Kan niet achteraf betalen met bol.com cadeaukaart

Pagina: 1
Acties:

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:22
Ik heb een paar dagen gelden wat besteld bij bol.com en in de snelheid bij de bestelling gekozen voor achteraf betalen. Bij het bestelproces heb ik nergens gezien dat ik bij betaling achteraf geen cadeabon kon inwisselen.

Nu heb ik € 100,- tegoed bij bol.com staan, maar kan ik de bestelde artikelen niet afrekenen met dit tegoed omdat bol.com cadeaubonnen bij achteraf betalen niet accepteert.

Gisteren gebeld met bol.com en zij verwijzen mij zeer klantvriendelijk naar de FAQ waarin ergens staat vermeld dat cadeaubonnen achteraf inderdaad niet kunnen worden ingewisseld. Dus nee. Ik mag niet meer met cadeaubonnen betalen.

Mag bol.com dit doen? Immers hebben zij mijn geld al op de rekening staan. Tevens ben ik er niet op gewezen dat ik met achteraf betalen niet de mogelijkheid had om mijn cadeaubon in te wisselen. Eigenlijk verplicht bol.com mij nu om twee keer zaken met hen te doen.

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:15

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Yup, dat mogen ze doen.

Ik heb het ook 'n keer gehad. Heb toen m'n hele bestelling teruggestuurd (wilde 'm ontbinden vóórdat ze verzonden hadden, maar dat kon ook niet) onder koop op afstand, en opnieuw besteld met gebruik van tegoedbonnen.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

• Hoicks
Ardana schreef op woensdag 27 september 2017 @ 15:05:
Yup, dat mogen ze doen.

Ik heb het ook 'n keer gehad. Heb toen m'n hele bestelling teruggestuurd (wilde 'm ontbinden vóórdat ze verzonden hadden, maar dat kon niet) onder koop op afstand, en opnieuw besteld met gebruik van tegoedbonnen.
Ik snap dat niet. een cadeaubon is toch ook een wettig betaalmiddel. Dat mogen ze dan toch niet weigeren?

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:40
Hoicks schreef op woensdag 27 september 2017 @ 15:07:
[...]

Ik snap dat niet. een cadeaubon is toch ook een wettig betaalmiddel. Dat mogen ze dan toch niet weigeren?
Het is zeker geen wettig betaalmiddel.

Een wettig betaalmiddel is een betaalmiddel (geld) dat door een overheid gestandaardiseerd is voor betalingen door burgers of onderdanen (boetes en belastingen) en waarvan de overheid het bredere gebruik in de maatschappij kan afdwingen.

[ Voor 31% gewijzigd door Malt007 op 27-09-2017 15:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Hoicks schreef op woensdag 27 september 2017 @ 15:07:
[...]
Kadobon is net zo min een wettig betaalmiddel als een potje zout, of een goude ketting. Hoezo denk je dat?

Dat een kadobon een bepaalde waarde vertegenwoordigd, staat los van de vraag of het een wettig betaalmiddel is. Aan kadobonnen kun je nl. veel aanvullende voorwaarden hangen, die je niet aan een wettig betaalmiddel kunt hangen, bijv. een vervaldatum, of een voorbehoud dat je ermee niet art. X of Y kunt kopen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MadEgg
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:57

MadEgg

Tux is lievvv

Bol.com zegt als je op 'Achteraf betalen' klikt expliciet: "Betaal na levering via online bankieren of overschrijving" - hier staat duidelijk welke betaalmogelijkheden je hebt. Ook staat direct daarboven een vakje waar je je cadeaubon in kunt vullen. Lijkt me dus wel vrij duidelijk.

Als je de cadeaubon wilt gebruiken zou ik het product opnieuw bestellen en nu met de cadeaubon betalen, en de huidige retour melden en het nieuw ontvangen product rechtstreeks terugsturen.

Bol.com is een leuke webshop met veel mogelijkheden, maar het bestelproces is gewoon erg star - wijzigingen aan een geplaatste bestelling zijn ook niet mogelijk. Dan maar op de 'formele' manier die hen wat meer verzendkosten kost, nietwaar?

Tja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-06 13:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ardana schreef op woensdag 27 september 2017 @ 15:05:
(wilde 'm ontbinden vóórdat ze verzonden hadden, maar dat kon ook niet)
Huh? Er staat tegenwoordig in elk geval gewoon een knopje "annuleer product" of iets dergelijks bij elk product in je bestelling. :P Jaren geleden was dat knopje er nog niet en toen heb ik wel eens telefonisch kunnen annuleren voor het op de post ging.

