wel grappig, Voor derest niksOp maandag 09 juli 2001 19:23 schreef 0943 het volgende:
meer een doos mod
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Ik hoop dat je een brandblusser in de buurt hebt.
Dat gaat volgens mij niet goed.
Maar wel
Verwijderd
Handig??? Lijkt me niet!
Koel??? Lijkt me niet!
Wreed??? Lijkt me wel!
Origineel??? Lijkt me wel!!
Conclusie: het is wel grappig, maar functioneel lijkt het me niet, sorry (BTW geen flame)
kwam hem tegen op een andere site www.lanparty.com
Verwijderd
pech voor jou....Op maandag 09 juli 2001 19:35 schreef 0943 het volgende:
nee ik heb hem niet gemaakt.
kwam hem tegen op een andere site www.lanparty.com
Verwijderd
Verwijderd
Ze zijn wel langzaam.
Maar het idee is wel grappig, en goedkoop
Op maandag 09 juli 2001 20:23 schreef Hennie-M het volgende:
ff wachten...........
kut-> Doos..
ff doordenken
Verwijderd
Kheb een beetje een erg sterk vermoeden dat je gewoon wat in elkaar geflanst hebt om je cam te showen/een originele post te doen... Dit heeft toch geen nut, en het stelt toch ook nix voor? Hoe lang ben je der mee bezig geweest? Een uurtje???
En nu?
Ga je deze kast echt gebruiken of ligt hij alweer uit elkaar nu de pics al gemaakt zijn?
Sorry, maar ik vind dit de naam casemod niet echt waard...
Had je het misschien begrepen dat ik deze gevonden heb op www.lanparty.com en ikvond hem wel grappig om te laten zien.
Snap je het nu misschien ?
Edit: tis al weer uitgelegd hierbovenOp maandag 09 juli 2001 21:36 schreef PsyFlux het volgende:
Shesh... wat heb je daar nou aan!
Kheb een beetje een erg sterk vermoeden dat je gewoon wat in elkaar geflanst hebt om je cam te showen/een originele post te doen... Dit heeft toch geen nut, en het stelt toch ook nix voor? Hoe lang ben je der mee bezig geweest? Een uurtje???
En nu?
Ga je deze kast echt gebruiken of ligt hij alweer uit elkaar nu de pics al gemaakt zijn?
Verwijderd
Gefrustreerd? WaaromOp maandag 09 juli 2001 21:50 schreef Pizzaman het volgende:
Zo anders reageer je ff niet gefrustreerd...
Dat ik niet zo'n mooie "kast" heb?
Ik vond het alleen een zwaar belachelijk projectje.
Totaal geen nut, alleen maar om op te vallen...
edit:
en ik had je net al gequote
Lekkere wirwar van mensen die door elkaar heen posten/editten.
Nouja, ik laat het gewoon maar staan om de verwarring niet nog groter te maken...
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
lezenOp maandag 09 juli 2001 21:36 schreef PsyFlux het volgende:
Shesh... wat heb je daar nou aan!
En nu?
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
Verwijderd
|Op dinsdag 10 juli 2001 00:42 schreef ernst het volgende:
[..]
lezen
![]()
![]()
![]()
|
\/
|Op maandag 09 juli 2001 21:48 schreef 0943 het volgende:
als je de rest van de postings had gelezen.
Had je het misschien begrepen dat ik deze gevonden heb op www.lanparty.com en ikvond hem wel grappig om te laten zien.
Snap je het nu misschien ?
|
\/
lezenOp maandag 09 juli 2001 21:50 schreef PsyFlux het volgende:
ehh, okay
Foutje van mijn kant.
/me is moe na een dubbele dienst werken
Komop man, dat was gewoon een foutje. En dat had ik al toegegeven. Ik had gewoon niet de moeite genomen om alles door te lezen omdat ik gewoon m'n mening wou geven over de casemod. Maar jij kan dus ook niet zo goed lezen want dat heb je blijkbaar niet gezien...
kijk hier maar es naar nadat ie NAT is geworden van het

nattedozen
[edit]
post werd verkeerd gevat dus ff verander
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Verwijderd
vh is al terug hoorOp maandag 09 juli 2001 20:36 schreef tva_goku het volgende:
jammer dat er al tig op VH.net staan, maar die si down dus daar hebben we niet erg veel aan.
Ze zijn wel langzaam.
Maar het idee is wel grappig, en goedkoop
http://www.virtual-hideout.net
Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.