Beste,
Voor mij nieuwe pc zou ik graag twee of vier nieuwe fans willen aan aanschaffen omdat de standaard mee geleverde fans van de case veel lawaai maken en niet de beste performance hebben. Waarom ik zeg twee of vier fans, komt door het volgende.
Boven in de case heb ik 2x 140 mm standaard case fans zitten deze wil ik sowieso vervangen. Voorin heb ik de fans die zijn meegeleverd en geïnstalleerd op de Corsair Hydro H115i ( watercooling CPU ). Mogelijk wil ik deze ook vervangen als er beteren voor zijn of zijn deze fans prima ?
Online zie ik vooral de Noctua NF-A14 naar voren komen, echter vindt ik de kleur niet mooi genoeg voor mij open case.
Hierbij de specs van mijn pc:
- Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass
- ASUS Z170 PRO GAMING
- Intel Core i7 7700K - 4.5 GHz
- Corsair Vengeance LPX - DDR4 16 GB
- Corsair Hydro Series H115i Extreme Performance Liquid CPU Cooler
- Corsair RMx Series RM550x
- GeForce GTX 1070 GAMING X 8G
- 2x Acer Predator XB241H - LED-monitor
Graag hoor ik van jullie welke ik het beste kan aanschaffen en welke ik moet vervangen.
Met vriendelijke groet,
Jokko
Voor mij nieuwe pc zou ik graag twee of vier nieuwe fans willen aan aanschaffen omdat de standaard mee geleverde fans van de case veel lawaai maken en niet de beste performance hebben. Waarom ik zeg twee of vier fans, komt door het volgende.
Boven in de case heb ik 2x 140 mm standaard case fans zitten deze wil ik sowieso vervangen. Voorin heb ik de fans die zijn meegeleverd en geïnstalleerd op de Corsair Hydro H115i ( watercooling CPU ). Mogelijk wil ik deze ook vervangen als er beteren voor zijn of zijn deze fans prima ?
Online zie ik vooral de Noctua NF-A14 naar voren komen, echter vindt ik de kleur niet mooi genoeg voor mij open case.
Hierbij de specs van mijn pc:
- Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass
- ASUS Z170 PRO GAMING
- Intel Core i7 7700K - 4.5 GHz
- Corsair Vengeance LPX - DDR4 16 GB
- Corsair Hydro Series H115i Extreme Performance Liquid CPU Cooler
- Corsair RMx Series RM550x
- GeForce GTX 1070 GAMING X 8G
- 2x Acer Predator XB241H - LED-monitor
Graag hoor ik van jullie welke ik het beste kan aanschaffen en welke ik moet vervangen.
Met vriendelijke groet,
Jokko