Ik zou de klantenservice bellen en vragen wat ze liever hebben: dat je de hele bende weer terugstuurt onder de WKOA en het dan opnieuw bestelt met kadobon, of dat ze misschien toch even iets handigers weten te verzinnen.

Mocht je de spullen al in gebruik genomen hebben: eerst de nieuwe bestelling doen met je kadobon, dan die oude bestelling ontbinden onder de WKOA en de nieuwe producten terugsturen. :P

[ Voor 12% gewijzigd door NMe op 27-09-2017 15:20 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

NMe schreef op woensdag 27 september 2017 @ 15:18:
[...]
Huh? Er staat tegenwoordig in elk geval gewoon een knopje "annuleer product" of iets dergelijks bij elk product in je bestelling. :P Jaren geleden was dat knopje er nog niet en toen heb ik wel eens telefonisch kunnen annuleren voor het op de post ging.
Was ook al een paar jaar geleden, blij dat ze geleerd hebben :)
Mocht je de spullen al in gebruik genomen hebben: eerst de nieuwe bestelling doen met je kadobon, dan die oude bestelling ontbinden onder de WKOA en de nieuwe producten terugsturen. :P
Moeten ze wel snel genoeg binnen komen :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

In de tijd dat je dit hier uiteenzet had je de order kunnen annuleren, krijg je je geld terug. Of terugsturen en je geld terugkrijgen vervolgens opnieuw bestellen met je cadeaubonnen/codes. Te snel klikken en/of niet goed lezen = niet Bol.com's probleem :+

• NMe
  • Laatst online: 23-06 13:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ardana schreef op woensdag 27 september 2017 @ 15:21:
[...]

Moeten ze wel snel genoeg binnen komen :P
Volgens mij (weet ik niet zeker) geldt voor de WKOA de datum waarop je kenbaar maakt de spullen terug te sturen, niet de datum dat ze aankomen. Dus daar valt wel mee te goochelen. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:13

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Hoe dan ook, retour afzender als ze aankomen en opnieuw bestellen met kadobon is je oplossing. Kost je alleen een extra tripje naar het afleverpunt :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22:15
Waarom moeilijk doen met retourneren in plaats van het tegoed een volgende keer gebruiken?

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:14
Transportman schreef op woensdag 27 september 2017 @ 16:54:
Waarom moeilijk doen met retourneren in plaats van het tegoed een volgende keer gebruiken?
Als dat volgende week zou zijn een prima oplossing. Anders loop je risico het geld kwijt te raken als een toko failliet gaat.

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
coyote1980 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 17:16:
[...]

Als dat volgende week zou zijn een prima oplossing. Anders loop je risico het geld kwijt te raken als een toko failliet gaat.
Dat inderdaad. En wie weet heeft TS niet de behoefte daar nogmaals een bestelling te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crasheeee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23-06 16:30
Je bent wel erg moeilijk aan het doen :') Stuur het retour en bestel het opnieuw.

Volgende keer iets beter lezen. Jij blij en Bol.com blij.

[ Voor 51% gewijzigd door Crasheeee op 27-09-2017 18:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-06 00:39
NMe schreef op woensdag 27 september 2017 @ 15:18:
[...]

Ik zou de klantenservice bellen en vragen wat ze liever hebben: dat je de hele bende weer terugstuurt onder de WKOA en het dan opnieuw bestelt met kadobon, of dat ze misschien toch even iets handigers weten te verzinnen.

Strikt genomen kan bol.com, mits ze dat telefoongesprek opnemen, daar een probleem van maken. WKOA is namelijk niet bedoeld om je eigen fouten in het bestelproces te herstellen, maar om een product te testen. Ik zou dit dus zeker niet tegen de klantenservice zeggen, aangezien ze daarom kunnen weigeren het product retour te nemen als TS zich beroept op het herroepingsrecht, terwijl hij dit niet doet om het product te testen "zo als in de winkel".

Sterker nog, in feite zetten jullie TS aan tot illegaal gedrag. Jullie laten hem zich beroepen op een recht, op gronden waarop hij geen recht heeft op herroeping. Maakt mij niet uit verder, maar om nou doodleuk je motieven te vertellen aan de Bol.com klantenservice zou dan niet zo slim zijn.

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-12-2024
nino_070 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 19:49:
[...]

Strikt genomen kan bol.com, mits ze dat telefoongesprek opnemen, daar een probleem van maken. WKOA is namelijk niet bedoeld om je eigen fouten in het bestelproces te herstellen, maar om een product te testen. Ik zou dit dus zeker niet tegen de klantenservice zeggen, aangezien ze daarom kunnen weigeren het product retour te nemen als TS zich beroept op het herroepingsrecht, terwijl hij dit niet doet om het product te testen "zo als in de winkel".

