vervolgens de bloedtrage U-type processoren weg te laten en houdt je alleen laptops over die niet geschikt zijn voor TS óf nog geen prijs hebben (en waarschijnlijk boven de 650 uit gaan komen)

is de filter die je zoekt.

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Croga schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:46:
[...]

Helaas vergeet die persoon vervolgens de bloedtrage U-type processoren weg te laten en houdt je alleen laptops over die niet geschikt zijn voor TS óf nog geen prijs hebben (en waarschijnlijk boven de 650 uit gaan komen)

is de filter die je zoekt.
League of legends kan prima draaien op een 7200u.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren