Het gaat hier niet om een PC casemod, maar om 'oud' speelgoed electronica. Het betreffen twee 'My First Sony's' (TCM 4040 en CFM 2300). Het speelgoed is schoon, functioneert volledig, maar het is behoorlijk veel gebruikt, waardoor het vol met lichte krassen zit. Omdat dit vrij hard en hoog kwalitatief plastic is, moet het wellicht mogelijk zijn de boel op te poetsen. Enkele diepen krassen even buiten beschouwing gelaten, het gaat mij vooral om de dunne krassen die ruw aanvoelen.
Ik ben op zich al tevreden wanneer een paar ruw aanvoelende plekken weer glad aanvullen, maar ik heb geen idee welke methode het beste is. Google heeft tal van voorbeelden, van tandpasta en banaan tot schuren, schaven en chemische goedjes. Wellicht heeft iemand hier ervaring met dergelijk plastic, dus ik probeer het even hier.
Ik ben op zich al tevreden wanneer een paar ruw aanvoelende plekken weer glad aanvullen, maar ik heb geen idee welke methode het beste is. Google heeft tal van voorbeelden, van tandpasta en banaan tot schuren, schaven en chemische goedjes. Wellicht heeft iemand hier ervaring met dergelijk plastic, dus ik probeer het even hier.