Sterker nog, in feite zetten jullie TS aan tot illegaal gedrag. Jullie laten hem zich beroepen op een recht, op gronden waarop hij geen recht heeft op herroeping. Maakt mij niet uit verder, maar om nou doodleuk je motieven te vertellen aan de Bol.com klantenservice zou dan niet zo slim zijn.
De klantenservices heeft mij eens zelf aangeraden dit te doen toen ik vlak na aankoop een tegoedbon kreeg van iemand :9

• nino_070
zoenvisje schreef op woensdag 27 september 2017 @ 19:52:
[...]

De klantenservices heeft mij eens zelf aangeraden dit te doen toen ik vlak na aankoop een tegoedbon kreeg van iemand :9
Maar toch, theoretisch gezien kan het tegen je gebruikt worden.
Alleen dat de kans dat dat gebeurt heeeel klein is ben ik met je eens :D

NB: Wat zijn dit dan ook voor trieste banen zonder verantwoordelijkheid als je als klantenservicemedewerker iemand moet wijzen op een "maas in de wet" ipv. gewoon een tegoedbon achteraf voor iemand kunnen inkloppen in het systeem. Maargoed.

[ Voor 23% gewijzigd door nino_070 op 27-09-2017 19:55 ]

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-06 12:03
Je kan er moeilijk over doen, regeltjes nakijken, afvragen waarom het zo moeilijk moet en niet naast procedures om kan gaan, maar de oplossing is allang gegeven.
Opnieuw bestellen met de cadeaubon en die dan terugsturen onder bestelnummer van de eerste bestelling. Klaar.

Bambu Lab P1S Combo

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22:15
finsdefis schreef op woensdag 27 september 2017 @ 17:53:
[...]

Dat inderdaad. En wie weet heeft TS niet de behoefte daar nogmaals een bestelling te doen.
Ik weet het ook niet, TS heeft er in ieder geval geen duidelijkheid over gegeven in zijn startpost, maar iedereen springt wel naar de in mijn ogen lastigere oplossing van opnieuw bestellen en retourneren. Als TS op korte termijn nog eens zou bestellen, zou ik lekker het tegoed nu houden en dan gebruiken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:54
Ik zou je aanraden volgende keer eerst te lezen en dan iets te doen. Je hebt imo gewoon klakkeloos iets besteld en door je eigen fout leg je het nu bij bol.com terecht.. Dat is niet echt netjes en ook niet hun probleem.

Wees gewoon een vent en erken dat je zelf niet hebt zitten opletten of te lui was om even dr voorwaarden door te lezen..

[ Voor 8% gewijzigd door ID-College op 27-09-2017 21:59 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Anoniem: 221563

(Mits het inmiddels niet is gewijzigd)

Als je kiest voor achteraf betalen dan krijgt Bol.com als het ware al direct betaald, maar dan via Afterpay. Zij worden de nieuwe 'schuldeisers' en gaan achter hun geld aan. Voor Bol.com is het klaar, die houd er zijn handjes vanaf.

Die cadeaubon is voor Bol.com maar lastig in te wisselen bij Afterpay.

Logisch? Mwa, volgens mij pure bureaucratie. Ga je dit ooit 'winnen'? Misschien met veel moeite.Zoals de rest eigenlijk ook al aangeeft, nutteloos terugsturen en opnieuw bestellen is het snelst.

• One-eye864
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:58
nino_070 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 19:54:
[...]

Maar toch, theoretisch gezien kan het tegen je gebruikt worden.
Alleen dat de kans dat dat gebeurt heeeel klein is ben ik met je eens :D

NB: Wat zijn dit dan ook voor trieste banen zonder verantwoordelijkheid als je als klantenservicemedewerker iemand moet wijzen op een "maas in de wet" ipv. gewoon een tegoedbon achteraf voor iemand kunnen inkloppen in het systeem. Maargoed.
Grappig dat je het meteen op een maas in de wet gooit.

Ook voor de WKOA kon je producten retour sturen. Het is niet zo dat iedere retourzending puur een gevolg is van de WKOA. Denk ook aan retouren in de winkel. Daar is de winkel niks verplicht en doen ze ook niet moeilijk.

• Jeroen V
  • Laatst online: 27-05 10:35

Jeroen V

yadda yadda yadda

[...]

Huh , sorry maar dit is echt onzin. Er staat in het burgerlijk wetboek geen beperking waarom je mag ontbinden. Er staat namelijk nadrukkelijk vermeld dat er "zonder opgave van redenen" kan ontbinden. Dus je kunt prima je motieven vertellen om de simpele reden dat dat geen reden is om het herroepingsrecht te beperken.

