Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met mijn nieuwe systeem wil ik games soepel kunnen spelen. Sommige games zijn zeer licht voor de computer (zoals CSGO, wat voornamelijk CPU afhankelijk is), maar andere games helemaal niet, zoals Planet Side 2 en PUGB.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het bedrag wat er nu uit komt, zou ik, natuurlijk, liever lager zien voor dezelfde hardware. Dit is ongeveer 1200 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De randapparatuur, zoals een monitor, muis, toetsenbord, koptelefoon en dergelijke heb ik al, dat is geen probleem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ga je overklokken?
Ik wil mijn CPU overclocken, wat de reden voor het Z-moederbord is en de K-CPU.
Wat verwacht je van ons?[i]
Passen deze onderdelen bij elkaar en passen deze in de behuizing? Is de koeling genoeg om een flink draaiend systeem te koelen? Heb ik nog andere spullen nodig bij het in elkaar zetten van de computer? Denk aan spullen zoals koelpasta en dergelijke onderdelen. Ik heb hier verder geen ervaring mee.
Tevens vraag ik me af of ik ergens teveel betaal voor een bepaald onderdeel? De GPU Wil ik graag van Nvidea houden ivm shadowplay functionaliteit.
Alle reacties en feedback zijn welkom!
Hartelijk dank voor alle antwoorden en een fijne dag!
Met mijn nieuwe systeem wil ik games soepel kunnen spelen. Sommige games zijn zeer licht voor de computer (zoals CSGO, wat voornamelijk CPU afhankelijk is), maar andere games helemaal niet, zoals Planet Side 2 en PUGB.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het bedrag wat er nu uit komt, zou ik, natuurlijk, liever lager zien voor dezelfde hardware. Dit is ongeveer 1200 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De randapparatuur, zoals een monitor, muis, toetsenbord, koptelefoon en dergelijke heb ik al, dat is geen probleem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7600K Boxed | € 215,- | € 215,- |
| 1 | MSI Z270-A Pro | € 105,- | € 105,- |
| 1 | EVGA GeForce GTX 1070 SC GAMING ACX 3.0 | € 497,95 | € 497,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 44,95 | € 44,95 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 29,95 | € 29,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 141,95 | € 141,95 |
| 1 | EVGA SuperNOVA 650 G2 | € 104,86 | € 104,86 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 92,90 | € 92,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.298,51 | |
Ga je overklokken?
Ik wil mijn CPU overclocken, wat de reden voor het Z-moederbord is en de K-CPU.
Wat verwacht je van ons?[i]
Passen deze onderdelen bij elkaar en passen deze in de behuizing? Is de koeling genoeg om een flink draaiend systeem te koelen? Heb ik nog andere spullen nodig bij het in elkaar zetten van de computer? Denk aan spullen zoals koelpasta en dergelijke onderdelen. Ik heb hier verder geen ervaring mee.
Tevens vraag ik me af of ik ergens teveel betaal voor een bepaald onderdeel? De GPU Wil ik graag van Nvidea houden ivm shadowplay functionaliteit.
Alle reacties en feedback zijn welkom!
Hartelijk dank voor alle antwoorden en een fijne dag!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2017 16:56 . Reden: Toevoegen behuizing aan de onderdelenlijst ]