Toon posts:

Aopenkast vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nie zo een pro in tweaken, maar ik had een vraagje

Ik heb niet zo lang een plaatje gezien van een Aopenkast, waar 2 fans aan de zijkant waren ingebouwd.. Ik heb ook zo ene kast maar hoe krijg je het zijpaneel dan nog los??? da kan dan toch nie meer???????

l8er

****sorry verkeerde forum****

Verwijderd

Aan de boven en onderkant (binnenin) zitten van die ijzeren omgebogen stukjes, die buig je dan helemaal de andere kant op aan de bovenkant. Als je dan die fans erin hebt zitten doe je eerst de onderkant van de kast erin en dan druk je de bovenkant ertegen, dan maak je de schroefjes weer vast en klaar is kees :)

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verplaatst van [PM] naar [forum=6] :)

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:47

Marc H

- - Is wakker - -

Op maandag 09 juli 2001 22:04 schreef Bulldog het volgende:
Verplaatst van [PM] naar [forum=6] :)
Waarom hier? Dit lijkt mij duidelijk een casemod. Waarom niet naar die-hard overclocking & case modding?

Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 00:42 schreef Marc H het volgende:

[..]

Waarom hier? Dit lijkt mij duidelijk een casemod. Waarom niet naar die-hard overclocking & case modding?
vraag het in SU!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-08 20:42

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Hoeft niet, ik move hem wel weer :P

Move HA -> Kees-Modding :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op maandag 09 juli 2001 19:39 schreef ChUcKy2731 het volgende:
Aan de boven en onderkant (binnenin) zitten van die ijzeren omgebogen stukjes, die buig je dan helemaal de andere kant op aan de bovenkant. Als je dan die fans erin hebt zitten doe je eerst de onderkant van de kast erin en dan druk je de bovenkant ertegen, dan maak je de schroefjes weer vast en klaar is kees :)
Ik heb ze er gewoon af geproxxond (net zoiets als gedremeld maar dan met een Proxxon apparaat :P )

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:50
Ik heb ze ook omgebogen en dan met van die koffersluitingen erop (met zo'n schuifje)

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Verwijderd

Welke kast is dat :? type graag ik wil ook wel zo iets.
een plaatje is ook goed :)
Pagina: 1