• nino_070
Jeroen V schreef op donderdag 28 september 2017 @ 13:08:
[...]

Huh , sorry maar dit is echt onzin. Er staat in het burgerlijk wetboek geen beperking waarom je mag ontbinden. Er staat namelijk nadrukkelijk vermeld dat er "zonder opgave van redenen" kan ontbinden. Dus je kunt prima je motieven vertellen om de simpele reden dat dat geen reden is om het herroepingsrecht te beperken.
Excuus, je hebt gelijk. Het enige is dat het voorbij gaat aan waar de wet voor bedoeld is

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:06
Ik mag bij bol.com sowieso niet meer achteraf betalen, ben een paar keer vergeten de factuur te betalen die bij het pakket zat :X Ik krijg de optie niet meer. En waarom zou je ook achteraf betalen, iDeal is, tja, ideaal

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
FastFred schreef op donderdag 28 september 2017 @ 13:45:
Ik mag bij bol.com sowieso niet meer achteraf betalen, ben een paar keer vergeten de factuur te betalen die bij het pakket zat :X Ik krijg de optie niet meer. En waarom zou je ook achteraf betalen, iDeal is, tja, ideaal
Behalve als je niet krijgt wat je had moeten krijgen (en dan al helemaal als de boel failliet gaat). IMHO is het lovenswaardig dat een winkel geen vooruitbetaling verlangt (en zeker geen volledige vooruitbetaling), en zouden kopers soms ook wat beter na moeten denken over het (volledig) vooruitbetalen van grotere bedragen (er zijn soms wat zure verhalen in failissementstopics hier...).

[ Voor 4% gewijzigd door begintmeta op 28-09-2017 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoicks
Mja. op de een of andere manier heb ik altijd geauwehoer met de beperkingen van cadeaukaarten. Maar dat je anno 2017 een betaling die nog gedaan moet worden niet kunt crediteren met saldo dat je al bij hen hebt staan vind ik gewoon niet klantvriendelijk. Mensen maken fouten en dat is niet erg, maar je verwacht dan wel enige medewerking om het te kunnen oplossen.

Enfin. Heb 't gewoon betaald om er even niet te druk mee te zijn (heb 't te druk met husi verkopen/nieuw huis, kinderen etc.) Die cadeaubon komt met sinterklaas dan wel weer van pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 797877

MadEgg schreef op woensdag 27 september 2017 @ 15:09:
Bol.com zegt als je op 'Achteraf betalen' klikt expliciet: "Betaal na levering via online bankieren of overschrijving" -
Aangezien ze het vermelden kan je er niet echt veel tegen beginnen. Terugsturen en opnieuw bestellen is ook volgens mij de enige optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Hoicks schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 12:17:
Mja. op de een of andere manier heb ik altijd geauwehoer met de beperkingen van cadeaukaarten. Maar dat je anno 2017 een betaling die nog gedaan moet worden niet kunt crediteren met saldo dat je al bij hen hebt staan vind ik gewoon niet klantvriendelijk. Mensen maken fouten en dat is niet erg, maar je verwacht dan wel enige medewerking om het te kunnen oplossen.

Enfin. Heb 't gewoon betaald om er even niet te druk mee te zijn (heb 't te druk met husi verkopen/nieuw huis, kinderen etc.) Die cadeaubon komt met sinterklaas dan wel weer van pas.
Sja, ze zijn niet heel flexibel met cadeaukaarten, maar dat is ook wel begrijpelijk. Ze zien natuurlijk liever een nieuwe bestelling na ontvangst van een cadeaukaart dan enkel betalen van een bestaande factuur.

Verder moet de kaart inderdaad ingewisseld worden voordat je definitief voor achteraf betalen kiest en bevestigt, zodat het juiste bedrag (prijs min kaart) open blijft staan. Dat staat echter ook duidelijk vermeld tijdens het bestelproces, dus daar kan ik niet echt iets verkeerd in zien. Dan zal de redenering van bol.com waarschijnlijk zijn: liever een paar klanten die na het zelf maken van een fout (niet lezen en tijdig kaart opgeven) niet geholpen kunnen worden dan veel meer klanten die met een cadeaukaart géén nieuwe bestelling (hoeven) plaatsen.

