Toon posts:

Small Business Server 4.5

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op m`n server Small Business Server 4.5 draaien, nu wil ik hierop een ftp maken... Mijn vraag is of er in dit pakket al een Ftp server zit :?
zo ja, hoe moet ik die configureren :9~
zo niet wat wat kunnen jullie me aanraden.

Verwijderd

Kijk eens bij add/remove software (windows components) in control panel. Als het er niet bij staat moet je een andere oplossing (g6-ftpserver of zoiets) zoeken.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:26
Ja, zit (uiteraard) een ftp server bij

ding is alleen behoorlijk brak: lees: IIS 3.0, geen resume, geen fxp....

Edit: Installeer ook de nieuwste servicepacks (6a) en windows updates, ook voor je webserver (iis), altijd leuk als scriptkiddies unicode erop proberen. (wat dus ook wil als je niet de zooi beetje upgraded)

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik die (standaard)ftp configureren :?

• DJSmiley
Op maandag 09 juli 2001 19:35 schreef Cluster het volgende:
Hoe kan ik die (standaard)ftp configureren :?
Uh.. misschien via Internet Service Manager |:(

Sorry hoor, maar dat lijkt me toch redelijk logisch eik...

Verwijderd

Op maandag 09 juli 2001 19:48 schreef DJSmiley het volgende:

[..]

Uh.. misschien via Internet Service Manager |:(

Sorry hoor, maar dat lijkt me toch redelijk logisch eik...
Euh eik... het is voor hem niet logisch. Dus nogmaals eik... wat je zegt ben jezelf ben je kont door de helft.

Zo lekker kinderachtig kan ik ook zijn. Eik...!

Maar misschien was jij meteen guru toen jij IIS openende en zag dat je meteen FTP sites onder users aan kon maken en verschillende ftp sites onder 1 ip adres via een vhost plugin ofzo? :7

• DJSmiley
pff... ik zeg niet dat meteen alles voor zich spreekt enz, maar een BEETJE logica bestaat ook nog..

Naja, zal wel aan mij liggen |:(

Blijkbaar is het logisch als je meteen een reply post als je iets niet kan vinden? en een help bestaat niet, en zelf kijken ook niet??

Naja, zal maar vast een verhaaltje tikken hoe je dan een map aangeeft, want je moet wel tikken, rechtermuisknop, enz.. en da;s niet echt logisch |:(

Verwijderd

Ligt zeker aan jou. Als ik nou altijd met mijn eigen zaakjes bezig ben maar heb nog nooit een IIS of 1 of andere logica aangeraakt (windows is ook zeer logisch he?) dan kan ik zeker mensen begrijpen die er geen F#CK van die ftp server van IIS snappen.

Zelfde als ik jou nu een leuk C++ progje laat zien en jij vraagt wat is dat. En ik jou EIKEL ga noemen omdat je niet weet wat een variable is C++ is... Wel een beetje matig lijkt me he?

--------------------

Voor de andere met de vraag over IIS FTP ik zou die uitzetten en WarFTPD downloaden op http://tucows.telekabel.nl <-- of iets dichter in buurt bij jou :)

(uitzetten doe je door de IIS manager te starten dan zie je zelf ftp site staan. Dan drukj je met je rechtermuisknop op de ftp site en ziet daar stop in staan. Druk dan vervolgens op stop en klaar ben je dan kan je WarFTPD installeren en een heerlijke FTP server draaien!)
Pagina: 1