Toon posts:

CL Annihilator Pro: koeler eraf halen???

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hoe haal ik die koeler van mijn videokaart af?(de koeler zit vast gelijmd!!)

Verwijderd

De vraag is hoezo wil e hem eraf halen?

Verwijderd

even bij het overklokken forum kijken, staat eendezelfde thread. Pas op voor de hoeveelheid meligheid.

Verwijderd

Topicstarter
ik wil er een grotere koeler opzetten!!

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:22
Gewoon een schroevendraaier tussen zetten en de resten lijm eraf schrapen met een mesje en
wasbenzine/terpetine/spiritus.

Mzl,

Joost

• Gman
  • Laatst online: 30-08 23:19
NEEEEEe....gewoon in de vriezer leggen, en DAN pas met een schroevendraaier ertussen.

Heb zelf ook GeForce en heb aardig wat info verzameld..helaas ben ik alles weer kwijt, maar dat heb ik goed onthouden.

Volgens mij stond het op http://www.planetgeforce.com

Ik vindt het een beetje onzin en zonde van me dure kaart om 'm op te jagen!

• Jag
  • Laatst online: 20:24

Jag

Ik heb gisteravond de cooler van CL annihilator pro eraf gehaald (wat een zielig ding zit er standaard op!), en een goeie socket 7 cooler erop gezet. Hij is nu echt een stuk koeler! Hij is nu lauw en vroeger kon je hem nauwlijks vastpakken.
Ik heb eerst een kwartierje QIII gespeeld op 1280x1024, toen mijn pc tijdens QIII uitgezet en met een schroefendraaier de cooler eraf gewipt (ging makkelijk). Toen met terpetine en een scalpel die normaal gebruikt wordt om in mensen te snijden tijdens practica (handig geneeskunde studeren) de lijm resten eraf gehaald, en toen één of andere bison lijm die niet in drie seconden vast zit en het ook nog mogelijk maakt om de cooler er weer af te halen mocht het nodig zijn (bij garantie bijvoorbeeld, de oude cooler er weer op). Nu eens kijken hoever hij wil overclocken :)
Jag

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de koeler er al af gewoon met een mesje gedaan.
er zit nou een socket 7 koeler op
ik moet nog testen tot hoe hoog ik die kaart kan overclocken

bedankt voor de reacties
Pagina: 1