Plugin voor rooster

Pagina: 1
Acties:
  • 1.503 views

Onderwerpen

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik zou graag voor mijn website (wordpress) een soort schema plugin willen dat ik kan invullen van hoelaat tot hoelaat de werknemer aanwezig is en dat je bijvoorbeeld een groene balk ziet van 09:00 - 18:00 en dan van 18:00 tot sluit een rode balk, wie kan mij hiermee helpen?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2017 10:32 ]

Alle reacties

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 07:54
Welk cms? Wordpress/Joomla/Drupal?

Dit al geprobeerd?
http://lmgtfy.com/?q=timetable+plugin+wordpress

[ Voor 51% gewijzigd door da_PSI op 27-09-2017 10:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja heb er al verschillende geprobeerd maar elke keer is het niet hetgeen wat ik zoek.

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2017 10:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het hoeft ook niet persee een plugin te zijn. Als je een optie weet om het zelf te bouwen. Ik werk zelf bijvoorbeeld met metabox maar dan krijg ik niet het gewenste resultaat, misschien heeft iemand hier een idee

• Spinal
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 14:12
(jarig!)
Een optie om het zelf te bouwen kan een shortcode zijn, dan heb je bijvoorbeeld
code:
1
[status van="09:00" tot="18:00"]
in je pagina staan en kun je in je PHP-code daar logica op uitvoeren.

Full-stack webdeveloper in Groningen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:30:
van hoelaat tot hoelaat de werknemer aanwezig is
Wat is er mis met een timetable/schedule/calendar?
Je kan ook gewoon een Google Calendar vullen en die importeren.

[ Voor 28% gewijzigd door DJMaze op 27-09-2017 12:20 ]

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Verwijderd

Topicstarter
@DJMaze kan je die dan voor elke "werkgever" apart invullen? dus per week welke dagen diegene aanwezig is? Het is zeg maar voor een club.. De meiden die er werken hebben allemaal een aparte profiel pagina. Dan in deze pagina zou ik graag per dag willen laten zien van wanneer tot wanneer diegene aanwezig is. Zo kan het dus ook zijn dat er bijv, bij woensdag niks staat omdat ze op woensdag vrij is.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2017 12:58 ]

• DJMaze
  • Niet online
Wat jij wil is een planning, daar zijn legio mogelijkheden voor.

Ik heb iets gemaakt waarbij men moet inloggen met zijn/haar Google account, vervolgens wordt er een apart agenda aangemaakt in elke gebruiker zijn Google Agenda's.
In dat agenda wordt dan de planning gekieperd.
Vervolgens kan die gebruiker dan in zijn smartphone prima het rooster zien wanneer diegene moet werken.

Of iemand al zoiets heeft gemaakt voor WordPress weet ik niet.

Verwijderd

Topicstarter
@DJMaze Ik snap opzich wat je bedoeld maar het moet dus op de website komen zodat de klant kan zien wanneer welke "werkgever" aanwezig is.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Waarom klinkt dit als niets meer/minder dan "Public Calendar"? En dan kom ik al snel bij, bijvoorbeeld, https://wordpress.org/plugins/all-in-one-event-calendar/ aangezien je daarme ook op mobiele devices kan syncen.

En wat is "De meiden die er werken hebben allemaal een aparte profiel pagina."? Facebook? Tinder?

Je geeft wel erg weinig informatie, in ieder geval niet waar we iets constructiever kunnen meedenken dan "heb je dit al geprobeerd"?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJMaze
  • Niet online
MAX3400 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 11:45:
En wat is "De meiden die er werken hebben allemaal een aparte profiel pagina."
Nu ik de halve berichten nogmaals heb gelezen denk ik het volgende:

Het gaat hier om adult entertainment.
Elke dame van lichte zeden heeft een profiel pagina en de klant wil op die pagina kunnen zien wanneer hij langs kan komen voor de dame van zijn keuze.
Dan zou ik toch echt zeggen: wat is je budget om het te laten maken door een techneut?

:+

Verwijderd

Topicstarter
@MAX3400 Mijn excuses. De website waar het om gaat is: *snip* spam als je dan naar het tabje dames gaat zie je een overzicht en als je daar dan op een dame klikt krijg je een detail view. In die pagina zou ik dus voor die persoon een week overzicht willen waar te zien is welke dagen zij aanwezig is en van hoe laat tot hoe laat. DIt verschilt namelijk per dag. Sommige werken alleen smiddags sommige alleen savonds. Dan kan het ook nog zo zijn dat iemand op maandag middag werkt maar op dinsdag bijvoorbeeld alleen savonds. Hoop dat het zo wat duidelijker is. Wat ook niet geheel onbelangrijk is is dat de beheerder van de website de tijden in moet kunnen vullen aan de achterkant. De dames doen dit niet zelf.

[ Voor 6% gewijzigd door RobIII op 28-09-2017 12:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
@DJMaze Dat is inderdaad precies wat ik bedoel. Ik heb geprobeerd dit op verschillende manieren te verwerken aan de achterkant maar krijg dit zelf niet voor elkaar. Wellicht kunnen we hier samen aan werken zodat de kosten ook meevallen. Zo'n hoog budget heb ik niet namelijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Daar is zat voor te vinden; google maar eens op "staff roster".

Neemt niet weg dat in jouw business er al sinds 4000 voor Christus planningen en dames op elkaar moeten worden afgestemd; het is niet alsof je het wiel moet uitvinden dus bel eens een lokale wordpress-developer of koop de plugin van een andere club over.

/edit: het is niet toegestaan om klakkeloos 18+ URL's te posten. Niet iedereen hier is 18+ en/of zit thuis in zijn eigen afgesloten kamer te internetten!

[ Voor 14% gewijzigd door MAX3400 op 28-09-2017 11:58 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
MAX3400 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 11:56:
/edit: het is niet toegestaan om klakkeloos 18+ URL's te posten. Niet iedereen hier is 18+ en/of zit thuis in zijn eigen afgesloten kamer te internetten!
Het is überhaupt niet toegestaan om klakkeloos URL's te posten; 18+ of niet. Maar los daarvan (@Verwijderd ) verwachten we wel wat meer eigen inzet en moeite (zie onze Quickstart) en zijn we hier dus niet van 't handjes houden en je ergens stap-voor-stap doorheen praten of beetje-bij-beetje de informatie die we moeten hebben om je te kunnen helpen uit je moeten pulken. En daarmee gaat dit topic op slot. Je bent van harte welkom een nieuw topic te openen, maar hou dan wel voorgenoemde quickstart in je achterhoofd.
Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2017 @ 11:54:
@DJMaze Dat is inderdaad precies wat ik bedoel. Ik heb geprobeerd dit op verschillende manieren te verwerken aan de achterkant maar krijg dit zelf niet voor elkaar.
Geef dan aan wat je geprobeerd hebt en wat er niet werkte, welke foutmelding(en) etc.
Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2017 @ 11:54:
Wellicht kunnen we hier samen aan werken zodat de kosten ook meevallen. Zo'n hoog budget heb ik niet namelijk
Euh; nee.Werving is hier niet toegestaan; zie Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod!

[ Voor 31% gewijzigd door RobIII op 28-09-2017 12:10 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.