Meest klantvriendelijk? Nee. Begrijpelijk? Wat mij betreft wel. Het is immers geen charitatieve instelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Dit hoort meer thuis in shopping. Move daarheen.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:00
FastFred schreef op donderdag 28 september 2017 @ 13:45:
iDeal is helemaal niet ideaal, het is een van de slechtst mogelijke manieren om als consument mee te betalen. iDeal is vooral ideaal voor de verkopers. Als consument kun je veel beter betalen met CC, Paypal of achteraf betalen, iDeal biedt namelijk geen enkele vorm van bescherming voor de consument, het is alleen makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Laatst online: 18:50
[...]

WKOA is een dwingend recht! Dat mogen ze je niet ontnemen. Net zoals bij extreem gebruikt en in duizend stukjes nog steeds moeten aannemen. Alleen mocht het product meer gebruikt zijn als nodig mag de winkel een vermindering in rekening brengen. Maar alsnog moeten ze hem gewoon inleveren.

En waar is die wet dan wel voor bedoelt volgens jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-05 20:23
Anoniem: 221563 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 00:05:
(Mits het inmiddels niet is gewijzigd)

Als je kiest voor achteraf betalen dan krijgt Bol.com als het ware al direct betaald, maar dan via Afterpay. Zij worden de nieuwe 'schuldeisers' en gaan achter hun geld aan. Voor Bol.com is het klaar, die houd er zijn handjes vanaf.

Die cadeaubon is voor Bol.com maar lastig in te wisselen bij Afterpay.

Logisch? Mwa, volgens mij pure bureaucratie. Ga je dit ooit 'winnen'? Misschien met veel moeite.Zoals de rest eigenlijk ook al aangeeft, nutteloos terugsturen en opnieuw bestellen is het snelst.
Ik bestel ook wel eens wat op Bol.com,en ja achteraf betalen via een overschrijving per mail.
Daar heb je 14 dagen de tijd voor,maar dit gaat niet via afterpay.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hoicks
Update:

Kreeg zojuist een e-mail van Bol.com.
Helaas heb ik u net niet kunnen bereiken op het telefoonnummer 06*******.

Onlangs heeft u contact met ons opgenomen in verband met bestelling 4******0. Bij deze wil ik u laten weten dat wij echt een uitzondering voor u hebben gemaakt.

Wij hebben de cadeaubon ter waarde van EUR 100.00 voor u geblokkeerd en dit gecrediteerd van uw factuur. Dit bedrag zal binnen maximaal 5 werkdagen worden bijgeschreven op uw rekening.

Bij deze wil ik u er ook op wijzen dat er niet achteraf betaald kan worden met een cadeaukaart en/of -bon. Dit dient u vooraf in te dienen bij het betaalproces.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geinformeerd en wens u een fijne dag toe.
Toch netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocK_Out
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-03 19:17
Netjes opgelost door bol. Zoals @Anoniem: 221563 al zeg, achteraf betalen gaat via een externe partij oftewel AfterPay.
Dit zal de reden zijn waarom ze dit normaliter weigeren, het kost ze nu (extra) om het zo te doen.

@NMe Heb bij bol een keer een telefoonhoesje besteld ik annuleerde met 5 minuten, echter was de orderpick robot al op weg.

[ Voor 6% gewijzigd door LocK_Out op 04-10-2017 06:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Laatst online: 18:50
@LocK_Out Bol.com maakt geen gebruik van een externe partij. En regelt het zelf. Daar komt AfterPay niet aan te pas. Zoals al eerder is gezegd in dit topic.

[ Voor 14% gewijzigd door loki504 op 04-10-2017 06:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
LocK_Out schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 06:09:
Netjes opgelost door bol. Zoals @Anoniem: 221563 al zeg, achteraf betalen gaat via een externe partij oftewel AfterPay.
Dit zal de reden zijn waarom ze dit normaliter weigeren, het kost ze nu (extra) om het zo te doen.

@NMe Heb bij bol een keer een telefoonhoesje besteld ik annuleerde met 5 minuten, echter was de orderpick robot al op weg.
Ik bestel vrijwel elke week wel bij Bol ( soms zelfs huishoudelijke artikelen, als het afwasmiddel in de aanbieding is ;) )
Vaak gaan dat soort 'kleine' dingen via externe partijen, zo'n hoesje is voor bol dan een automatische mail naar de externe aanbieder.

Soms zijn die inderdaad erg snel, afgelopen zondag bestelde Oma voor mijn oudste een Gitaar ( bax ) en ze kreeg in 15 minuten respons "verwerkt", en daarna "verzonden"
Maandag stond DHL op de stoep.

* FreshMaker is tevreden gebruiker van (de soms eigenlijk duurdere ) bol.com, vanwege het snelle leveren en achteraf betalen
Pagina: 1