Vraag

• init
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Mijn Windows 10 installatie op een gloednieuwe Asus N580VD gaat ineens op zwart scherm. Hierna start hij even later weer op met het Asus logo en daaronder systeemonderdelen bijwerken. Vervolgens gaat hij hiermee door in de Windows omgeving.

In Windows update zie ik niet dat er in deze periode updates geinstalleerd zijn.
In de Bitdefender logs kan ik vinden dat er een update fout was.
In het logboek van Windows krijg ik de error: Kernel power 41.

Wat veroorzaakt deze error? Is dit bitdefender?
Hoe kan het dat ik hier geen meldingen van krijg?

[ Voor 16% gewijzigd door init op 27-09-2017 13:04 . Reden: Overzichtelijker verwoord ]

Alle reacties

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• init
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Dit heb ik ook gevonden inderdaad. Ben natuurlijk eerst gaan Google-en alvorens hier te posten :9 Ik ben hier alleen niet verder mee gekomen. Ja, ik kan hem nu terug sturen, maar dan ben ik hem dus kwijt. Voor reparatie nog langer als omruilen voor een nieuwe. En eigenlijk kan ik deze laptop niet missen atm ivm mijn studie.

Ik heb contact met Asus gehad, zij geven aan dat dit probleem amper voorkomt bij deze serie en dat het verstandiger is om eerst te wachten of dit nog een keer gebeurd. Het kan volgens hun ook eenmalig zijn. Ook heb ik met de verkoper gebeld, in dit geval Bol.com om aan te geven dat er in ieder geval al wat mee aan de hand was, zodat ik mezelf enigzins indek. Als ik hem wil omruilen heb ik nog 3 weken daarvoor, daarna zit ik vast aan een reparatie, wat dus langer gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankym
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-09-2024
Voor de zekerheid zou ik je laptop laten omruilen, ik zou niet tobben, als de laptop voor reparatie weg moet ben je hem 10 werkdagen kwijt.

Wie weet krijg je in de toekomst nog meer problemen met deze laptop ?